Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-02, 07:48
|
|
|
Nie ma co dywagować - trzeba to rozebrać i tyle.
Demontujesz dotąd aż będziesz miał możliwość zrobić to co chcesz zrobić - proste i skuteczne. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-03-02, 16:06
|
|
|
Kurcze wszystko fajnie, tylko problem jest z tym że za bardzo nie wiem jak rozebrać, pod klapami widzę że są jeszcze jakieś śruby ale nie mam do nich dostępu a silniczek dziś zerknąłem nie trzyma się na dwóch a na 3 albo 4 śrubach i myślałem że może jest jeszcze jakiś inny sposób na demontaż bo ja za zbytnio pomysłu nie mam niestety... Troszkę później stryknę zdjęciem z czym się borykam, może ktoś będzie miał pomysł |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2016-03-02, 17:21
|
|
|
Jakby wszystko było tak bajecznie proste to warsztaty nie miałyby co robić. Pokrywa trzyma się na 2 srubach. 2 nie odkrecasz musisz odgac plastik tak żeby nie polamac i odkrecic 2 śrubki od silniczka. Oczywiście trzeba mieć trylion różnych kluczy przedłużek itp. Gotowego lekarstwa nie ma. Taka właśnie jest mechanika trzeba dużo komponować i próbować. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-03-02, 21:35
|
|
|
aro51 napisał/a: | Jakby wszystko było tak bajecznie proste to warsztaty nie miałyby co robić. Pokrywa trzyma się na 2 srubach. 2 nie odkrecasz musisz odgac plastik tak żeby nie polamac i odkrecic 2 śrubki od silniczka. Oczywiście trzeba mieć trylion różnych kluczy przedłużek itp. Gotowego lekarstwa nie ma. Taka właśnie jest mechanika trzeba dużo komponować i próbować. |
Sprawa jest dużo prostsza niż myślałem a pewnie i ty także, odkręcenie samego silniczka jest praktycznie nie możliwe. U mnie problemem była śruba od strony kierowcy pod czujnikiem który wkładamy w plastikowe oczko( swoją drogą co to za czujnik, wygląda jak czujnik temperatury) to ona trzymała a śruby pod klapami są 3 wystarczy lekko odgiąć klapę i dopasować cienki płaski śrubokręt aby wszedł w gwint aby odkręcić te 3 śruby i po temacie.... Silniczek podłączony na krótko pod aku ładnie pracował ale na aucie za cholerę.... Za każdym razem po podłączeniu kostki minimalnie się ruszał i to wszystko.... ale gdy w ruch poszedł penetrator a potem biały smar silniczek zaczął pracować jak należy... Ogólnie temat ogarnięty. Muszę przyznać że trochę mi wstyd za siebie, bo jak już raz rozebrałem to złożenie trwało moment... |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2016-03-02, 21:38
|
|
|
Problem z klimatroniciem któy pozostał a który okropnie mnie denerwuje to fakt że z bocznych nawiewów ciągle idzie maxymalnie gorące powietrze,czasami tylko jak zostawię za dłuższą chwilę na LO a potem dam 16 stopni i delikatnie podkręcam to temperatura rośnie idealnie ale jak już podkręce na HI to mogę sobie zjeżdżać na 25 czy 20 a temperatura non stop aż pali w rękę.
Powiedziałem o tym dziś koledze mechanikowi i zasugerował mi że ostatnio rozbierał w touranie boczne kratki i zauważył że są w nich czujniki temp. i że może to one są uszkodzone i przekazują złą temperaturę . Czy faktycznie warto się na tym skupić? |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-03-06, 10:56
|
|
|
witam mam pytanko mógłby ktoś powiedzieć gdzie dokładnie jest silniczek v68 bo robiłem test klap i na tym silniczku nie słyszałem reakcji na kierowanie powietrzem tzn silniczek chodzi ale nie kieruje ... ? |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-06, 11:19
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-03-06, 12:02
|
|
|
a jest jakies dojscie do niego ? |
|
|
|
|
Marcos
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30 Dołączył: 17 Gru 2016 Posty: 6 Skąd: Małopolska/Irlandia
|
Wysłany: 2017-09-26, 09:35
|
|
|
Odgrzanie kotleta - będę grzebać z klima bo błędów dużo i na pewno nie leci na nogi z lewej.
Pytanie czy można kupić nowe moduły sterowania? (Silnik potencjometr ślizg obudowa)
Jeśli tak to czy jest to jakiś straszny koszt? Targac deskę mogę bez problemu, ale po co jak nie będę miał części lub wiedzy co dokładnie zrobić.
Dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
|
|
|
|