Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-29, 15:26
|
|
|
Nie wielu jeszcze to rozumie ale ja tez sie bawiłem i wiem jak w pipke dostaje ASB i dyferencjał przy takiej zabawie. Jak chcecie polatac bokami to jakies E30 to sie nada na jakis czas ale nie A8 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-29, 15:34
|
|
|
To małe ma znaczenie że na śniegu. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-02-29, 16:37
|
|
|
riki76 napisał/a: | Auto jak kupiłem to już tak miało i liczyłem się z tym że będzie remont..... |
no tak ale dycha za remont z regenerowanym sprzęgłem którego nie da sie dobrze zregenerować to krocie nawet MID-Parts tak nie zdziera
nowe sprzegło to koszt 5 tys o ile pamiętam w aso. Regeneracja natomiast to koszt 1500zł
riki76 napisał/a: | Jakiej stopki <jezyk> |
chodzi o latanie bokiem na sniegu, a w zasadzie pół śniegu.
Wiadomo kazdy swoim autem lata i je niszczy więc tutaj nie można nikomu nic zabronić, sam kilka razy tak przywaliłem bokiem na placu ale tam gdzie zdecydowanie wiecej śniegu było niz u kolegi na filmiku.
Elementy jakie dostają podczas takiej zabawy to:
-łożyska kół maja dużo większa siłę boczna niż przy normalnej jeździe
-przeguby
-wahacze
-torsen i skrzynia które nadmiernie sie grzeją bo w A8 nie są przystosowane do takiej syzyfowej pracy
więc ja sie nie zgodzę że takie świrowanie na placu jest bez wpływu na układ napędowy |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-29, 16:41
|
|
|
do latania bokiem są manuale |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-29, 16:51
|
|
|
Heh pepi to mnie pocieszyleś |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-02-29, 17:42
|
|
|
drago_o napisał/a: | Tylko problem w tym, że D3 nie ma manuali albo o czymś nie wiem? |
pewnie nie takie cuda świat widział
Po co driftować D3 ? to jest limuzyna do szybkich przelotów autostradowych tam jej miejsce. Jest za duża za ciężka i ma do dupy środek ciężkości.
Do katowania jest BolidMłodzieżyWiejskiej |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-29, 18:22
|
|
|
e no w dres się ubierać są inne marki |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-02-29, 19:02
|
|
|
raftor napisał/a: | Elementy jakie dostają podczas takiej zabawy to:
-łożyska kół maja dużo większa siłę boczna niż przy normalnej jeździe
-przeguby
-wahacze
-torsen i skrzynia które nadmiernie sie grzeją bo w A8 nie są przystosowane do takiej syzyfowej pracy
więc ja sie nie zgodzę że takie świrowanie na placu jest bez wpływu na układ napędowy |
E tam, moim zdaniem łożyska bardziej cierpią przy pokonywaniu łuków przy drifcie na śniegu przeguby i wahacze raczej nie cierpią na gołym asfalcie to się zgodzę, skrzynia przecież jest chłodzona z układem chłodzenia silnika to jak temp przy zabawie nie podskoczy powyżej 90st. to chyba ok.
raftor napisał/a: | Po co driftować D3 |
zawsze się znajdzie jakiś chętny, ja już z tego wyrosłem, można tez powiedzieć po co jechać 250km/h |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-29, 19:22
|
|
|
Tak se to tłumacz
Kiedys u znznego skrzyniarza podsłuchałem dialog młodego chłopaka co przytachał RSę na remont ASB. Własnie gadali o tych driftach i kazdy jest szkodliwy a ten na suchym asfalcie dodatkowo obciaża elementy napędu. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-02-29, 20:19
|
|
|
raftor napisał/a: | drago_o napisał/a: | Tylko problem w tym, że D3 nie ma manuali albo o czymś nie wiem? |
pewnie nie takie cuda świat widział
Po co driftować D3 ? to jest limuzyna do szybkich przelotów autostradowych tam jej miejsce. Jest za duża za ciężka i ma do dupy środek ciężkości.
Do katowania jest BolidMłodzieżyWiejskiej |
Wiesz Vmax w Polsce masz 140 wiec po co Ci zdjęty kaganiec ja lubię czasem polecieć sobie zakręt na granicy przyczepności lub z lekkim uślizgiem. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|