Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-29, 17:41
|
|
|
riki76, co weszło w skład naprawy? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-30, 19:54
|
|
|
Na dyfrze przednim? Bo tam to tylko z przody i tyłu są zębatki. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-01-30, 20:18
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Bo tam to tylko z przody i tyłu są zębatki. | A kosze (czy jak tam to zwał) planetarne? ...tam też jest spoooro zębatek |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-01-30, 20:20
|
|
|
U mnie to samo wycie w D2 . Pewnie jakieś łożysko w skrzyni albo konwerter , przy okazji mam luz na mechanizmie różnicowym wali po dodaniu gazu i nie są to przeguby, most , podpora wału. Na razie latam ale czaję się nad remontem skrzyni. |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-30, 20:33
|
|
|
danishow, ale tam to raczej się nie zepsuje Z tego co pytałem to najczęściej może wyć przedni mechanizm. Robiąc test "zagłady" czyli hamulec i gaz (sprawdzenie konwertera) to wyje, w jeździe to samo. Gdy jadę 100km/h i dam N to cisza, szybki powrót na D i cichutko wyje im wyższy bieg i niższe obroty tym bardziej słychać. Skrzynia na stół to już mi nie szkoda pomajstrować |
_________________
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-01-30, 20:48
|
|
|
To fakt, te elementy rzadko się psują, najczęściej powodem "wycia" jak już sam wspomniałeś jest przedni dyfer i torsen ...zazwyczaj z braku/wycieku oleju. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-30, 20:53
|
|
|
albo mocnej nogi kierowcy |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-01-31, 17:14
|
|
|
jak sprawdzić olej w przednim dyferencjale?? skrzynia CML 4hp24a. I jeżeli jest brak oleju to dolanie spowoduje ucichnięcie wycia ?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-31, 18:04
|
|
|
śrubę masz od wlewu poziomu prawej strony przed flanszą prawą |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2016-01-31, 18:42
|
|
|
W podsumowaniu po naprawie napisano:
1. regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego
2. tarcze cierne 6 szt.
3. uszczelki i uszczelnienia
4. koła zębate wałka 3 szt.
no i oleje i filtr.... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
grzesiekz
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43 Dołączył: 28 Lut 2016 Posty: 2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-02-28, 23:22
|
|
|
riki76 napisał/a: | W podsumowaniu po naprawie napisano:
1. regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego
2. tarcze cierne 6 szt.
3. uszczelki i uszczelnienia
4. koła zębate wałka 3 szt.
no i oleje i filtr.... |
Witaj, dopiero dołączyłem, ale wydaje się, że mam ten sam prblem, możesz powiedzieć jakie koszty tej naprawy ? |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-02-29, 10:49
|
|
|
że 10 tyś za remont skrzyni ?
po filmiku ze stopki nic dziwnego że spotkał Cie remont skrzyni |
|
|
|
|
|