Autor |
Wiadomość |
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-04-05, 14:02
|
|
|
drago_o dla Twojej wiedzy - w Audi A8 D3 masz coś takiego jak szynę CAN.... nie musisz jak to określiłeś "grzebać w sofcie sterownika" czy ciągnąć oddzielne wiązki kabli
wystarczy po protokole puścić odpowiedni pakiecik pod adres sterownika i po temacie
identycznie jest z zamykanie klapy |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-04-05, 14:25
|
|
|
drago_o napisał/a: | Dobra zamieniasz przekaźnik za max 10zł na sterownik komunikujący się po CANie za min kilkaset. |
zabłysnąłeś swoim "intelektem" - bez komentarza to pozostawiam |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-04-05, 14:29
|
|
|
panton napisał/a: | drago_o napisał/a: | Dobra zamieniasz przekaźnik za max 10zł na sterownik komunikujący się po CANie za min kilkaset. |
zabłysnąłeś swoim "intelektem" - bez komentarza to pozostawiam |
No jak zwykle... To wytłumacz jak chcesz wysyłać pakiet po CAN? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
krzysztof1
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Paź 2015 Posty: 62 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: 2016-04-05, 14:31
|
|
|
panton napisał/a: | zabłysnąłeś swoim "intelektem" - bez komentarza to pozostawiam |
Coś ty się tak doczepił?
Nic nie wnosisz do tematu tylko krytykujesz.
Zaproponuj jakieś rozwiązanie! |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
simon68
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 19 Kwi 2014 Posty: 64 Skąd: oświęcim
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-04-05, 16:03
|
|
|
Cytat: | Coś ty się tak doczepił?
Nic nie wnosisz do tematu tylko krytykujesz.
Zaproponuj jakieś rozwiązanie! |
a to krytyka jest na tym forum zabroniona? ok - nie przeszkadzam w cięciu fabrycznej instalacji i ciągnięciu 5 kabli do tego samego elementu
mam w życiu co robić i nie muszę marnować czasu na dyskusję z takimi osobami i filozofią jak "Drago"
simon68 - cieszt fakt, że są jeszcze tacy ludzie jak Ty - pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-05, 16:11
|
|
|
panton, No pragnę wspomnieć że masz w aucie niejeden "drut" w podobnym stylu. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-04-05, 16:13
|
|
|
panton napisał/a: | a to krytyka jest na tym forum zabroniona? ok - nie przeszkadzam w cięciu fabrycznej instalacji i ciągnięciu 5 kabli do tego samego elementu
mam w życiu co robić i nie muszę marnować czasu na dyskusję z takimi osobami i filozofią jak "Drago" |
Tylko nie rozumiem po co zaczynałeś, nie szkoda Ci czasu? Krytyka zawsze jest na miejscu jesli tylko jets konstruktywna
simon68 posłałem Ci PW jak możesz to odpisz |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-05, 18:12
|
|
|
DRAGO jezeli wykonasz ten mod to bedziesz dla mnie Wielki elektronik
a co do drutów....
to kufa ile ich macie w swoich idealnych 8kach ...
spojrzcie na swoje felgi i dystanse czy maja te sama wielkość co kołnierz??
ilu ma jednak dystans mniejszy niz kolnierz felgi?
to jest tez piekny drut
swiatła dzienne w halo czy inne to tez piekny drut
a kabelkologia i przekazniki by otwierac i zamykac bagaznik to tez drut
i tak bez końca... łacznie z oslona silnika za kilkadziesiat zlotych -drut
Karol takich modów wiecej ....
bardzo oczekuje finału pozytywnego rozwiazania
z mojej strony :
przekaznik wyzwalany impulsem alarmu czyli lustra skladaja sie po podaniu syganalu sprawa tylko typu czy jest krańcówka na lustrach i ... mogłoby zadzialac |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-04-05, 18:24
|
|
|
Ale po otwarciu auta się nie rozłożą. Dopiero po zapłonie. W teorii tak.
Kombinuje tropem kolegi simon68 ale pod raspberry pi bo można tam wrzucić Windowsa i runtime jakiś. Zdecydowanie łatwiej się to programuje. Tylko nie wiem jak obsłużyć moduł can podłączany do raspberry. To dałoby ogromne możliwości |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-04-05, 18:33
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | sprawa tylko typu czy jest krańcówka na lustrach |
No właśnie, ja ostatnio zaobserwowałem dziwna sytuację mianowicie podczas składania lusterek jak wyłączę zapłon to lusterka zatrzymują się w miejscu w którym wyłączę zapłon, ale zdarzyło mi się kilka razy że podczas składania wyłączyłem zapłon, a lusterka złożyły się do końca nie wiem od czego jest to zależne, ostatnio zdjąłem obudowę lusterka i podpiąłem miernik napięcia do silnika odpowiedzialnego za składanie i o dziwo napięcie ma jeszcze podczymanie kilka sek. po złożeniu jak i również po rozłożeniu lusterek !! oczywiście zapłon pozycja ON. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-04-05, 18:38
|
|
|
Bo jak wyłączyć sam zapłon to lusterka dojdą do końca. Za to jak otworzysz drzwi (którekolwiek) to zatrzymają się natychmiast.
Krancowki są tylko nie wiem czy są podłączone do jakiegoś układu w lusterku czy idą do sterownika w drzwiach. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|