Autor |
Wiadomość |
Massa
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Igor
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 34 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 36 Skąd: Zmigrod
|
Wysłany: 2017-06-10, 18:43
|
|
|
FOSS, podaj jakiś namiar kontaktowy do siebie. Czyli mówisz ze kupuje licznik ten z drugiej aukcji wsadzam zdejmuje CP i smiga ? |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-06-11, 20:11
|
|
|
Igor6631 napisał/a: | Czyli mówisz ze kupuje licznik ten z drugiej aukcji wsadzam zdejmuje CP i smiga ? |
... i kodujesz ... i śmiga.
Igor6631 napisał/a: | FOSS, podaj jakiś namiar kontaktowy do siebie. |
6.0.0.6.6.1.6.6.0 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
brzozek91
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi
Wiek: 33 Dołączył: 26 Mar 2016 Posty: 27 Skąd: Toruń, Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2017-06-16, 11:40
|
|
|
Zawsze masz ryzyko że licznik będzie nie sprawny. Znajomy kupil mialo Być wszystko ok. zdjęta blokada cp a na liczniku od kilometrów disp się wyswietlalo czego nie można komputerem usunąć. Podobno komuś się nie udała korekta i jakiś układ się wysypalo naprawa 500zl |
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2017-06-25, 15:40
|
|
|
Czy ktoś jest w tanie ogarnąć numer licznika na Europe z Dużym fis ale bez ACC do diesla |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2017-06-25, 16:00
|
|
|
songo napisał/a: | Czy ktoś jest w tanie ogarnąć numer licznika na Europe z Dużym fis ale bez ACC do diesla |
pisałem tobie wcześniej,jest kilka stron wcześniej- mam taki licznik |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
maehix
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 30 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 27 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: 2017-10-01, 22:15
|
|
|
Ma ktoś nr licznika dla diesla z duzym fisem, acc, lane assist i side assist oraz testem zegarów. W skrócie jaki jest nr wymaksowanych zegarów do diesla po 2 lifcie. |
_________________ Jest: A8L 4.2TDI Q 2007r 421km 1079nm
Było: TT 1.8T Q 2001r ~300km |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-01-09, 16:02
|
|
|
Ktoś się orientuje czy w liczniku wersji angielskiej wystarczy przełożyć tarczę prędkościomierza żeby było ok. na europę ??
[ Dodano: 2018-09-29, 23:11 ]
Czy Fis 4E0920931N obsługuje ACC ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-09-29, 23:27
|
|
|
Nie. Montowalem kiedys do siebie taki licznik z eSy i dlugo szukalem bo nie mialem ACC a chcialem miec ikonke tempomatu, gdy zapiety. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-09-30, 07:37
|
|
|
No właśnie w Etka znalazłem tylko z końcówką NX, ale z drugiej strony Etka pokazuje że te z końcówka 931 obsługują
[ Dodano: 2018-09-30, 08:48 ]
I jeszcze tutaj sprzedawca zapewnia że obsługuje |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-09-30, 12:36
|
|
|
Ten licznik z linka był w samochodzie bez ACC. A jak to wiem ? Daniel dał mi VIN z którego samochodu to wyciągał i po zdekodowaniu wyszło, że był zwykły CC.
Patrzyłem po nr z ETKI, bo na początku tez tak szukałem, ale..są tam bzdury wielokrotnie i niestety często te nr sie nie pokrywają z rzeczywistością.
4E0920931N nie obsługiwał ACC, a wiem do z tego, że montowałem taki u siebie w poprzedniej D3, którą obecnie ma Łukasz.
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-10-01, 21:42
|
|
|
Już się załamałem że 4E0920931N nie obsługuje ACC (ponieważ trafił się w dobrej cenie), ale coś nie dało mi spokoju więc poprosiłem o VIN i Damian sprawdził okazało się że wg VIN w aucie jest ACC więc wsiadłem w auto i do sprzedawcy ,okazało się że zegary obsługują ACC w samochodzie była manetka ACC w atrapie radar no i w samych zegarach pod światło jest widoczna ikonka Moje zegary są z 2007r i numer oprogramowania jest taki sam jak numer 4E0.... |
|
|
|
|
wasiesto
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Lip 2018 Posty: 15 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2018-10-11, 22:41
|
|
|
witam,
chciałem do swojej d3 kupić zestaw zegarów z dużym fisem, ale bez acc, silnik diesel.
na znanym portalu aukcyjnym jest tego pełno ale nie wiem który zamówić, licznik o nr 4E0920901C będzie okej?? widziałem jeszcze z takim nr 4E0920951J ?
z góry dzięki za pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-10-12, 20:52
|
|
|
Dwa Fis-y nie obsługują ACC, ale ten drugi to raczej angol. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-12-21, 19:30
|
|
|
Dobra, pytanie z innej beczki, bo wiekszosc postów dotyczy tutaj D3 w ON. Jesli chodzi o PB to zoatały podane raptem 3 numery, ale mam takie pytanie:
Czy kupując np. Zegary od wersji W12 i po przekodowaniu na V8 będą one działać? Lub kupując licznik od Angola i przegrywając Eeprom z mojego tez bedzie smigał? Ktoś sie zagłębiał w taki temat.
Przerabiałem to w D2 kupując angola z 2.8 po regeneracji w aso i po przegraniu eepromu i przekodowaniu na EU smigał pięknie. Zastanawiam się czy w D3 też tak możliwość istnieje... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-12-21, 19:36
|
|
|
A na czym Ci zależy ? Tylko Ska jest wyskalowana do 300km/h, W12 ma skale jak V8. Różnice co do ON to głównie skala obrotomierza. Będzie. Co do angola nie wiem. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|