Autor |
Wiadomość |
dorotka805
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Dorota
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączyła: 17 Wrz 2015 Posty: 2 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: 2015-09-17, 08:25 [D4 11
] Pomiar lakieru
|
|
|
Witam, prosze o opinię co sądzicie na temat takich danych pomiarowych?
|
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-17, 09:02
|
|
|
Nie znam się na tym jakoś mocno ale wydaje mi się że te wartości jeśli są w mikrometrach to torchę za dużo. Ostatnio mierzyłem swoją, co prawda D3 z 2004 ale 200 to nie przekraczało nigdzie z tego co pamiętam. Czyba że w późniejszych latach kładli więcej lakieru |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-17, 09:07
|
|
|
Wczoraj robiłem pomiary A4 2009 rok i powłoka nie przekraczała 70 jedynie takie dane były na 3 elementach robionych po kolizji. |
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-17, 09:39
|
|
|
Ano właśnie. U mnie z tego co pamiętam to przedział był od 80 do 120. Jakoś tak. Dlatego te 300-400 wydaje się dość sporo. |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-17, 10:07
|
|
|
Ja sie znam to Ci powiem
normalnie powinieneś imeć ok 100 takie 80-160 to jest na bank fabryka
im nowsze auta to raczej mniej jak więcej bo teraz na wszystkim oszczędzają
200-300 to masz 2 lakier.
Tutaj wygląda jakbym auto miało już na sobie 3 lakier i więcej. bo 400+ to jest tak no 3 razy lakierowane ale na bogato z podkladami lub cieniutko szpachli.
Apophis napisał/a: | Wczoraj robiłem pomiary A4 2009 rok i powłoka nie przekraczała 70 | mógł być ostro polerowany bo 70 jak na audi to tak skromnie, na hyundaiu bym się nie dziwił |
|
|
|
|
dorotka805
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Dorota
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączyła: 17 Wrz 2015 Posty: 2 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: 2015-09-17, 10:19
|
|
|
a moze to wina miernika? Po sprawdzniu nr VIN w ASO auto sprawne i bezwypadkowe ;/, Choc w dzisiejszych czasach nic człowieka już nie zdziwi. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-09-17, 11:02 Re: Pomiar lakieru
|
|
|
dorotka805 napisał/a: | Witam, prosze o opinię co sądzicie na temat takich danych pomiarowych? |
Jeżeli pomiar dokonany jest poprawnie to całe auto malowane było wielokrotnie lub też całe jest wyszpachlowane... ale nie wiem co musiało by się stać aby jechać szpachlą całe auto |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-17, 11:41
|
|
|
Może porysowane dośc sporo było....?
mkbewe napisał/a: | mógł być ostro polerowany bo 70 jak na audi to tak skromnie, na hyundaiu bym się nie dziwił |
Własnie miałem inne auta do porównania i miernik był ok ale wskazania np na masce nie dochodziły 40... |
|
|
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-17, 13:29
|
|
|
U mnie jak byl rzeczoznawca to na prawym blotniku bylo 160 reszta auta od 90 do 120 maks |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-09-17, 13:31
|
|
|
Moim zdaniem coś za dużo. Tak jak pisał mkbewe, ~80-180 - fabryka , ~200-300 - drugi lakier, na przykład po lekkiej przecierce, przeważnie jeszcze w serwisie malowane. Powyżej tych 350 to już albo sporo lakieru jakiś Stachu (bez obrazy dla Stanisławów) napierdzielił w garażu i nie spolerował do tej "nominalnej" grubości powłoki albo już się czai kit pod lakierem Na błotnikach jeszcze można zrozumieć drugą warstwe lakieru bo ktoś mógł sobie lekko uszkodzić błotnik i zamiast robić kupił używany i przemalował w kolor. Ale grubo ponad 300 na dachu i ponad 400!! na przodzie to podejrzane coś |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-09-17, 13:38
|
|
|
Nowe Audi z salonu mają teraz fatalna opinie jeśli o lakier chodzi. Znajomy reklamował A5 bo na maskę po 5 miesiącach lakier mu zmatowial a pomiar wychodził w granicy 40 mikro. Nowe z salonu, nie robione. Chociaż teraz nie wiadomo co z salonu dostajesz.
Ogólnie to auto z jakiegoś gradobicia pożądanego albo coś i całe połatane i malowane. Jakby to był wypadek i z każdej strony byłaby walona to by już ja kroili na zyletki. Nowe d4 składa się jak zapałki aby chronić osoby wewnątrz i pochłaniac siłę uderzenia. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-17, 13:44
|
|
|
Proponowałbym zrobić więcej pomiarów na 1 elemencie
wtedy będzie widać dlaczego auto przelakierowane kilka razy, czy np gdzieś nie jest nawalone szpachli Pomierzył bym też wnęki jak tam się ma sprawa. Jak na D4 z 2011r to na prawdę dużo tego. |
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-09-17, 13:44
|
|
|
drago_o napisał/a: | Nowe Audi z salonu mają teraz fatalna opinie jeśli o lakier chodzi. Znajomy reklamował A5 bo na maskę po 5 miesiącach lakier mu zmatowial a pomiar wychodził w granicy 40 mikro. Nowe z salonu, nie robione. Chociaż teraz nie wiadomo co z salonu dostajesz. |
I się zgodzę i się nie zgodzę. Zgodzę się z tym że teraz to i salon nam rozbitka wciśnie ale nie uwierzę że w A8 byłby źle lakier położony. Jako model flagowy Audi mają oni rygorystyczne wymagania i te auta są dokładnie badane i oglądane przez specjalistów. Nie zdziwiłbym się gdyby takie D4 nie opuściło hali produkcyjnej ze względu na jakąś skaze na lakierze jak to jest w przypadku drogich samochodów sportowych jak Porsche, Corvette czy zapewne jak i w tych proluxusowych Royce,Bentley itp. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-09-17, 14:43
|
|
|
drago_o napisał/a: | za A5 z salonu 200k trzeba dać. |
Za A8 to tak średnio 500tyś |
|
|
|
|
|