Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-11, 16:33 [D3 preFL ALL
] Analiza rozrządu nastawy kanał 93
|
|
|
Panowie dzisiaj sprawdziłem kanał 93
wyszło :
640/min 15% -1.0 kw -5.0kw ( a chwile było -4.0)
co wy na to??
dramat? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-11, 17:12
|
|
|
Jest OK. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-11, 17:17
|
|
|
no dobra ale mogło by być lepiej? dużo nastawiniki nadrabiają? to jest jeszcze przed zmianą rozrzadu oczywiście |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-12, 12:44
|
|
|
Nie ma się czego czepiać, takie wyniki wychodzą nawet przy składaniu rozrządu na blokadach |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-12, 16:05
|
|
|
U mnie na obydwu bankach jest po -4, rozrząd robiony 2 miesiące temu z blokadami. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-12, 16:33
|
|
|
no dobra Panowie to uspokoiłem się |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-07-12, 19:42
|
|
|
a tak zapytam .... a jak jest -12 i -6 ???
Robić poprawkę na JUŻ - czy na spokojnie później ... a może nie ruszać? |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-12, 21:04
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | a tak zapytam .... a jak jest -12 i -6 ???
Robić poprawkę na JUŻ - czy na spokojnie później ... a może nie ruszać? |
"-6" jeszcze jakoś bym przebolał ale "-12" bym poprawiał.
Podejrzewam, że z takim ustawieniem auto nie jeździ już na 100% poprawnie, nawet jeżeli tego nie subiektywnie nie czujesz. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-07-12, 21:24
|
|
|
No FOSS, powiem Ci że mam czasem wrażenie że tych 335KM to nie ma wszystkich (może w stajni drzwi były otwarte chwilowo <jezyk> )
Będziemy działać w tym temacie - tylko muszę zakupić tę wkręcaną blokadę do rozrządu bo jej nie mam ... ale na wałki blokada jest!
ps: a ma ktoś na sprzedaż samą tę wkręcaną blokadę ?? |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-12, 21:35
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | ps: a ma ktoś na sprzedaż samą tę wkręcaną blokadę ?? |
Na Allegro albo w sklepie z narzędziami warsztatowymi raczej nie problemu to kupić |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-07-12, 23:07
|
|
|
FOSS,
muszę zaktualizować stan posiadanych blokad ... o właśnie zamówioną na allegro
Natchnąłeś mnie i znalazłem co chciałem |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-07-13, 08:25
|
|
|
A ja mam pytanie o wartości w blokach 90, 93 u mnie po wymianie rozrządu miałem w bloku 90 zera, a w 93 też zera, ale czasami pojawiało się - 1,a teraz po jakiś 10 tys. w bloku 90 dalej zera, ale w bloku 93 mam - 4, czyli co te wartości wskazują czy roarząd dobrze nastawiony czy w jakim stanie są nastawniki ?? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-13, 10:45
|
|
|
W 90 to nastawniki, podczas jazdy sprawdź ile się przestawiają, powinny do 25st. W 93 im bliżej 0 tym lepiej, jeśli nie mylę się to -16 jest graniczne ( musiałbym przeszperać serwisówkę) |
_________________
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-07-15, 22:04
|
|
|
No i dziś zawalczyłem z ponownym ustawieniem
Blokady obie + dokładne ustawienie napinaczy
....
i jest LEPIEJ !!!
Faktycznie był przestawiony i to już widziałem po wkręceniu dolnej blokady ...
Ale nie jest jeszcze idealnie
Wyszło teraz -2 i -6 iiii mimo blokad nie umiem inaczej
(było -6 i -12 więc spora poprawa !!!)
ale już nic nie ruszam bo coś zrypię i bedzie kaszanka |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
|
|