Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] Analiza rozrządu nastawy kanał 93  
Autor Wiadomość
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 470
Skąd: Skawina
Wysłany: 2016-02-09, 16:39   

Wczoraj rozmawiając z dracus6662 uświadomił mnie żebym jeszcze raz zrobił podgląd kanału 93 tylko jak będzie zagrzany bo ten wcześniejszy był robiony na zimnym silniku, ale dalej to samo






nawet po dodaniu gazu
_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-05-17, 18:08   

sprawdziłem rozrząd i u mnie -4.0 i -9.0 sprawdzany 2 razy itd,
zastanawiam się czy jeszcze raz w tym grzebać czy zostawić ?
Nastawnik mi się oddzywwa więc pewni końcem roku będzie trzeba się przyłożyć do jego wymiany,
czy taka różnica pomimo blokad może wynikać ze stanu nastawników ?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-05-17, 18:20   

a przed zmianą rozrządu sprawdzałeś jakie były parametry ?

Ja bym probówał korygować z nowymi motylkami już na koła zębate - może słabo siadła blokada tam
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-05-17, 20:58   

michalwruszak napisał/a:
Ja bym probówał korygować z nowymi motylkami już na koła zębate - może słabo siadła blokada tam

Właściwie to chyba nie spotkałem się jeszcze z tymi motylkami które kwalifikowałyby się do wymiany - te które do tej pory robiłem, a jednak "kilka" ich było, to wszędzie siedziało ciasno, zarówno na wałkach jak i na blokadzie.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-05-17, 21:00   

Znam przypadek - przed i po wymianie motylków - była zmiana w parametrach rozrzadu na lepsze . Koszt symboliczny - napewno warto jeszcze spróbować .

Szczególnie ze to -9 nie wygląda dobrze

Dodatowo jeszcze zmieniłbym pierścienie pod czujnikami halla .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-05-17, 21:52   

FOSS napisał/a:
Właściwie to chyba nie spotkałem się jeszcze z tymi motylkami które kwalifikowałyby się do wymiany
U mnie miały delikatny luz jak robiłem rozrząd, aż że robiłem w sobotę i nie chciało się czekać do poniedziałku więc zostawiłem. W blokach pokazuje -4 i -6 ale przy następnej wymianie (za około 20 tyś, km) na pewno zamówię nowe.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-05-17, 21:59   

danishow napisał/a:
przy następnej wymianie (za około 20 tyś, km)


Dlaczego tak wcześnie ?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-05-17, 22:10   

Dlaczego wcześnie? ...na obecnym rozrządzie przejechane już ponad 90 tyś. km <cicho>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-05-17, 22:17   

danishow napisał/a:
Dlaczego wcześnie? ...na obecnym rozrządzie przejechane już ponad 90 tyś. km <cicho>


A to luz myślałam że świeżo robiony :P
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-05-17, 22:39   

Nie chce mi się jeszcze raz ściągać przodu :P ale najwyraźniej trzeba będzie skoro piszecie że słabo, chyba że da radę to jakoś zrobić bez demontażu przodu ? teoretycznie blokady by założył.... ??
michalwruszak napisał/a:
Dodatowo jeszcze zmieniłbym pierścienie pod czujnikami halla .
jak to wygląda w ogóle bo nie ogarniam :) ??
michalwruszak napisał/a:
a przed zmianą rozrządu sprawdzałeś jakie były parametry ?
jakiś rok temu 0 i -4.0 przed wymianą chyba -2.0 i -6.0 chyba

co do samych motylków blokada wchodziła dość ciasno.
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-18, 00:51   

tak to wygląda pod nr 13
http://pl.realoem.me/Audi.../R/9/905/905050

[ Dodano: 2017-05-18, 01:53 ]
Albo tak:
https://www.eeuroparts.co...tor-06B905234A/
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-05-18, 08:49   

Generalnie jeżeli mówimy o motylkach czy podkładkach na czujnikach Halla to są to elementy które się praktycznie nie zużywają.
Są tam przykręcone ale zupełnie nie pracują więc ich ewentualne zużycie wynikać może chyba tylko z tego że ktoś to uszkodził :)

Co więcej...
Jeżeli motylki nie nosiły śladów uszkodzeń i jednocześnie przy ich zmianie ponownie ustawiono rozrząd to mówienie o tym, że po zmianie samych motylków ustawienie rozrządu zmieniło się in plus to moim zdaniem mogą to być trochę za daleko posunięte wnioski ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-05-18, 09:31   

Z faktami nigdy nie polemizuje , nie wyssałem sobie tego z palca :) Nie wiadomo jaki kowal wcześniej serwisował auto i co było robione . Wystarczy przy demontażu czujnika Halla źle osadzić pierścień i przekłamywanie w odczycie mogą się pojawić .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-05-18, 10:18   

michalwruszak napisał/a:
Z faktami nigdy nie polemizuje , nie wyssałem sobie tego z palca :)

oj tam, oj tam <hihi>

michalwruszak napisał/a:
Wystarczy przy demontażu czujnika Halla źle osadzić pierścień i przekłamywanie w odczycie mogą się pojawić .

Właściwie, co do zasady, to do demontażu ani do ponownego montażu czujnika Halla owego pierścienia się w ogóle nie rusza więc można go co najwyżej uszkodzić lub czujnik uszkodzić ale nie źle osadzić :)
A pierścień to właściwie się demontuje jak chcesz zmienić uszczelniacz na wałku rozrzadu... albo cały wałek... albo jak jest uszkodzony... bo do niczego innego nie widzę potrzeby jego demontażu ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.