Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Swap z automatu na manual  
Autor Wiadomość
peter22 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 40
Skąd: Łódż
Wysłany: 2016-05-13, 13:16   

chyba jeszcze stacyjka będzie do wymiany
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-13, 13:19   

A to czemu?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-13, 14:21   

Stawiam, że jakieś sprawdzenie położenia selektora czy jest na pozycji P.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-13, 14:51   

Ale to sie da obejść. oolnie sporo obejśc bedzie trza zrobić lecz do zrobienia.
 
 
peter22 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 40
Skąd: Łódż
Wysłany: 2016-05-14, 13:53   

dokładnie jeśli nie obejdziesz tej stacyjki to będzie problem z wyjęciem kluczyka

[ Dodano: 2016-06-14, 08:52 ]
jak tam prace ???
 
 
Tashi 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-06-30, 12:39   

peter22 napisał/a:
dokładnie jeśli nie obejdziesz tej stacyjki to będzie problem z wyjęciem kluczyka

[ Dodano: 2016-06-14, 08:52 ]
jak tam prace ???


Auto prawie miesiąc temu wyjechało do lakiernika. Nie zostało tak finalnie skończone ale jeździło. Po prostu zeszło się trochę dłużej niż myślałem a termin u lakiernika był zarezerwowany już dawno. Najdłużej męczyłem się ze skompletowaniem pedału sprzędła. Wcześniej pisałem że pedał sprzęgła prawie ogarnięty - zapomniałem wtedy o istnieniu modułu wycieraczek który kolidował z 1 wersją pedałów. Obecnie też prawa półoś jest "zdrutowana" bo auto musiało wyjechać. Ogólnie auto niedługo wraca od lakiernika w nowym kolorze i mechanicznie pozostało naprawdę niewiele.Pozostaje kwestia elektroniki ale to jak będzie wszystko pokończone to będę się gdzieś umawiał na ogarnięcie.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-12-13, 20:14   

Jak tam? Prace zakończone?
_________________
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-15, 16:07   

Temat albo auto umarło, a szkoda :|
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-01-17, 17:38   

Jeździ to cudo ?
 
 
Tashi 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-24, 14:59   

Fizycznie jeździć to jeździ - jakieś pierdoły do poskładania zostały ale uparłem się ogarnąć elektronikę - za bardzo nikt nie chciał się podjąć bądź po prostu twierdził że ABS i ESP nie będą działać. Przerobiłem więc S6 C5 na manual żeby przetrzeć szlak - udało się nie było żadnym błędów i niepożądanych kontrolek. Ogólnie inne projekty ale właśnie wracam do D3 stąd wizyta na forum.
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-02-25, 15:47   

drago_o napisał/a:
Stawiam, że jakieś sprawdzenie położenia selektora czy jest na pozycji P.


Jak sprawdzić położenie selektora? kompem?
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-03-02, 19:40   

vcds

02 auto-trans

08 mes.blocs

04 grupa

proszę :]
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Tashi 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-05, 20:36   

Temat utknął w martwym punkcie ;/ powoli rozważam powrót do automatu i sprzedaż na rzecz rs6 c5 gdzie jestem pewien że swap bym ogarnął na obecnych gratach. Problem w tym że nie było jakiegokolwiek a8 d3 w manualu stąd nie ma ABS'u pod manual itp. Była próba wrzucenia komputera z s6 c5 manual + ABS z S6 c5 ale pomimo że kompy pb w obydwu to bosch me 7.1 a ABS'y to bosch 5.7 to w a8 większość komunikacji idzie po CAN - typu komunikacja z elektrycznym ręcznym, licznikiem itp. Coś tam dzwoniłem po fachowcach ale nikt nie chce się podjąć - chyba zbyt nowa i skomplikowana technologia bo do RS6 C5 gdzie CAN tak jak w S6 C5 jest ograniczony do magistrali napędu (TCU+ECU+ABS) temat ktoś ogarnął i jest to dostępne. Może ktoś ma idealną skrzynię do A8 D3 z tego co pamiętam oznaczenie GNU?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-06-05, 20:57   

Próbowałeś kontaktu z DIGITUN albo CZORNY CUSTOMS ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-06-05, 22:27   

Tashi napisał/a:
Temat utknął w martwym punkcie ;/ powoli rozważam powrót do automatu i sprzedaż na rzecz rs6 c5 gdzie jestem pewien że swap bym ogarnął na obecnych gratach. Problem w tym że nie było jakiegokolwiek a8 d3 w manualu stąd nie ma ABS'u pod manual itp. Była próba wrzucenia komputera z s6 c5 manual + ABS z S6 c5 ale pomimo że kompy pb w obydwu to bosch me 7.1 a ABS'y to bosch 5.7 to w a8 większość komunikacji idzie po CAN - typu komunikacja z elektrycznym ręcznym, licznikiem itp.

Wydaje mi się, że D3 należałoby krzyżować z A6C6 - tam była skrzynia manualna a elektronika i komunikacja jest już na podobnym poziomie co w D3.
Krzyżowania D3 z A6C5 też bym się nie podjął bo jak sam zauważyłeś to dwa inne światy.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.