Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-09, 20:14
|
|
|
oo to ja też już niedługo bede musiał, ale kiedys ktos odradzał bo podobno zaczynają się dyfry rozszczelniać lub zaczynaja wyć.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-09, 20:19
|
|
|
Ja jak zawsze wymieniłem i kilka miechów później sie popsuł dziad ale szczelny dalej jest. Załozyłem drugi,oleum świeże i hula. Troszq przecieka ale nie mam ochoty teraz męczyć się z centralną nakretką... |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-06-09, 21:04
|
|
|
martin_rs4 na filmiku skrzypienie to jakieś zakłócenia przy nagrywaniu komórką, w rzeczywistości ich nie ma...na szczęście.
Dodam że do wymiany mam amortyzator z przodu od strony kierowcy, ale do wycia to raczej ni jak się to ma..... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-06-10, 04:21
|
|
|
Podczas jazdy i tego piszczenia otwórz drzwi czy przypadkiem ten dźwięk nie dochodzi spod auta w okolicach za fotelami przednimi |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-06-15, 04:14
|
|
|
Otworzyłem drzwi podczas jazdy ale powietrze robi taki szum że nic nie słychać . . Jak zamknięte są wtedy słychać ale w środku
DODANO:
Wczoraj zrobiłem trochę kilometrów po zwykłych drogach jak i autostradach, pobawiłem się skrzynią ASB i stwierdzam że podczas wrzucania biegów ręcznie kolejno wycie występuje na każdym z biegów więc zależy bardziej od obrotów silnika zaczyna się od prędkości 40 km /h |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-06-15, 07:29
|
|
|
Ja na lokalizacje takiego wycia mam zawsze jedna metode. Po całodobowym postoju sciągam pasek osprzętu silnik (pasek PK) i jadę. Jest troche ciężko bo nie ma wspomy i nie można testow robić w mieście bo sie zagotuje samochód. Ale od razu wiem czy to wyje osprzęt (kompresor klimy, pompa wspomy, wisko, alternator) czy któryś z elementów napędu/rozrządu. Przynajmniej wiem na początek gdzie szukać. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-21, 21:48
|
|
|
Ja mam podobny problem z wycie z okolic skrzyni podczas przyspieszania i jazdy po odpuszczeniu gazu ustaje wycie.Podejrzewam przedni dyfrencjał ,zabrałem sie za wymiane oleju a tam tylko 0.4 litra a powino byc ponad litr.Znalazłes przyczyne wycia? |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2016-01-22, 06:51
|
|
|
Jeszcze nie znalazłem. Dzisiaj odstawiam auto na przegląd i ewentualnie remont ASB bo wycie jak dla mnie dochodzi właśnie ze skrzyni |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
Mc_Abra
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mirek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 10 Kwi 2015 Posty: 22 Skąd: Silesia
|
Wysłany: 2016-01-22, 09:16
|
|
|
riki76, napisz co to było. Ja mam coś podobnego w D2.
Jak dodaje gazu to coś jakby tak wyło/piszczało.
Ewidentnie obroty sinika to generują.
Nie jest to wycie z łożyska, bo jadąc i odpuszczając gaz, wycie cichnie.
Tylko musnę gaz odzywa się im wyższe obroty tym wycie wyższe.
Wiąże to na razie z silnikiem i którymś łożyskiem.
Kupiłem stetoskop technicy, lada dzień wjeżdżam do garażu wymienić olej i zrzucić przód to będę osłuchiwał.
Mam nadzieję, że to łożysko na alternatorze, ew. pompie wody, to sobie rozrząd zrobię od razu.
Niepokoi mnie tylko, że jak lock up się zapina na czwórce ( skrzynia CML), to wycie jakby ustawało...
Martwi mnie to |
_________________ Gość when was the last time you just went for a drive? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-22, 11:03
|
|
|
U mnie wycie generuje skrzynia, dokładniej konwerter i pompa oleju. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2016-01-23, 16:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-22, 13:12
|
|
|
Krzychu, kiedy rozpoczynasz walkę ze skrzynią? Moje części z ZF powinny być w przyszłym tygodniu (ale ja tylko płyte bede regenerowal). |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2016-01-23, 08:32
|
|
|
Ja miałem też takie wycie. Kolega nasz forumowy z Magnic wymienił mi most tylny, trochę się uspokoiło, ale w 100% minęło po wymianie łożysk (obudwu) przednich.
Auto miało się sprzedać, ale się nie sprzedało, teraz kolej na olej w skrzyni i sprzęgło hydro Cały czas wydatki |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-23, 16:23
|
|
|
Bugalon, niebawem. Co potrzebniejsze graty zamawiam i jedziemy z tematem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Wisien
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 36 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-24, 12:44
|
|
|
Przyczyna wycia w mojej szkrzyni był brak oleju w szkrzynce rozdzielczej czyli w torsenie,dolałem do pełna i chodzi ,teraz trzepa poczekac i zobaczyc czy wycieka uszczelniaczem wału. |
|
|
|
|
|