Autor |
Wiadomość |
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2016-02-09, 16:39
|
|
|
Wczoraj rozmawiając z dracus6662 uświadomił mnie żebym jeszcze raz zrobił podgląd kanału 93 tylko jak będzie zagrzany bo ten wcześniejszy był robiony na zimnym silniku, ale dalej to samo
nawet po dodaniu gazu
|
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-05-17, 18:08
|
|
|
sprawdziłem rozrząd i u mnie -4.0 i -9.0 sprawdzany 2 razy itd,
zastanawiam się czy jeszcze raz w tym grzebać czy zostawić ?
Nastawnik mi się oddzywwa więc pewni końcem roku będzie trzeba się przyłożyć do jego wymiany,
czy taka różnica pomimo blokad może wynikać ze stanu nastawników ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-05-17, 18:20
|
|
|
a przed zmianą rozrządu sprawdzałeś jakie były parametry ?
Ja bym probówał korygować z nowymi motylkami już na koła zębate - może słabo siadła blokada tam |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-17, 20:58
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Ja bym probówał korygować z nowymi motylkami już na koła zębate - może słabo siadła blokada tam |
Właściwie to chyba nie spotkałem się jeszcze z tymi motylkami które kwalifikowałyby się do wymiany - te które do tej pory robiłem, a jednak "kilka" ich było, to wszędzie siedziało ciasno, zarówno na wałkach jak i na blokadzie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-05-17, 21:00
|
|
|
Znam przypadek - przed i po wymianie motylków - była zmiana w parametrach rozrzadu na lepsze . Koszt symboliczny - napewno warto jeszcze spróbować .
Szczególnie ze to -9 nie wygląda dobrze
Dodatowo jeszcze zmieniłbym pierścienie pod czujnikami halla . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-17, 21:52
|
|
|
FOSS napisał/a: | Właściwie to chyba nie spotkałem się jeszcze z tymi motylkami które kwalifikowałyby się do wymiany | U mnie miały delikatny luz jak robiłem rozrząd, aż że robiłem w sobotę i nie chciało się czekać do poniedziałku więc zostawiłem. W blokach pokazuje -4 i -6 ale przy następnej wymianie (za około 20 tyś, km) na pewno zamówię nowe. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-05-17, 21:59
|
|
|
danishow napisał/a: | przy następnej wymianie (za około 20 tyś, km) |
Dlaczego tak wcześnie ? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-17, 22:10
|
|
|
Dlaczego wcześnie? ...na obecnym rozrządzie przejechane już ponad 90 tyś. km |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-05-17, 22:17
|
|
|
danishow napisał/a: | Dlaczego wcześnie? ...na obecnym rozrządzie przejechane już ponad 90 tyś. km |
A to luz myślałam że świeżo robiony |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-05-17, 22:39
|
|
|
Nie chce mi się jeszcze raz ściągać przodu ale najwyraźniej trzeba będzie skoro piszecie że słabo, chyba że da radę to jakoś zrobić bez demontażu przodu ? teoretycznie blokady by założył.... ??
michalwruszak napisał/a: | Dodatowo jeszcze zmieniłbym pierścienie pod czujnikami halla . | jak to wygląda w ogóle bo nie ogarniam ??
michalwruszak napisał/a: | a przed zmianą rozrządu sprawdzałeś jakie były parametry ? | jakiś rok temu 0 i -4.0 przed wymianą chyba -2.0 i -6.0 chyba
co do samych motylków blokada wchodziła dość ciasno. |
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-18, 08:49
|
|
|
Generalnie jeżeli mówimy o motylkach czy podkładkach na czujnikach Halla to są to elementy które się praktycznie nie zużywają.
Są tam przykręcone ale zupełnie nie pracują więc ich ewentualne zużycie wynikać może chyba tylko z tego że ktoś to uszkodził
Co więcej...
Jeżeli motylki nie nosiły śladów uszkodzeń i jednocześnie przy ich zmianie ponownie ustawiono rozrząd to mówienie o tym, że po zmianie samych motylków ustawienie rozrządu zmieniło się in plus to moim zdaniem mogą to być trochę za daleko posunięte wnioski |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-05-18, 09:31
|
|
|
Z faktami nigdy nie polemizuje , nie wyssałem sobie tego z palca Nie wiadomo jaki kowal wcześniej serwisował auto i co było robione . Wystarczy przy demontażu czujnika Halla źle osadzić pierścień i przekłamywanie w odczycie mogą się pojawić . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-18, 10:18
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Z faktami nigdy nie polemizuje , nie wyssałem sobie tego z palca |
oj tam, oj tam
michalwruszak napisał/a: | Wystarczy przy demontażu czujnika Halla źle osadzić pierścień i przekłamywanie w odczycie mogą się pojawić . |
Właściwie, co do zasady, to do demontażu ani do ponownego montażu czujnika Halla owego pierścienia się w ogóle nie rusza więc można go co najwyżej uszkodzić lub czujnik uszkodzić ale nie źle osadzić
A pierścień to właściwie się demontuje jak chcesz zmienić uszczelniacz na wałku rozrzadu... albo cały wałek... albo jak jest uszkodzony... bo do niczego innego nie widzę potrzeby jego demontażu |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|