Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Skrzynia automatyczna - poprawna zmiana biegów  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-06-14, 14:09   

Apophis napisał/a:
Na pewno od przełaczania biegow mu sie ta skrzynia nie posypała :)
Chyba że jakos wrzucał R podczas jazdy do przodu....


Czerwone światło, obok stoi "Golf Racing team"
Spojrzenie z góry na rdzewiejącą ruinę. Jak co poniektórzy widząc stare biedne D2

I ta myśl przebijająca się przez szare komórki ( ja mu pokaże co V8 potrafi )
Wroooom Wrooom...( skrzynia - N ) Pomarańczowe, Wroooooom pod odcinkę TuTuTuTuTu i z N -> D Zielone, pisk <chura> jestem pierwszy co za radość
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-14, 19:30   

ernesto napisał/a:
Wroooooom pod odcinkę TuTuTuTuTu i z N -> D Zielone, pisk
Odważny jesteś, mi by było szkoda skrzyni na takiego golfa <jezyk2>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-14, 22:41   

Kuba Bielak w programie "Jazda Polska" udowodnił raz jak wiele potrafi wytrzymać automat. Zdziwili byście sie :)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-14, 22:46   

Apophis, to dawaj ...nagraj filmik jak twój startuje przy pełnych obrotach z N na D i zapodaj na forum <okok>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-14, 22:49   

A8 nie jest i nie było dla mnie nigdy autem do ścigania sie a jedynie do komfortowego przemieszczania :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-06-15, 08:08   

danishow napisał/a:
ernesto napisał/a:
Wroooooom pod odcinkę TuTuTuTuTu i z N -> D Zielone, pisk
Odważny jesteś, mi by było szkoda skrzyni na takiego golfa <jezyk2>


Ja też tak nie robię bo to nie jest rakieta tylko auto DeLux. Ale znając życie są tacy co tak robią. A potem płacz bo skrzynia klęknęła.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-06-15, 08:23   

Był u nas na forum swego czasu taki magik co na kreskę stawał ósemką,tylko z tego co pamiętam to on wrzucał D i trzymając nogę na hamulcu deptał jednocześnie do czerwonego i się skrzynia usmażyła <placze>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-15, 10:22   

Naturalnie że takie praktyki sa mordercze nawet dla manuali więc dyskusja nie ma sensu bytu.
Bielak w swoim programie udowadniał tylko na przykładzie jakiegos starego accorda że nie musi sie to skończyc nagle :)
 
 
ralf 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 119
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2015-06-15, 21:42   

Jako, że to moje drugie D3 to problem pisku przy zmianie z 3 na 4 to jakaś kpina w tym aucie. Mam ten sam dylemat co w 3.0 tdi czyli przy depnieciu slychać pisniecie. Skrzynia pracuje ok nic się nie dzieje. Nauczony doświadczeniem z 3.0 tdi nie tykam tego bo w poprzednim wymieniłem dwa razy olej na dystansie 10 tys km i niby pozbyłem się tego dzwięku , ale na krótko bo po jakiś kolejnych 15 tys pojawiła się tarka z 3 na 4 . Wymiana statyczna dwukrotna 2000 zl , a naprawa konwentera + nowy olej etc 5 tys. Gdzie tu sens ??

Skrzynia to padaka w tym aucie !!!
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-15, 22:54   

ralf, Skrzynia 6hp to poprawiony model po niezbyt udanej 5hp. Ale NIEWYMIENIANIE OLEJU OD NOWOŚCI ZABIJE KAŻDĄ i to tylko kwestia czasu. Zaś konwertery które padaja w D3 to chyba norma.
 
 
ralf 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 119
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2015-06-15, 23:06   

Apophis napisał/a:
ralf, Skrzynia 6hp to poprawiony model po niezbyt udanej 5hp. Ale NIEWYMIENIANIE OLEJU OD NOWOŚCI ZABIJE KAŻDĄ i to tylko kwestia czasu. Zaś konwertery które padaja w D3 to chyba norma.



Jak ta jest udana to gratuluje inżynierą Audi. Mam 130 k udokumentowane, matowe skóry i pachnie nowością jeszcze i to samo co w poprzedniej z super skrzynią . Nic nie robie żadnych wymian . Padnie to trzasnę remoncik za 5-7 k i tyle .

Pozdr
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-16, 12:13   

No z historii skrzyń to było tak. Stare pancerniaki z D11 jeżdza do dziś,potem mało kulturalne 4hp które sam posiadam. Poprawiono kulture pracy w 5hp ale kosztem trwałości która to poprawiono w 6hp.
Nie gratuluj inzynierom audi a ZFa. Tyle że oni nie maja sobie wiele do zarzucenia bo to audi nie wymienia olejów i sie dzieje co sie dzieje.

Jak nie chcesz wymieniac to twoja sprawa,w silniku też nie musisz-jestem niemal pewien że bedzie i za 50tys.km dalej odpalał-pilnuj tylko stanu :)

5-7tys za remoncik 6hp?? ja za remoncik 4hp dałem 7600
 
 
ralf 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 119
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2015-06-16, 19:22   

Z wymianą już przerabiałem . Tylko na 15 k pomogło .......także jaki jest sens wymiany.....jak prawdopodobnie (bo nikt nie jest w stanie nic konkretnego powiedzieć ) będzie znowu konwenter czyli tak jak w poprzednim przypadku.


Moj znajomy na 350k bez żadnych wymian i jezdzi dynamicznie także......
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-16, 21:21   

Przerabialiśmy już ten temat wielokrotnie. Oleje się zużywaja i sie je wymienia a jak cos pada od nowego oleju to znakiem że był to juz złom. Złomami sa tez auta nieserwisowane tak jak twego znajomego bo osobiście nie chciał bym takiego co jest tykającą bombą i nie wiadomo kiedy sie rozpadnie. Robiąc inspekcje bardzo czesto zaginam na tym sprzedawców i bardzo czesto kupujący rezygnują albo mocno zbijaja z ceny jak sie nagle okazuje że..."tata a marcin powiedział że tak musi być" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.