Autor |
Wiadomość |
peter22
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42 Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 40 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2016-05-13, 13:16
|
|
|
chyba jeszcze stacyjka będzie do wymiany |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-13, 13:19
|
|
|
A to czemu? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-13, 14:51
|
|
|
Ale to sie da obejść. oolnie sporo obejśc bedzie trza zrobić lecz do zrobienia. |
|
|
|
|
|
|
|
peter22
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42 Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 40 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2016-05-14, 13:53
|
|
|
dokładnie jeśli nie obejdziesz tej stacyjki to będzie problem z wyjęciem kluczyka
[ Dodano: 2016-06-14, 08:52 ]
jak tam prace ??? |
|
|
|
|
Tashi
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-06-30, 12:39
|
|
|
peter22 napisał/a: | dokładnie jeśli nie obejdziesz tej stacyjki to będzie problem z wyjęciem kluczyka
[ Dodano: 2016-06-14, 08:52 ]
jak tam prace ??? |
Auto prawie miesiąc temu wyjechało do lakiernika. Nie zostało tak finalnie skończone ale jeździło. Po prostu zeszło się trochę dłużej niż myślałem a termin u lakiernika był zarezerwowany już dawno. Najdłużej męczyłem się ze skompletowaniem pedału sprzędła. Wcześniej pisałem że pedał sprzęgła prawie ogarnięty - zapomniałem wtedy o istnieniu modułu wycieraczek który kolidował z 1 wersją pedałów. Obecnie też prawa półoś jest "zdrutowana" bo auto musiało wyjechać. Ogólnie auto niedługo wraca od lakiernika w nowym kolorze i mechanicznie pozostało naprawdę niewiele.Pozostaje kwestia elektroniki ale to jak będzie wszystko pokończone to będę się gdzieś umawiał na ogarnięcie. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-12-13, 20:14
|
|
|
Jak tam? Prace zakończone? |
_________________
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-01-17, 17:38
|
|
|
Jeździ to cudo ? |
|
|
|
|
Tashi
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-02-24, 14:59
|
|
|
Fizycznie jeździć to jeździ - jakieś pierdoły do poskładania zostały ale uparłem się ogarnąć elektronikę - za bardzo nikt nie chciał się podjąć bądź po prostu twierdził że ABS i ESP nie będą działać. Przerobiłem więc S6 C5 na manual żeby przetrzeć szlak - udało się nie było żadnym błędów i niepożądanych kontrolek. Ogólnie inne projekty ale właśnie wracam do D3 stąd wizyta na forum. |
|
|
|
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2017-02-25, 15:47
|
|
|
drago_o napisał/a: | Stawiam, że jakieś sprawdzenie położenia selektora czy jest na pozycji P. |
Jak sprawdzić położenie selektora? kompem? |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-03-02, 19:40
|
|
|
vcds
02 auto-trans
08 mes.blocs
04 grupa
proszę |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Tashi
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-06-05, 20:36
|
|
|
Temat utknął w martwym punkcie ;/ powoli rozważam powrót do automatu i sprzedaż na rzecz rs6 c5 gdzie jestem pewien że swap bym ogarnął na obecnych gratach. Problem w tym że nie było jakiegokolwiek a8 d3 w manualu stąd nie ma ABS'u pod manual itp. Była próba wrzucenia komputera z s6 c5 manual + ABS z S6 c5 ale pomimo że kompy pb w obydwu to bosch me 7.1 a ABS'y to bosch 5.7 to w a8 większość komunikacji idzie po CAN - typu komunikacja z elektrycznym ręcznym, licznikiem itp. Coś tam dzwoniłem po fachowcach ale nikt nie chce się podjąć - chyba zbyt nowa i skomplikowana technologia bo do RS6 C5 gdzie CAN tak jak w S6 C5 jest ograniczony do magistrali napędu (TCU+ECU+ABS) temat ktoś ogarnął i jest to dostępne. Może ktoś ma idealną skrzynię do A8 D3 z tego co pamiętam oznaczenie GNU? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-06-05, 22:27
|
|
|
Tashi napisał/a: | Temat utknął w martwym punkcie ;/ powoli rozważam powrót do automatu i sprzedaż na rzecz rs6 c5 gdzie jestem pewien że swap bym ogarnął na obecnych gratach. Problem w tym że nie było jakiegokolwiek a8 d3 w manualu stąd nie ma ABS'u pod manual itp. Była próba wrzucenia komputera z s6 c5 manual + ABS z S6 c5 ale pomimo że kompy pb w obydwu to bosch me 7.1 a ABS'y to bosch 5.7 to w a8 większość komunikacji idzie po CAN - typu komunikacja z elektrycznym ręcznym, licznikiem itp. |
Wydaje mi się, że D3 należałoby krzyżować z A6C6 - tam była skrzynia manualna a elektronika i komunikacja jest już na podobnym poziomie co w D3.
Krzyżowania D3 z A6C5 też bym się nie podjął bo jak sam zauważyłeś to dwa inne światy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|