Autor |
Wiadomość |
Unseen [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-17, 16:05
|
|
|
Cytat: | Nie zdziwiłbym się gdyby takie D4 nie opuściło hali produkcyjnej ze względu na jakąś skaze na lakierze jak to jest w przypadku drogich samochodów sportowych jak Porsche, Corvette czy zapewne jak i w tych proluxusowych Royce,Bentley itp. |
Bylam w fabryce Porsche i widzialam tam przed budynkiem takiego Boxtera, ktory byl caly pomalowany flamastrem i pozaznaczano wszystkie wady blacharsko-lakiernicze. Widzialam tez na osobnym stanowisku auta przygotowywane na wystawy. Wizyta w fabryce zniechecila mnie do kupna Porsche.
Takze nie pokladalabym wiary w to, ze jak cos jest drogie, to jest bez skazy. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-17, 16:14
|
|
|
Unseen, Dzis już niestety tylko chłam... |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-17, 16:17
|
|
|
dorotka805
Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z regulaminem. Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola. Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania. Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.
Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem. |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-09-17, 16:54
|
|
|
drago_o napisał/a: | Zresztą nawet te 200 tys to nie są małe pieniądze i chciałby się mieć coś lepszego lakiernicze niż np fiat. | |
Amen.
Generalnie kupując auto z salonu oczekiwałbym że będzie wyglądać jak milion dolarów. No niestety... Czy to Audi czy Huidai każdy robi teraz auta na jedno kopyto. Jednorazówki które są tłuczone na masową skale. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-09-17, 16:57
|
|
|
Aha daleko nie szukając mój znajomy pracował na Śląsku w zakładzie gdzie rozbierał ople i wysyłali pociągami do Rosji jako części zamienne. Tam je składali sprzedawali. Wiele razy auto, które tam trafiło do salonu było przez nich już w Polsce szpachlowanie. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-17, 18:00
|
|
|
Ale o czym tu mowa Panie i Panowie.
Auto ma być lekkie i trzeba oszczędzać na wszystkim. Po co mazać 200 mikronów, skoro są maszyny i lakiery co przy powłoce 40 będzie idealnie kryła.
Mniej lakieru, mniej kasy. Auto ma przetrwać okres gwarancyjny na powłokę lakierniczą a potem nie ch zgnije. Puścić w pokrzywi i iść kupić nowe.
Nie oszukujmy się ale nowe samochody to są problemy. Fajnie mieć auto za 500 tyś ale fajnie by było jak by wytrzymało 20 lat.
To jest wszystko przekalkulowane i obliczone przez mądre głowy. Odgórnie fabryczna granica jest taka i tyle powinno mieć. Jeśli ma więcej to albo pomiar źle wykonany albo całe auto odświeżane.
Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Koncerny mają zarabiać, auta mają się sprzedawać.
Niedługo dojdzie do tego że będziemy płacić kary za to ze remontujemy swoje skrzynie czy silniki.
Tego nie wymieniać, to się nie zmienia, to jest nie wymienne, itd.
Długo by pisać na ten temat i nie jedno piwo przy tym wypić.
Wracając do tematu. Powłoka jeśli nie mieści się w normach konstrukcyjnych to znaczy że coś było robione.
Wiadomo ludzie wydają duże pieniądze. Oczekują jakości. Ale nie oszukujmy się. Jakosć a trwałość nie idzie w parze od paru lat wstecz.
Popatrzcie na MB, W123 i W124 to były gwoździe do trumny mercedesa. Praktycznie ostatni wbili sobie W140. Przemyśleli sprawę? Co teraz dzieje się z W220 ? Gdzie auta o epokę starsze są droższe.
Nie wiadomo jak będzie, jak się sprawy potoczą. Ale może dojść do tego że D2 za parę lat będzie lepiej stało cenowo niż D3. Już ceny dochodzą do dużych. Puki co jest jedno wielkie rozgraniczenie. D2 można kupić i za 6 tyśi za 25 tyś.
Tak więc podsumowując życzę nowym nabywcom nowych D4 udanych zakupów, bezawaryjnej jazdy i dbajcie o te autka, może kiedyś doczekam czasów i pozwolę sobie kupić takie 18-to letnie D4 |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Unseen [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-17, 18:08
|
|
|
Jezdzilam wczesniej Mercedesem z lakierem metalik - przod wygladal jak podziurkowany po 18 miesiacach i okolo 50tys km przebiegu. Farba byla bardzo cienka/delikatna. Moze ladnie wygladal jak wyjezdzal z fabryki, ale dlugo nie przetrwal w tym stanie.
Perlowy lakier wydaje sie lepiej trzymac, zadnych uszkodzen, mimo duzych predkosci autostradowych.
W fabryce BMW w Monachium jest fajna ekspozycja na temat lakierowania samochodow, wyjasnione sa podklady, farby wodne, itp. Nie wiem jak z wytrzymaloscia lakierow na tej marce, bo nigdy nie mialam BMW.
Ja osobiscie nie planuje trzymac zadnego nowego auta poza okresem gwarancyjnym. Coraz wiecej elektroniki, ktora moze sie sypnac, a ceny jak z komosu. Na amerykanskim forum A8 jest o tym dyskusja i wnioski sa takie, ze D4 nie trzyma sie po gwarancji. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-09-17, 19:03
|
|
|
U mnie co prawda w D3 jest około 80-120 na jednym lakierowanym elemencie 250, może miernik którym był robiony nie obsługuje aluminium |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2015-09-18, 21:18
|
|
|
A sprawdziłeś na słupkach albo progach.
Koledze jak kupił sobie A4 z 2010, poprośił żeby mu sprawdzić i wyszło że jest za grubo na całym samochodzie.Teraz nie pamiętam był w ASO czy u rzeczoznawcy i wyszło że fabrycznie podwójna powłoka. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-09-18, 23:01
|
|
|
krypto35 napisał/a: | Teraz nie pamiętam był w ASO czy u rzeczoznawcy i wyszło że fabrycznie podwójna powłoka. |
Podwójna powłoka lakiernicza to wciąż nie jest 300 a tym bardziej nie 400 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-19, 10:13
|
|
|
Witam!
krypto35 napisał/a: | wyszło że fabrycznie podwójna powłoka | -wiem ze w Mercedesie "klasy lepszej" sa możliwe takie opcje.
FOSS napisał/a: | Podwójna powłoka lakiernicza to wciąż nie jest 300 a tym bardziej nie 400 | -A kto bogatemu zabroni? Jeśli nigdzie nie ma szpachli to bym się zastanowil kto i dlaczego.Warunek jeden:ta sama grubość powloki od wewnątrz.
Stefan. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-19, 17:49
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | ta sama grubość powloki od wewnątrz. | a po cholere i w jakim celu lakierować wnęki skor masz obcierki rysy itp z zewnątrz ???
Podwójnie lakierowany w ASO ok ale to by miał ze 250po całości a nie 300/400 ! więc poza fabryką coś tam jeszcze musiało być robione. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-09-22, 18:45
|
|
|
300/400 malowanie dwukrotne jeśli nie trzykrotnie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|