Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Próba reanimacji nagrzewnicy tylnej  
Autor Wiadomość
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-28, 10:05   

Tak. Kwestia kilku sekund i leci ciepłe powietrze.

[ Dodano: 2018-10-28, 11:19 ]
Podłączyłem i coś tam działa :) Póki co tak z partyzanta bez grzebania w komputerze więc nie wiem czy działa jak należy... ale działa. Nie wiem czy od razu powinny nagrzewać się wszystkie radiatory, czy powinny zaczynać grzać w jakiejś kolejności. Po włączeniu nagrzały się 2 lub 3 radiatory po czym od razu wyłączyłem żeby czegoś nie spalić z racji tego że nie było przez nie przepływu powietrza.
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-10-28, 19:02   

W jaki sposób można je sprawdzić na stole?
Dużo roboty jest wyjąć je z auta?
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-28, 19:55   

Sterowanie tym odbywa się po szynie LIN więc na stole musiałbyś mieć też klimatronik i chyba GW żeby to na stole zadziałało. Jeśli komputer twierdzi że uszkodzony to uszkodzony i nie trzeba tego potwierdzać na stole.
Wyjęcie tego z auta to minuta roboty.
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-10-29, 06:28   

A może ma ktoś do sprzedania sprawne nagrzewnice?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-10-29, 12:15   

Pczester napisał/a:
A może ma ktoś do sprzedania sprawne nagrzewnice?

Rozpoznawałem kiedyś ten temat.

Szukanie używanych sprawnych to jak szukanie igły w stogu siana.
Handlarz każdy powie że ma sprawne i dostaniesz gwarancję rozruchową i to tyle. A tak naprawdę to nikt nie sprawdził czy jest dobra a duża ich część oczywiście sprawna nie jest.

Regeneracja/naprawa, w mojej ocenie, nie opłacalna.
Tyle czasu ile trzeba nad tym się nasiedzieć to już można kupić nową.
Tzn. prywatnie jak ktoś chce się w to bawić to można i tydzień nad tym siedzieć i mieć satysfakcję z tego że coś się zrobiło ale jakbym miał to naprawiać jako usługa to dla mnie jest to bez sensu.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-10-29, 12:23   

Rzuciłem temat na fb i oczywiście jest kilka osób co oferuje NIBY sprawne ale tak jak mówisz.... kto to wie... Ale szukam w miarę możliwości młode roczniki 08 i w górę, to może zminimalizuje ryzyko że trafię uszkodzone.
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-29, 19:38   

FOSS, Mi to zajęło na oko 6 godzin.... więc jak by to przeliczyć na Twoje roboczogodziny to rzeczywiście do nowej dużo by nie zabrakło. Ale jak ktoś lubi "dłubać" to oszczędność niemała i satysfakcja równie duża, jeśli zadziała :)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-29, 23:21   

to po ile jest nowa? ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-29, 23:36   

800 z grosikiem :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-10-30, 10:10   

szary824 napisał/a:
FOSS, Mi to zajęło na oko 6 godzin.... więc jak by to przeliczyć na Twoje roboczogodziny to rzeczywiście do nowej dużo by nie zabrakło.

Cóż, jako klient za taką regenerowaną nie zapłaciłbym więcej niż 50% ceny części fabrycznie nowej.

Cena nowego w ASO ca. 956pln brutto detal

Moim zdaniem naprawa grzałki "na stole" nie może trwać dłużej niż 2,5-3 godziny i naprawa powinna być skuteczna w dłuższym okresie czasu i efekt skutecznej naprawy musi być powtarzalny.
Dlatego dałem sobie z tym spokój, niestety.

Podobnie jest ze sterownikami ABS.
Temat zgłębiałem i wiem co pada ale skuteczna naprawa jest czasochłonna.
Kilka sterowników naprawiliśmy skutecznie, włącznie z moim własnym ale i tak niektóre do naprawy już się nie nadają, przynajmniej takiej która będzie opłacalna.
I tu również, moim zdaniem, dużym problemem są części używane, które są niestety wątpliwej jakości i spora część z nich jest już w stanie "w pół do śmierci".
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Sylas25 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: 2022-08-03, 09:24   

Panowie z tymi grzałkami ktoś to bardziej opracował z was???? wytargałem radiator z tranzystorem ale tak jak to opisał Byku nie bardzo idzie to od góry przylutować, już prędzej chyba sposobem kolegi Szarego by się było dostać od dołu, tylko czy to faktycznie zimne luty czy coś jeszcze pada na tej płytce. Jest tak zalana i poklejona że szok. Ktoś da jakieś foteczki albo dobry opis jak to zrobić?? zamówiłem już około 5 szt, ale wszystkie używki mają tą samą wadę czyli najlepiej samemu naprawić i tyle.

[ Dodano: 2022-09-02, 15:42 ]
Muszę się pochwalić kolegom naprawą nagrzewnic stóp. Miałem swoje 2 szt i znajomego 4szt. Udało mi się naprawić wszystkie 6szt. Grzeją i błąd na VCDS zgasł. Tak że naprawa pozytywna. Pozdrowionka dla wszystkich A8-kowców.
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2022-09-06, 21:05   

napiszesz cos wiecej??
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 245
Skąd: WLKP
Wysłany: 2022-09-17, 19:31   

Witam.Ja podzielę się wiedzą jak szybko
skutecznie naprawić te grzałki.Na jednej
przeprowadziłem sekcje zwłok po to żeby
było wiadomo gdzie dłubać i żeby czegoš nie
uszkodzić.

Wcale nie trzeba od strony grzalek nic demontować.Wystarczy od drugiej strony równo odciąć.I podgrzewać zywice.Wtedy lzej sie skubie.Tylko robić to powoli i ostrożnie.I w tych miejscach jak na załączonej fotce.W ten sposòb usprawniłem 4grzałki.Miłego dłubania.Pozdrawiam
 
 
Sylas25 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: 2022-10-16, 09:04   

Dokładnie tak jak napisał Bartez83. Trzeba się dostać od spodu. delikatnie wyciąć plastik tylko trzeba uważać aby nie uszkodzić układu scalonego tnąc. Problem stanowią w większości zimne luty na tranzystorach. Ja poprawiłem wszystkie elementy przewlekane. Najlepiej podgrzać hotem z temp. ok. 200 stopni i delikatnie wyskubać ten jakby silikon.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.