Autor |
Wiadomość |
gardeliusz
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-11-04, 13:36 [D3 ALL
] Uszkodzony amortyzator przedni
|
|
|
hey,
żeby nie rozpisywać sie przejdę odrazu do rzeczy...
-Lewy przedni amortyzator przepuszcza gdzies powietrze (opada tylko jedno kolo), slychac
jak syczy jak wyłacze silnik + kontrolki najpierw podnoszenia, a pozniej awarii
pneumatyki (migają obie,na przemian itd).
-jak pojezdze dluzej tzn kolo 20km lub 30/40min to przestaje uchodzić powietrze/dzieje sie
to tak wolno, ze potrzeba kilku godzin aby zeszło z calego miecha
-chce wymienić go, ale na allegro są rozne z krótsza osłoną miecha, dłuższą oslona miecha.
Ale patrząc po numerze części nawet jak wizualnie są identyczne to róznia sie numerem.
Reasumując mój nr mcpersona/amortyzatora pneumatycznego to 4E0616039AF. Czy tylko o takim numerze będzie pasował do mojego samochodu na to miejsce czy inne numery również mogą pasować? |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-11-04, 17:39
|
|
|
o jakim miechu piszesz? obejrzyj w pierwszej kolejności wszystkie połączenia układu,piszesz o lewej stronie a tam dokładnie jest kompresor i ja zacząłbym od niego.
|
|
|
|
|
|
|
|
gardeliusz
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-11-04, 22:54
|
|
|
mowie o lewym amortyzatorze. Masz racje z tym kompresorem tylko, ze posluchaj :-P
jak wczoraj ścisnąłem kabelek ktorym dochodzi powietrze to nadal schodzilo powietrze z amortyzatora i opada tylko to jedno kolo lewe. Powiedz mi gdzie sie znajduje zawór regulujacy cisnienie w miechu amortyzatora, wszystkie sa przy kompresorze czy przy kazdym amortyzatorze jest osobny? |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-11-07, 18:05
|
|
|
Wysyłam ci na e-mail wszystko na temat air suspension w naszym A8...........przestudiuj i wszystko będziesz wiedział.......zwróć uwagę na szczegółowe przekroje ;-) .
[ Dodano: 2011-11-13, 10:08 ]
.........no i co stwierdziłeś? podziel się swoim wynikiem działania zmysłu diagnosty. |
|
|
|
|
|
|
|
gizmo07 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-11-29, 20:43
|
|
|
Ano powiedz, powiedz! Bo mam identyczny problem :-D Tylko u mnie sie kontrolki nie pala, ale syczy i co jakis czas musi pompowac lewe przednie koło. |
|
|
|
|
b78pl
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Landcruiser
Wiek: 45 Dołączył: 08 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: EU
|
Wysłany: 2011-12-03, 21:18
|
|
|
Cytat: | Wysyłam ci na e-mail wszystko na temat air suspension w naszym A8...........przestudiuj i wszystko będziesz wiedział.......zwróć uwagę na szczegółowe przekroje . |
kolego Zanjac,
czy rowniez moge prosic o ww. materialy.
dzieki z gory
pozdr |
|
|
|
|
|
|
|
gardeliusz
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-12-04, 11:41
|
|
|
wymieniłem go, jest spokój. Bez rozebrania go po wyjeciu nie dowiesz sie co było uszkodzone.
dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-12-04, 15:45
|
|
|
gardeliusz napisał/a: | Bez rozebrania go po wyjeciu nie dowiesz sie co było uszkodzone.
|
co padło?...co było nie tak???.......... to teraz jak go masz to bierz się za rozbieranie , foto i na forum................skorzystamy z twojego doświadczenia. :-> |
|
|
|
|
|
|
|
gardeliusz
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-12-05, 11:37
|
|
|
przykro mi, wymieniłem na regenerowany za 1500zl, ale amortyzator 1 do 1 wymiana, także jak wspominałem nic się nie zobaczy i nie dowie po wymianie :-( |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-12-05, 12:00
|
|
|
gardeliusz napisał/a: | wymieniłem na regenerowany za 1500zl |
ciekawi mnie za co tyle kasy..............nie wieżę że to aż taka skomplikowana operacja......pewnie jedynie jakieś uszczelnienia ciśnieniowe a czeszą z nas jak za zboże. |
|
|
|
|
|
|
|
gardeliusz
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-12-11, 00:01
|
|
|
ciezko powiedziec, twierdza ze caly srodek idzie do wymiany na nowy, a jak jest to oni tylko wiedza |
|
|
|
|
Maras82
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3 4,2 TDI QUATTRO
Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 2016-03-23, 12:54
|
|
|
1500zł bierze się stad ze maszyny do regeneracji sa cholernie drogie i musza sie zwrocic. Cena nie jest za czesci tylko za wykonanie w ktore wchodzi oczywiscie koszt kredytu ktory byl zaciagniety na maszyny. Kazdy chce jakos zyc wiec dajcie spokoj. Nikt nikomu nie każe korzystać z żadnych usług. Oferta jest taka a nie inna i albo chcesz albo nie.
Nie zajmuję się regeneracją ale już dosyć mam postów typu "kasuja jak za zboze" "zdzieraja" itp.. Kazdy z nas chce zarabiac jak najwiecej i dajmy juz spokoj.
U mnie wczoraj zaczelo syczec w przednim prawym i wykryłem nieszczelność pomiędzy blaszką do której jest przymocowany wezyk a obudowa miecha. Moze komus sie przyda to info...
Moze ktos potrafi pomoc jak przeprowadzic adaptacje amortyzatora w VCDS? I czy w ogole trzeba?
Dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5137 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-03-23, 14:58
|
|
|
Maras82 napisał/a: | .
Moze ktos potrafi pomoc jak przeprowadzic adaptacje amortyzatora w VCDS? I czy w ogole trzeba?
Dzięki |
Kalibracja, jeśli o to Ci chodziło: https://www.youtube.com/watch?v=-OzZhrwmEgw |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2016-03-23, 19:23
|
|
|
Maras82, jak lubisz jak Cię kantuja to Twoja sprawa bo ja akurat nie lubię. Tak samo jak regeneracja kompresora gdzie pierścień kosztuje 100zl a regeneracja kompresora to 500 gdzie proces polega na odkręceniu 2 śrubek i pezepsiukaniu powietrzem. Regeneracja zacisku elektrycznego koła naklejenie plomby na pęknięta obudowę i psiukniecie wd40 i rozruszanie łożyska 350 zl. 20min roboty. Takich przykładów jest dużo. Jasne że za niewiedzę się płaci ale po to jest forum by sobie pomagać. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-03-23, 21:43
|
|
|
aro51 napisał/a: | Tak samo jak regeneracja kompresora gdzie pierścień kosztuje 100zl a regeneracja kompresora to 500 gdzie proces polega na odkręceniu 2 śrubek i pezepsiukaniu powietrzem. |
a wgl regeneracja coś daje ? pytam z ciekawości poprzedni właściciel mojego auta regenerował kompresor i mówił ze nawet sie nie podniósł, wiec zainwestował w nowy kompresor.
aro51 napisał/a: | Regeneracja zacisku elektrycznego koła naklejenie plomby na pęknięta obudowę i psiukniecie wd40 i rozruszanie łożyska 350 zl. 20min roboty. |
A to zależy, ja miałem uwalony czujnik halla w zacisku i za 250zł dostałem nowy zacisk po regeneracji nie generujący tego błędu. W innym punkcie otrzymałem natomiast informacje że czujnik halla jest nie wymienialny ale chyba jednak da sie to ogarnąc skoro mnie to wymieniono, a tak btw to widziałem na allegro juz jakieś zamienniki zacisków elektrycznych . |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|