Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-25, 18:11
|
|
|
teoretycznie tak a w praktyce to musisz wyciagnac od kabelkow z silniczka 2 przewody i wlacznik zalozyc poprostu i masz w poz zamknietej i rozlanczasz silnik
ps mozna to jakos recznie raz jakos robilem ze wylaczylem mmitym pokretlem i zamknelosie
jak potem wsiadalem to nie otwieralo sie ale tez nie gralo .... poprostu wylaczone bylo i to bylo zapamietane w profilu chyba bo mam czytnik lini papilarnych |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof78
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 5998
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 L
Dołączył: 29 Sty 2016 Posty: 6 Skąd: Haga
|
Wysłany: 2016-05-29, 20:54
|
|
|
U mnie jednak okazały się trybiki. Wizyta w Gubinie i sprawa załatwiona :-) |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-30, 05:15
|
|
|
ile dałeś? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Krzysztof78
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 5998
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 L
Dołączył: 29 Sty 2016 Posty: 6 Skąd: Haga
|
Wysłany: 2016-05-30, 18:11
|
|
|
Są dwie opcje: wymiana trybików (3szt komplet) na plastikowe 450pln oraz na mosiężne 600pln |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-30, 19:14
|
|
|
Mam takie i t akie i i nie za t@@@@ka kase chyba iich pog £÷lo |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Krzysztof78
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 5998
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 L
Dołączył: 29 Sty 2016 Posty: 6 Skąd: Haga
|
Wysłany: 2016-05-31, 19:53
|
|
|
Trybiki można kupić tanio ale nie chciałem tego sam wymieniać. Z drugiej strony u mnie w Hadze 350-400 euro taka usługa. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-06-03, 09:08
|
|
|
wymiana jest banalna max 30 minut ja u siebie wymieniałem |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
hellracer
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: zależy jak leży
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 20 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
|
|
|
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2016-06-23, 19:57
|
|
|
Witam.
Rozwiązał ktoś problem z działaniem silnika po pełnym otwarciu?
Zębatki mam mosiężne. Wczesniej działało idealnie i nagle takie coś wkurzające.
Druga sprawa. O jaka wtyczkę chodzi żeby odłączyć silnik? |
|
|
|
|
Ratti
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 11 Skąd: Dychów
|
Wysłany: 2016-10-08, 16:55
|
|
|
Witam. Także mam pproblem z pstrykaniem po otwarciu wyświetlacza. Po rozebraniu zębatki całe.
Zauważyłem że przeskakuje ślimak w silniczku. Po rozebraniu także i tam wszystko ok. Wygląda na to że krańcowka nie rozłącza silniczka. Sama krańcowka jest sprawna. Po wymięciu krańcowki od zamykania efekt taki sam przy zamykaniu. Po wpięciu ustępuje. Wygląda to tak jakby sterownik nie reagował na sygnał otwarcia z krańcowki. Widzę że problem występuje często. Rozwiązał ktoś tą zagadkę? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-10, 13:26
|
|
|
wymiana windy w srodku masz sprezyne która czasem się kończy i nic nie zrobisz jedyne wyjscie wymiana mechanizmu |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Ratti
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 11 Skąd: Dychów
|
Wysłany: 2016-10-11, 00:35
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | wymiana windy w srodku masz sprezyne która czasem się kończy i nic nie zrobisz jedyne wyjscie wymiana mechanizmu |
Kolego z całym szacunkiem co ma sprężyna do tego? Mechanizm otwiera się płynnie do końca. Problemem jest to że krańcówka nie rozłącza silniczka po otwarciu mimo że jest sprawna. Po wypięciu krańcówki od zamknięcia mechanizm pstryka także po zamknięciu. Więc to problem w sterowaniu a nie sprężynie. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-11, 05:21
|
|
|
jezeli otwarcie windy spoznia sie z sygnałem krańcówki /micrko styku winda będzie tyrkotać przez ileś obrotów
to samo jeżeli winda była rozebrana i złozona źle
jezeli krańcówka jest sprawna a można to sprawdzić zwykłym miernikiem to nie doszukasz sie niczego w sterowaniu
slimak silnika ma ilość obrotów jezeli zrobi te ilość wyłaczy sie
terkotanie silnika i podskakujący ekran oznacza uszkodzenie trybków-krańcówek[lub jej okablowania,krańcówki są dwie] lub sprężyny która nie ma siły podnosić ekranu na tyle przy samym końcu że tryby przeskakują czego nie powinny robić jezeli nie byłyby zuzyte, pomimo wszystko tak czy siak obejrzyj czy nie brakuje ci ząbka w srodkowym trybku jest to naprawdę częsta przypadłość
ja sam już pare wind reanimowałem ale tej spręzyny nie udało mi sie zrobić niby otwierało sie do końca ana końcu ekran podskakiwał ze 3x
na silniczku masz taką blokadę blaszke jezeli ją przesuniesz zwalniasz mechanizm i mozesz spróbować cofąć obroty slimaka albo wydłużyc zeby dalej nie kręcił ale i tak mielenie będzie słychać
generalnie
1 krańcówki i kable do sprawdzenia
2 tryby do sprawdzenia ewentualnie do wymiany
3 spężyna do sprawdzenia z wymianą raczej cięzko ze względu na dostep do takiej sprezyny na rynku
4 ewentualnie spróbować ustawić slimaka |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Ratti
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 11 Skąd: Dychów
|
Wysłany: 2016-10-11, 06:46
|
|
|
Tryby są całe na 100%. Podlaczyłem winde po wymontowaniu i przeskoki występują nie na trybach tylko na ślimaku w obudowie silniczka. I tylko po całkowitym otwarciu. Miernikiem sprawdzałem krańcówke i działa poprawnie. Próbowałem też ją nacisnąć zanim mechanizm się całkiem otwoży co powinno zatrzymać otwieranie ale żadnej reakcji. Kiedy zrobiłem to samo z krańcówką zamykania mechanizm się zatrzymał. Może faktycznie kabelek gdzieś uszkodzony. Tylko dokąd one idą z windy.
Dzisiaj odpaliłem auto i ku mojemu zdziwieniu monitor wysunął się bez jakiegokolwiek strzelania. Zamykałem kilkukrotnie i za każdym razem idealnie. Więc musi to byc cos związane z elektryką. Albo krańcówka albo przewód. Zobaczymy ile czasu będzie ok. Śmieszna sytuacja bo akurat wczoraj wieczorem powymieniałem baterie w pilocie od auta i immo handsfree. Jedno do drugiego nie ma nic widać zbieg okoliczności.
No i po skasowaniu błędów sterownika silnika wszystko wrociło do '' normy". Monitor znowu pstryka
Ok wałkujemy temat dalej, kolejna teoria wydaje mi się że winda działa zależnie od temperatury. Poniżej 10 st. Chodzi poprawnie. Jak auto się zagrzeje znowu to samo. Podejrzewam że w ktorejś kostce coś nie łączy. Pytanie tylko skąd idzie zasilanie na silniczek mmi i krańcówki? Ze sterownika mmi? Czy może coś innego steruje otwieraniem windy? |
|
|
|
|
|
|
|
koza83
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: multi
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 08 Sty 2017 Posty: 1 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2017-01-08, 20:05
|
|
|
Witam,niestety winda padła,jutro biorę sie za rozbiórkę,gdzie mozna zakupic kpl zebatek,oczywiscie po taniosci:)Jakies wskazowki serwis foto czy aleniegro:) |
_________________ koza |
|
|
|
|
|