Autor |
Wiadomość |
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2011-04-30, 08:06
|
|
|
ENDRJU napisał/a: | podpinam sie pod temat i na poczatek prosze o porade jak zdemontowac nawiewy bo nie mam pojecia jak to zrobic nie uszkadzajac ich |
Zacznik od tej długiej listwy pod ekranem. Ona jest na zatrzaski więc śmiało ją ciągnij do siebie.
Otwórz sobie też półeczkę na monety i jej front przesuwasz w lewo i tak ściągasz go. Teraz możesz już ściągnąć całą tą długą listwę.
Co do nawiewów to mają na dole takie dwie małe wystające blaszki. Musisz je wyciągnąć do góry i delikatnie próbować wyciągać nawiew. Troszkę to jest czasochłonne i idzie ciężko ale da się to zrobić ;-)
Wyciągnij sobie tylko dwa nawiewy koło ekranu.
Potem odkręć listwy drewniane ( są na śruby )
Od strony pasażera wystarczy odkręćić listwę drewnianą a od strony kierowcy ja odkręciłem jeszcze dolą część deski.
Jak już masz to odkręcone to odciągasz drewno ale nie musisz go całkiem ściągać. Zobaczysz też dwie śruby na jakich jest winda zamocowana.
Jak wyciągniesz windę to jeden kabel wyciągasz z wtyczki w windzie( taka długa wtyczka ) , a drugi kabel ma wtyczkę za deską rozdzielczą więc musisz sięgnąć ręką i znajdziesz wtyczkę.
Mam nadzieje, że w miarę jasno to rozpisałem :mrgreen: |
Ostatnio zmieniony przez EVAN 2011-05-12, 20:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
TomAs
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 44 Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 42 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-05-06, 21:58 problem z wysunięciem nawigacją
|
|
|
Witam! Odświeżam wątek. Mianowicie mam problem z nawigacją która zacięła się w w jednej pozycji (do polowy wyjechała) i nie chce wyjechac dalej. Dusząc guzik chowania tylko słychac dzwięk terkotu. Zębatki które widac po lewej stronie widac ze chcą się ruszyc ale coś je blokuje!
Podejrzewacie może co mogło się stac? Nie chce rozkręcac ale czytając wasze posty chyba tylko to mi pozostaje by sprawdzic czy zębatki są cale. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2011-05-09, 08:55
|
|
|
Jeśli słychać dźwięk terkotu to na bank poszła zębatka.
Musisz wyciągnąc windę.
Ja też myślałem na początku, że to nie zębatki, a po wyjęciu okazało sie, że brakowało aż 3 zębów. |
|
|
|
|
TomAs
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 44 Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 42 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-05-14, 08:33
|
|
|
Uff. Udalo nam się rozebrac wszystko co trzeba i dostac sie do windy. Dwa zęby w białym poszły :-/ Teraz mam pytanie:
1. Czy lepiej dorobic zeby bez rozkrecania (tylko jak przekręcic ten biały trybki żeby sie do tych wyłamantych dostac ) i w ogole jak je dorabialiscie? jakas podpowiedz co i jak i z czego:)
2. czy moze rozebrac mechanizm i dorobic caly bialy trybik nowy? |
|
|
|
|
|
|
|
jaro_alfa
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51 Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 70 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2011-05-14, 19:27
|
|
|
nie baw się w dorabianie zębów, zamów sobie nową zębatkę i po sprawie; ja zamówiłem u gościa z Wyszogrodu (tel. 602631705). Ponieważ jestem leniwy, to pojechałem do niego i sam mi wszystko wymienił za 450 pln, a jak chcesz to Ci sprzeda samą zębatkę za 150pln
pzdr |
|
|
|
|
ATLAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 86 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 2011-08-22, 10:05
|
|
|
Witam,
a czy może robi to ktoś w okolicach woj. opolskiego lub śląskiego? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CrooQ
Użytkownik
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: Chrysler T&
Dołączył: 19 Wrz 2011 Posty: 1 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-09-19, 15:20
|
|
|
Witam,
wie ktoś może czy po wymontowaniu ekranu będzie można jeździć autem czy lepiej wyjąć zrobić i zmontować.
Pytam bo nie wiem czy uda mi się od ręki znaleść tą zębatke bo przypuszczam że na reanimację jest już za późno. Nie wiem czy próbować dzisiaj brać się za rozbieranie czy załatwić coś zapasowego do jeżdzenia i dopiero zrobić rozbiórkę. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2011-09-19, 23:03
|
|
|
Jeździć można, ale jest to bardzo uciążliwe, bo sporo ustawień jest na ekranie, a do tego może ciągle wywalać błędy. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
genmaxiu
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 46 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2012-01-03, 09:48
|
|
|
A czy ma ktos moze nr czesci - chodzi mi o ten bialy trybik. U mnie poszlo tez,chcialbym sie zaopatrzyc w czesc zanim rozkrece ekran.
Dzieki |
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2012-01-03, 09:54
|
|
|
genmaxiu napisał/a: | A czy ma ktos moze nr czesci - chodzi mi o ten bialy trybik. U mnie poszlo tez,chcialbym sie zaopatrzyc w czesc zanim rozkrece ekran.
Dzieki |
W ASO nie ma takiej części. Jest cały mechanizm za ok 1tzł.
Musisz poszukac na allegro aukcji gdzie robia takie przeróbki. Może sprzedadzą Ci taki trybik. |
|
|
|
|
|
|
|
genmaxiu
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 46 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2012-01-12, 12:15
|
|
|
U mnie poszedl i bialy i maly czarny. Teraz szukam ich wlasnie...a wlasciwie zaczynam, sprawdze zegarmistrzow i tych od aparatow fotograficznych. Zobaczymy jak mi pojdzie
EDIT: Za duzo dlubania, wymieniam caly modul. Bedzie pewniej, do tego przesmaruje odpowiednio zeby sie nie powtorzyla sprawa i po krzyku. |
|
|
|
|
Rainers
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 59 Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 2 Skąd: Litwa
|
Wysłany: 2013-04-03, 15:40
|
|
|
Witam
Problem windy MMI jak również popielniczki i schowka pod kubki istnieje w d3 do 2008 roku. Łamiące się ząbki plastikowych zębatek. Od 2008 roku w modelu po lifcie zębatki są z metalu.
W swoim samochodzie też próbowałem różne dorabianie ząbków, ale to nie wytrzymuje próby czasu.
Więc znalazłem fachowca, który zrobił mi wszystkie zębatki z aluminium. Wszystko działa.
Jeżeli ktoś będzie potrzebował, to mam kilka kompletów w zapasie, więc mogę wysłać.
Zebatka.jpg
|
|
Plik ściągnięto 203 raz(y) 163,08 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-04-03, 19:35
|
|
|
Kolego Rainers, pisanie na forum rozpocznij od działu powitań:
http://www.a8team.pl/przy...2355.htm#101514
Jeżeli tego nie dopełnisz Twoje posty/tematy będą znikać bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam
Simone331 |
|
|
|
|
Rainers
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 59 Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 2 Skąd: Litwa
|
Wysłany: 2013-04-03, 22:15
|
|
|
Przepraszam oraz dzięki za uwagę. |
|
|
|
|
|
|
|
genmaxiu
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 46 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2013-12-04, 18:52
|
|
|
Ja mam winde od polifta, z 2009 roku (rok produkcji czesci) i zebatki sa z tworzywa sztucznego, inne niz te, ktore mialem w 2006. Wszystkie sa czarne i juz na pierwszy rzut oka wygladaja na bardziej miekkie. |
|
|
|
|
|