Autor |
Wiadomość |
thorosz
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 45 Dołączył: 07 Sty 2014 Posty: 1 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2014-02-07, 10:09
|
|
|
Witam
Jak by ktoś szukał na Podlasiu pomocy to mam namiar do klienta co to mi zrobił
Po zapoznaniu się na forum z usterka i brakiem cierpliwości do trybików i sprężynek
zamówiłem trybik w necie zaleciałem do niego i zrobił na poczekaniu.
Pełna profeska, kokpit zabezpieczony przed jakim kol wiek uszkodzeniem, na koniec wszystko poczyszczone
Jak by ktoś miał problem z windą pisać na piv to dam namiar na kolesia |
|
|
|
|
|
|
|
Gorthammer
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 16 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-02-08, 14:43
|
|
|
Jak możesz to daj mi namiar do tego fachowca |
|
|
|
|
|
|
|
ptasiek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2014-04-22, 07:38
|
|
|
Gdyby ktoś chciał sam zabrać się za naprawę windy to znalazłem filmik, który krok po kroku pokazuje jak wymontować z auta. Oto link
http://www.youtube.com/watch?v=GWohs_QvEII |
_________________ Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! |
|
|
|
|
ptasiek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2014-04-22, 21:47
|
|
|
Tak więc caluteńki dzionek spędziłem na naprawie windy w mojej niuni. Poprzedni właściciel przykleił monitor na stałe do pulpitu dwustronną taśmą klejącą Po wyjęciu mechanizmu okazało się że w trybiku standardowo już brakuje kilku ząbków. Nie wiem czy w moim przypadku winy za uszkodzoną zębatkę nie ponosi krańcówka. Wyskoczyła z mocowania i musiała nie rozłączać silniczka podczas chowania monitora. Tak więc rozebrałem całe to ustrojstwo w drobny mak, zębatkę zaadoptowałem od starej kserokopiarki i po drobnych modyfikacjach wygląda jak oryginał. Wszystkie tryby i miejsca narażone na tarcie nasmarowałem tawotem a krańcówki dodatkowo ścisnąłem opaskami zaciskowymi. Najwięcej roboty było z poskładaniem i ustawieniem całego mechanizmu, ale widok gładko otwierającego się monitorka- bezcenny Teraz mogę robić to już zawodowo |
_________________ Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! |
|
|
|
|
|
|
|
siwy71
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: D4 3.0TFSI
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-09-13, 08:37
|
|
|
odgrzeję temat
Mnie również dopadła ta bolączka, wyłamały się 3 ząbki w białym trybie, zębatke mam na wierzchu, udało mi się znaleść gościa co sprzedaje (właśnie ten na Daszyńskiego) te zębatki na zamówienie po 200zł rzekomo takie same. Ja osobiście byłbym chyba za wstawieniem jakiejś aluminiowej bądź dorobienie,. Ma ktoś jakieś namiary na ludzi, którzy by się tym zajeli
? |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-09-14, 10:32
|
|
|
siwy71 napisał/a: | odgrzeję temat
Mnie również dopadła ta bolączka, wyłamały się 3 ząbki w białym trybie, zębatke mam na wierzchu, udało mi się znaleść gościa co sprzedaje (właśnie ten na Daszyńskiego) te zębatki na zamówienie po 200zł rzekomo takie same. Ja osobiście byłbym chyba za wstawieniem jakiejś aluminiowej bądź dorobienie,. Ma ktoś jakieś namiary na ludzi, którzy by się tym zajeli
? |
Jeśli obie zębatki będą z jednakowego stopu to będą się bardziej wycierać, stąd zapewne między metalowe poszła zębatka z tworzywa sztucznego (niestety, zbyt niskiej jakości). Można dobrać metalową, ale musi być z innego metalu, np. jakiś mosiądz itp. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
bodo
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bogdan
Jeżdzę: A8
Dołączył: 26 Cze 2009 Posty: 8 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2014-09-15, 13:14 naprawa
|
|
|
szukam warsztatu czy kogoś kto naprawia zepsute windy -Warszawa i okolice, |
|
|
|
|
K@MIL
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 35 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 2014-10-07, 21:49
|
|
|
Siema.
Ja w UK jestem w sumie.
Zamowilem zestaw trybow metalowych bodajze, bycmoze mosiadz-niewiem - cena ok £50 (250zl) , z trybami przyszla instrukcja krok po kroku jak to zrobic i zajelo mi to od poczatku do konca ok 2h.
Mysle ze kazdy zdolny w miare manualnie czlowiek jest to w stanie zrobic - dwie osoby beda oczywiscie ulatwialy prae ale samemu tez sie da ... jesli pomoze instrukcja po ang. to moge zeskanowac i wrzucic ... |
_________________ Marzenia sie spelniaja - Buell XB12s & A8 V8 ... Dwa z trzech juz sa ... Czas polowac na trzecie |
|
|
|
|
|
|
|
bodo
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bogdan
Jeżdzę: A8
Dołączył: 26 Cze 2009 Posty: 8 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2014-10-08, 00:32
|
|
|
jasne poproszę o instrukcje i link gdzie mozna kupić częśći |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-10-08, 19:11
|
|
|
Kamil wrzuć na forum do działu warsztat czyli zrób to sam napewno sie przydada
co chodzi o trybiki Panowie może się przyda gość mówi że jest w stanie dorobić każdy trybik
http://sprzedajemy.pl/zeb...i-a8-a5,2405797
może warto to obczaić |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-08, 19:34
|
|
|
Na stronie wcześniej takowe były robione z alu |
_________________
|
|
|
|
|
K@MIL
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 35 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 2014-10-08, 20:02
|
|
|
wydaje mi sie ze to tworzywo zywotnoscia bedzie zblizone do orginalnego - wg mnie lepiej raz a porzadnie na metalowe wymienic ... |
_________________ Marzenia sie spelniaja - Buell XB12s & A8 V8 ... Dwa z trzech juz sa ... Czas polowac na trzecie |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-10-09, 17:18
|
|
|
juz mnie zkołowaliscie bo gdziec czytałem ze alu trybik bedzie robił naprezenia zwłaszcza zima a tu jednak opinia ze lepszy niz plastykowy...
dajcie namiar na ten metalowy i czy dorabia tez inne |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
K@MIL
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 35 Skąd: Londyn
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-10-24, 17:47
|
|
|
Może ten sam sprzedawca ma te trzecie?
A te trzecie to te takie duże?
Pytam z ciekawości wrzuć foto trzeciego jak możesz albo link |
|
|
|
|
|