|
Autor |
Wiadomość |
Bartek87
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-06-02, 21:27
|
|
|
Kopci Ci z dpfem czy bez dpf ? Coś przyśpieszenie słabo wyszło jak seria ma 5.9. Mierzyłeś może 0-200km/h albo 100-200km/h ? |
|
|
|
|
|
|
|
Mat
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 i A4 2.5TDI kabriolet
Wiek: 49 Dołączył: 12 Lip 2013 Posty: 37 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-06-02, 21:37
|
|
|
Bartek87 napisał/a: | Kopci Ci z dpfem czy bez dpf ? Coś przyśpieszenie słabo wyszło jak seria ma 5.9. Mierzyłeś może 0-200km/h albo 100-200km/h ? |
Bez. Wcześniej z uszkodzonym czujnikiem było 6.8, więc różnica jest. Mierzyłem VCDSem, w normalnych warunkach, a uważam, że fabryczne 5,9 można między bajki włożyć. Chyba, że to pomiar na hamowni, a nie w rzeczywistości, to wtedy mogę się z tym zgodzić. Testy robione przez niemiecki Auto Bild, których przedruk był w Auto Świecie Testy z 2005 i z 2008 roku podawano sprint do setki 6,2. Czyli niewiele więcej, jednak 5.9 ładnie wygląda w katalogu, broszurach info. Ok, a jak ktoś ma dużo wyposażenia opcjonalnego? Radar, masaże, webasto, fotele z tyłu, silniczki, pierdółki itd? Przecież to wszystko to wymierna waga, a każdy kg deklasuje osiągi fabryczne. Moje auto na rezerwie z moją skromną osobą na pokładzie waży 2040kg, czyli zatankowane do fula jakieś 80-85kg więcej. Wagę, którą podaje producent dla bazowego modelu to 1945kg. To jest bardzo duża różnica. |
_________________ Przewaga dzięki technice |
|
|
|
|
|
|
|
Mat
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 i A4 2.5TDI kabriolet
Wiek: 49 Dołączył: 12 Lip 2013 Posty: 37 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-06-30, 14:14
|
|
|
Spalanie:
1. Trasa 1200km, autostrada, tempomat na 130, parę razy wcisnąłem powyżej dwustu - 7.1-7.2l/100km (mniej o jakieś 0.4-0.5l/100km)
2. Miasto, normalna jazda, bez szaleństw, w miarę płynny ruch, czasem brak zielonej fali więc na każdych światłach postój - 11.3-11.5l/100km (wcześniej 12-13l/100km)
Byłem też na pomiarze zadymienia na wrocławskiej stacji diagnostycznej. Wynik wszystkich czterech testów to 0.0.
Jak bym mieszkał w mieście, gdzie ruch jest płynny (na zachodzie), zszedł bym bez problemu mocno poniżej 11l/100km, blisko 10l.
Pół godziny jazdy, w jedną się śpieszyłem, potem szukałem długo parkingu następnie powrót. |
_________________ Przewaga dzięki technice |
|
|
|
|
Mat
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 i A4 2.5TDI kabriolet
Wiek: 49 Dołączył: 12 Lip 2013 Posty: 37 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-07-10, 12:48 Spalanie na trasie
|
|
|
Jak widać, auto może palić dużo więcej, nawet na trasie, dowód poniżej:
|
_________________ Przewaga dzięki technice |
|
|
|
|
|
|
|
slonick
Użytkownik
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Lut 2015 Posty: 38 Skąd: Radom/T&W
|
Wysłany: 2015-12-26, 17:43
|
|
|
Ciekawy jestem jak to wyjdzie na dluzsza mete. Ja planowalem robic w Q7 4.2, ale jednak sporo negatywnych opinii mnie odrzucilo i nie zrobilem. Teraz w planach A8, ale raczej bede celowal w 2013 przed liftem bo jednak znaczaco tanszy, a nie chce czekac kolejnego roku az stanieja. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|