Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-25, 22:30
|
|
|
FOSS napisał/a: | "Ziemia do Dave'a..."
Pragnę zauważyć, że kompletnie o czymś innym mowa....
My tu piszemy o grzałkach elektrycznych sterowanych elektroniką - tego żadnym octem się nie traktuje... ani nowych, ani używanych |
Taaak ale jak pisali o V2 to mi sie ubzdurało że to o główne chodzi co z resztą napisałem w poście |
|
|
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2016-02-25, 23:19
|
|
|
FOSS napisał/a: | Powiem więcej.... pozbyć się tego czegoś nie jest łatwo |
a dziś na naszym krakowskim spocie dowiedziałem się że można do tego się dobrać.
FOSS napisał/a: | I co?... nie sprzedajesz na Allegro? |
no niestety nie zostawiam do prób .. <jezyk> |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-26, 07:38
|
|
|
orkaskawina napisał/a: | FOSS napisał/a: | Powiem więcej.... pozbyć się tego czegoś nie jest łatwo |
a dziś na naszym krakowskim spocie dowiedziałem się że można do tego się dobrać. |
Ale w jakiś prosty sposób czy jest rzeźba?...
Bo rzeźbę to już kolega odwalił i rzeczywiście idzie się do tego dostać i oglądaliśmy to od środka ale czas spędzony na ewentualnej naprawie nie przekłada się na ewentualny późniejszy przychód z tej regeneracji.
Co innego naprawić samemu sobie a co innego robić to na większą skalę... a charytatywnie to rzadko kto ma czas się czymś takim zajmować |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-03-01, 20:28
|
|
|
Mam problem z dobraniem się do tego silniczka V71(znajduje się on od stronie kierowcy czy pasażera bo podczas testu miałem wrażenie że słyszę go od strony pasażera a jest jednak od kierowcy) stronę pasażera mam już w górze o tyle od strony kierownicy nie mogę sobie poradzić , przez serwo jest bardzo mało miejsca do tego klapy są zablokowane na zamkniętych, w środku po lekkim odgięciu zauważyłem 3 śruby odgiąłem lekko klapy i jakoś odkręciłem dopasowanym śrubokrętem (miejsce tych śrub zaznaczyłem na zdjęciu) ale dalej boję się odchylać w poszukiwaniu kolejnych żeby czegoś nie uszkodzić. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak się demontuje stronę kierowcy oraz czy można jakoś te klapy ręcznie otworzyć, jeśli jest to konieczne bo są pod nimi jeszcze jakieś śruby...
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-03-01, 20:42
|
|
|
Tak zrobimy ale jeśli mamy sprawne klapy a u mnie one nie chodzą stąd demontaż... cały czas są zamknięte stąd mam błąd tej klapy i podczas testu również stały w miejscu i tu jest problem...Czy przy samym silniczku również są jakieś śruby oprócz jednej poziomej której miejsce pokazałem na zdjęciu
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-03-01, 20:48
|
|
|
Silniczek jest za plastikową klapką pod którą są dwie śruby na śrubokręt krzyżak ale za cholere nie mogę wyjąć także i tej klapki ... nie wiem czy trzyma się na jakichś śrubach, bo odkręciłem tylko jedną przy tej klapce pokazaną na zdjęciu
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-03-01, 23:19
|
|
|
To tej klapki nie da się jakoś wyciągnąć trzeba odkręcić te dwie śruby na uchylonej,bo przecież ona uchyla się max na 1cm, więc czym tak podeszłeś? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-03-02, 00:22
|
|
|
drago można powiedzieć że wyżej napisał aro51 jak to teoretycznie zrobić, pewnie wyjęcie samego silniczka zwolni blokadę tylko mam problem żeby się do niego dobrać bo trzyma się na dwóch śrubach o ile do górnej może jakoś bym się dostał ale do dolnej... tym bardziej że przeszkadza cholerna klapka która zasłania ten silniczek taka mała plastikowa jedna część rusza się jak okno a druga na czymś się trzyma i nie wiem czy to są jakieś zaczepy że wystarczy ją szarpnąć i wyskoczy czy może jednak jest do czegoś przykręcona a nie chciałbym czegoś urwać.... A miało być tak łatwo i przyjemnie....
drago_o napisał/a: | Jeśli nie masz możliwości otworzyć klap klimatronikiem to musisz chyba według instrukcji serwisowej czyli podszybie, wycieraczki, rozpórka... gdzieś mam to w instrukcji wymiany V2. | TO chyba nic mi nie da. Zerknij na drugie foto jak masz ochotę i tak wskazuję z czym ma problem żeby pójść dalej a to o czym piszesz to i tak mi w niczym nie pomoże jeśli klapy się nie zwolnią bo odkręciłem znajdujące się pod nimi 3 śruby a została mam wrażenie jeszcze jedna, chodź najbardziej trzymają rogi tak jakby jeszcze coś w nich było, żeby aro sprecyzował jak poradził sobie z tą klapką to spróbowałbym się jakoś do niego dostać. Idę spać bo rano wyjazd do wawy. Z góry dzięki wszystkim za zainteresowanie i liczę na dalszą pomoc w rozwiązaniu problemu... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-02, 06:36
|
|
|
No opisał ale co z tego jeśli nie możesz się tam dostać. Po zdjęciu rozpórka z boku będziesz miał dostęp do drób silniczka i klapy powinno się dać otworzyć aby odkręcić resztę środek. Powinny być chyba 4 ( ostatni raz pół roku temu to rozbieralem ). Zbiorniczek tez się według instrukcji demontuje. Wtedy jest dojście |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|