Autor |
Wiadomość |
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2019-01-13, 13:24
|
|
|
Hgo napisał/a: | Greg dołączam do klubu |
Gratuluję zakupu
Hgo napisał/a: | wyłączyć i tryb 4-cylindrowy | wydaje mi się,że to nie jest wykonalne,ale mogę się mylić.
Robiłeś jakiś program,bo w opisie masz sporą moc.Jeśli tak to pochwal się co i jak. |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-17, 02:12
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-01-17, 12:24
|
|
|
Ile niutków ? Masz jakiś wykres ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-17, 15:46
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-01-17, 20:11
|
|
|
z ciekawości , TFSI bierze olej? |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-17, 21:11
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-01-17, 21:24
|
|
|
Hgo napisał/a: | Przez 3k km nie wziął nawet grama, a trochę po dupie dostał. |
Miałem na myśli cały cykl czyli 10-12 k? Tylko , że Ty kontrolujesz pewnie tak samo jak ja na "dokładnym" bagnecie na MMI |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-18, 01:15
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2019-01-19, 22:57
|
|
|
Hgo napisał/a: | Cały cykl to 6-7 tyś km i wymiana. | Z ciekawości jaki olej lejesz?
Nie boisz się o skrzynię przy takim momencie obrotowym? |
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-01-20, 16:46
|
|
|
Hgo napisał/a: | Stan sprawdzam dokładnie tak jak to opisałeś, jest jakaś opcja na bagnet serwisowy ? |
ja u siebie mam miejsce na bagnet serwisowy, tylko nie wiem jeszcze gdzie kupić |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-01-20, 18:07
|
|
|
4.0T również ma miejsce na bagnet serwisowy, który można nabyć u kolegi Michała
https://www.a8team.pl/zak...zak-vt16845.htm
[ Dodano: 2019-01-20, 18:09 ]
greg26 napisał/a: |
Hgo napisał/a:
Cały cykl to 6-7 tyś km i wymiana.
Z ciekawości jaki olej lejesz? |
dobre pytanie |
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-01-20, 18:37
|
|
|
chyba też kupię, bo MMI żyje własnym zyciem jeżeli chodzi o wskazania oleju,
chociaż na cykl wymiany 10 tys nic nie dolewam |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-21, 06:53
|
|
|
123 |
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-01-21, 08:16
|
|
|
Hgo napisał/a: | https://www.youtube.com/watch?v=nhOwe_Lfoos
|
Lepiej niż w samolocie
a swoją drogą myślałem, że jeździsz na 5W40, ale może do tej mocy nie bardzo pasuje;) |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-21, 08:44
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|