Autor |
Wiadomość |
rakpol
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogusław
Jeżdzę: A8
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 38 Skąd: Głubczyce
|
Wysłany: 2013-07-04, 11:49
|
|
|
Ja rowniez poproszę o wycene tarcz hamulcowych oraz klocki na przod Audi a8 2000r WAUZZZ4DZ1N004052 chyba 323 tarcze |
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2013-07-08, 07:08
|
|
|
rakpol napisał/a: | Ja rowniez poproszę o wycene tarcz hamulcowych oraz klocki na przod Audi a8 2000r WAUZZZ4DZ1N004052 chyba 323 tarcze |
Witam.
Tarcze proponuję Zimmermann'a w cenie 235 zł/sztuka (wysoko nawęglane, powlekane antykorozyjnie) + klocki Ferodo - 330 zł/komplet lub TRW 260 zł/komplet.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-07-08, 09:39
|
|
|
Lewian napisał/a: | FOSS napisał/a: | Kolego Lewian skoro już tak się u nas zakorzeniłeś i emanujesz swoimi możliwościami to mam zadanie dla ciebie, może mi pomożesz...
Chętnie kupię, od zaraz, jarzma do tylnych zacisków hamulcowych do A8 D3 z silnikiem 6.0W12...
numery oryginałów 3D0.615.425.D (strona lewa) i 3D0.615.426.D (strona prawa)...
producentem jest, o ile dobrze pamiętam, firma TRW i identyczne występowały też w VW Phaeton 6.0W12.
Chętnie kupię, również od zaraz, blachy osłaniające tyle tarcze hamulcowe także do A8 D3 6.0W12...
numery oryginałów 3D0.615.611.A (strona lewa) i 3D0.615.612.A (strona prawa)...
te również, o ile dobrze pamiętam, występowały w VW Phaeton 6.0W12.
Ile kosztuje to w ASO to wiem ale o ile blachy osłaniające tarcze jeszcze przełknę o tyle cena jarzma do zakupów w ASO jakoś średnio mnie zachęca i chętnie kupiłbym bym je poza ASO... jeżeli nie nowe to nawet w częściach używanych jeżeli tylko takie trafię.
Coś możesz w tym temacie pomóc? |
Blach niestety nigdzie znaleźć nie mogę, jarzmo znalazłem na stronę lewą, co do numeru OE na stronę prawą jesteś pewien ? Nie zamienia go na nic. Co prawda jest problem z dostępnością tego jarzma ale jutro postaram się dowiedzieć czegoś więcej. Cena była by około 130 zł/sztuka. |
Sorry, że dopiero teraz odpisuję ale ostatnio nie miałem chwili żeby spokojnie nad tym usiąść :-?
Numery części sprawdziłem kilkukrotnie...
na samochodzie mam zaciski o numerach 4E0.615.403B oraz 4E0.615.404B i do tych zacisków będą pasować tylko jarzma jak powyżej (numery oryginałów 3D0.615.425.D i 3D0.615.426.D) - taki zestaw hamulcowy występował w A8 D3 W12 2004-2005
W późniejszych latach (nie prześledziłem kiedy dokładnie to zmienili) występowały już zaciski 4E0.615.403.C i 4E0.615.404.C oraz jarzma do nich 4E0.615.425.A i 4E0.615.426.
Niestety, wg. informacji z ASO, te drugie jarzma nie będą raczej pasować do tych pierwszych zacisków ale jakbyś mógł sprawdzić czy przypadkiem TRW nie podaje takich samych zamienników.
Jeżeli chodzi o to prawe jarzmo które teoretycznie jest niedostepne to przyznaję, że też już wcześniej szukałem i z innych źródeł również uzyskałem info o braku dostępności - nie kumam tego ale może po prostu jarzma są symetryczne więc TRW robi tylko jedną stronę....... tak jest z przednimi jarzmami ale te w ASO występują pod jednym numerem a tylne niestety pod dwoma różnymi :roll:
Nie ukrywam, że chciałbym bazować na zaciskach które mam bo nic mi się z nimi nie dzieje więc te drugie numery podaję raczej informacyjnie co by była jasność sytuacji.
Jeżeli rozwikłasz tą zagadkę to jak pisałem wcześniej kupuję te jarzma od zaraz...... bo tarcze i klocki leżą i czekają w garażu już dłuższy czas :evil:
Sprawdzę jeszcze po numerach zestaw od S8 D3... może coś to wniesie do tematu chociaż z tego co kojarzę to W12 i S8 mają ten sam zestaw hamulcowy.
Co do blach osłaniających tarcze to podejrzewałem, że w zamienniku tego raczej nie kupię.... producentem również jest TRW ale jeżeli nie będzie tego poza ASO to pewnie kupię je właśnie w ASO bo znaleźć w używce to jak szukanie igły w stogu siana :-?
Żeby była jasność tematu... wszystko powyżej dotyczy tarcz 335x22mm montowanych fabrycznie w W12 ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2013-07-08, 14:41
|
|
|
FOSS napisał/a: | Lewian napisał/a: | FOSS napisał/a: | Kolego Lewian skoro już tak się u nas zakorzeniłeś i emanujesz swoimi możliwościami to mam zadanie dla ciebie, może mi pomożesz...
Chętnie kupię, od zaraz, jarzma do tylnych zacisków hamulcowych do A8 D3 z silnikiem 6.0W12...
numery oryginałów 3D0.615.425.D (strona lewa) i 3D0.615.426.D (strona prawa)...
producentem jest, o ile dobrze pamiętam, firma TRW i identyczne występowały też w VW Phaeton 6.0W12.
Chętnie kupię, również od zaraz, blachy osłaniające tyle tarcze hamulcowe także do A8 D3 6.0W12...
numery oryginałów 3D0.615.611.A (strona lewa) i 3D0.615.612.A (strona prawa)...
te również, o ile dobrze pamiętam, występowały w VW Phaeton 6.0W12.
Ile kosztuje to w ASO to wiem ale o ile blachy osłaniające tarcze jeszcze przełknę o tyle cena jarzma do zakupów w ASO jakoś średnio mnie zachęca i chętnie kupiłbym bym je poza ASO... jeżeli nie nowe to nawet w częściach używanych jeżeli tylko takie trafię.
Coś możesz w tym temacie pomóc? |
Blach niestety nigdzie znaleźć nie mogę, jarzmo znalazłem na stronę lewą, co do numeru OE na stronę prawą jesteś pewien ? Nie zamienia go na nic. Co prawda jest problem z dostępnością tego jarzma ale jutro postaram się dowiedzieć czegoś więcej. Cena była by około 130 zł/sztuka. |
Sorry, że dopiero teraz odpisuję ale ostatnio nie miałem chwili żeby spokojnie nad tym usiąść :-?
Numery części sprawdziłem kilkukrotnie...
na samochodzie mam zaciski o numerach 4E0.615.403B oraz 4E0.615.404B i do tych zacisków będą pasować tylko jarzma jak powyżej (numery oryginałów 3D0.615.425.D i 3D0.615.426.D) - taki zestaw hamulcowy występował w A8 D3 W12 2004-2005
W późniejszych latach (nie prześledziłem kiedy dokładnie to zmienili) występowały już zaciski 4E0.615.403.C i 4E0.615.404.C oraz jarzma do nich 4E0.615.425.A i 4E0.615.426.
Niestety, wg. informacji z ASO, te drugie jarzma nie będą raczej pasować do tych pierwszych zacisków ale jakbyś mógł sprawdzić czy przypadkiem TRW nie podaje takich samych zamienników.
Jeżeli chodzi o to prawe jarzmo które teoretycznie jest niedostepne to przyznaję, że też już wcześniej szukałem i z innych źródeł również uzyskałem info o braku dostępności - nie kumam tego ale może po prostu jarzma są symetryczne więc TRW robi tylko jedną stronę....... tak jest z przednimi jarzmami ale te w ASO występują pod jednym numerem a tylne niestety pod dwoma różnymi :roll:
Nie ukrywam, że chciałbym bazować na zaciskach które mam bo nic mi się z nimi nie dzieje więc te drugie numery podaję raczej informacyjnie co by była jasność sytuacji.
Jeżeli rozwikłasz tą zagadkę to jak pisałem wcześniej kupuję te jarzma od zaraz...... bo tarcze i klocki leżą i czekają w garażu już dłuższy czas :evil:
Sprawdzę jeszcze po numerach zestaw od S8 D3... może coś to wniesie do tematu chociaż z tego co kojarzę to W12 i S8 mają ten sam zestaw hamulcowy.
Co do blach osłaniających tarcze to podejrzewałem, że w zamienniku tego raczej nie kupię.... producentem również jest TRW ale jeżeli nie będzie tego poza ASO to pewnie kupię je właśnie w ASO bo znaleźć w używce to jak szukanie igły w stogu siana :-?
Żeby była jasność tematu... wszystko powyżej dotyczy tarcz 335x22mm montowanych fabrycznie w W12 ;-) |
Cały czas działam coś w tym kierunku i łatwo o to nie jest ale może się uda
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-07-09, 00:02
|
|
|
Lewian napisał/a: | FOSS napisał/a: | Numery części sprawdziłem kilkukrotnie...
na samochodzie mam zaciski o numerach 4E0.615.403B oraz 4E0.615.404B i do tych zacisków będą pasować tylko jarzma jak powyżej (numery oryginałów 3D0.615.425.D i 3D0.615.426.D) - taki zestaw hamulcowy występował w A8 D3 W12 2004-2005
W późniejszych latach (nie prześledziłem kiedy dokładnie to zmienili) występowały już zaciski 4E0.615.403.C i 4E0.615.404.C oraz jarzma do nich 4E0.615.425.A i 4E0.615.426.
Niestety, wg. informacji z ASO, te drugie jarzma nie będą raczej pasować do tych pierwszych zacisków ale jakbyś mógł sprawdzić czy przypadkiem TRW nie podaje takich samych zamienników.
Sprawdzę jeszcze po numerach zestaw od S8 D3... może coś to wniesie do tematu chociaż z tego co kojarzę to W12 i S8 mają ten sam zestaw hamulcowy. |
Cały czas działam coś w tym kierunku i łatwo o to nie jest ale może się uda
Pozdrawiam |
Sprawdziłem w ASO temat zacisków i jarzm i ...
te drugie numery zacisków (4E0.615.403.C i 4E0.615.404.C) są od S8...
nie wiem czym się różnią bo są do tych samych tarcz i tych samych klocków ale prawdopodobnie różnią się materiałem... tzn. te które ja szukam są pewnie jakieś żeliwne a te od S8 są dużo lżejsze (aluminium, duraluminium czy cokolwiek to miało by być) i są też sporo droższe co mogłoby potwierdzać tą materiałową tezę ;-)
Jarzma są z innymi numerami więc wszystko wskazuje na to że nie są symetryczne i musi być strona prawa i lewa.
Te których ja szukam były montowane w W12 praktycznie do końca produkcji modelu D3 i jeszcze w VW Phaeton do roku chyba 2011 więc wydaje mi się, że może na magazynie tego nie mają ale na zamówienie da się zrobić... bądź co bądź jak w ASO zamówię to chociaż teoretycznie magazyn tego nie ma to ktoś im to przecież dostarczy ;-)
cena w ASO x3 czy x4 jakoś mnie zachęca i nie widzę dla niej uzasadnienia :evil: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Czarny8800
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 57 Skąd: Stolica
|
Wysłany: 2013-07-09, 19:00
|
|
|
Zapaliła się kontrolka klocków to czas szukac klocków na przód. Kupiłem samochód i poszedł kpl tarcz i klocków w serwisie. Klocki wiem że Jurid dostałem, i tragedia piszczą i szumia jak się nagrzeją, co prawda wytrzymały jakieś 15 tyś ale teraz chce coś dobrego.Zeby nie piszczały i nie wydawały dziwnych dzwięków:) Coś polecicie z autopsji. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-07-09, 20:16
|
|
|
Czarny8800 napisał/a: | Zapaliła się kontrolka klocków to czas szukac klocków na przód.
(...) Klocki wiem że Jurid dostałem, i tragedia piszczą i szumia jak się nagrzeją, co prawda wytrzymały jakieś 15 tyś ale teraz chce coś dobrego.Zeby nie piszczały i nie wydawały dziwnych dzwięków:) Coś polecicie z autopsji. |
We wszystkich swoich ósemkach od lat używam TRW i właściwie złego słowa powiedzieć nie mogę... niektórym kolegom TRW podobnież piszczą ale ja nie mam z nimi takiego problemu... do swoich obecnych hebli z S8 też wrzuciłem TRW i jest wszystko OK ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2013-07-09, 22:06
|
|
|
Czarny8800 napisał/a: | Zapaliła się kontrolka klocków to czas szukac klocków na przód. Kupiłem samochód i poszedł kpl tarcz i klocków w serwisie. Klocki wiem że Jurid dostałem, i tragedia piszczą i szumia jak się nagrzeją, co prawda wytrzymały jakieś 15 tyś ale teraz chce coś dobrego.Zeby nie piszczały i nie wydawały dziwnych dzwięków:) Coś polecicie z autopsji. |
Numerek nadwozia podaj
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Czarny8800
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 57 Skąd: Stolica
|
Wysłany: 2013-07-09, 23:38
|
|
|
Lewian napisał/a: | Czarny8800 napisał/a: | Zapaliła się kontrolka klocków to czas szukac klocków na przód. Kupiłem samochód i poszedł kpl tarcz i klocków w serwisie. Klocki wiem że Jurid dostałem, i tragedia piszczą i szumia jak się nagrzeją, co prawda wytrzymały jakieś 15 tyś ale teraz chce coś dobrego.Zeby nie piszczały i nie wydawały dziwnych dzwięków:) Coś polecicie z autopsji. |
Numerek nadwozia podaj
Pozdrawiam |
WAUZZZ4E68N003293
[ Dodano: 2013-07-10, 00:39 ]
FOSS napisał/a: | Czarny8800 napisał/a: | Zapaliła się kontrolka klocków to czas szukac klocków na przód.
(...) Klocki wiem że Jurid dostałem, i tragedia piszczą i szumia jak się nagrzeją, co prawda wytrzymały jakieś 15 tyś ale teraz chce coś dobrego.Zeby nie piszczały i nie wydawały dziwnych dzwięków:) Coś polecicie z autopsji. |
We wszystkich swoich ósemkach od lat używam TRW i właściwie złego słowa powiedzieć nie mogę... niektórym kolegom TRW podobnież piszczą ale ja nie mam z nimi takiego problemu... do swoich obecnych hebli z S8 też wrzuciłem TRW i jest wszystko OK ;-) |
Myślałem o ate cermic lub ebc yellow miał ktoś do czynienia z tym? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-10, 00:32
|
|
|
Ferrodo nie piszczą. |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-07-10, 06:24
|
|
|
FOSS napisał/a: | niektórym kolegom TRW podobnież piszczą |
Ja poprzednie klocki miałem Textar, nie piszczały, więc kolejne kupiłem Textar i piszczą przy delikatnym hamowaniu, szczególnie w mieście w korku.
Tak że reguły nie ma chyba na to piszczenie.
Wydaje mi się że w zaciskach z czterema klockami to piszczenie bardziej występuje. |
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2013-07-10, 07:31
|
|
|
FOSS napisał/a: | We wszystkich swoich ósemkach od lat używam TRW i właściwie złego słowa powiedzieć nie mogę... niektórym kolegom TRW podobnież piszczą ale ja nie mam z nimi takiego problemu... do swoich obecnych hebli z S8 też wrzuciłem TRW i jest wszystko OK ;-) |
Apophis napisał/a: | Ferrodo nie piszczą. |
Może wypowiedziały by się osoby, które kupowały od nas klocki ? Bo sporo kolegów z forum już nam zaufało i wybrało TRW lub Ferodo.
Gabriel napisał/a: | Ja poprzednie klocki miałem Textar, nie piszczały, więc kolejne kupiłem Textar i piszczą przy delikatnym hamowaniu, szczególnie w mieście w korku.
Tak że reguły nie ma chyba na to piszczenie. |
Masz rację, zawsze może trafić się jakiś większy kawałek metaliczny w klocku i będzie potem denerwował ucho, może też być spowodowane to przegrzaniem podczas pierwszych kilometrów przez co z żywicy, która jest spoiwem mieszanki zrobi się spiek. Ja jednak już po tak długiej pracy w tej branży uważam, że dobry klocek to raz na jakiś czas musi sobie zapiszczeć i trzeba się z tym pogodzić :-D
Poprawiłem cytat bo BBCode Ci zjadło.
Pozdrawiam
Simone331 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-10, 10:44
|
|
|
Mialem u was nabyć klocki ale ubiegł mnie kolega Pszendza kory to miał u siebie nowiutki zbędny komplet klockow ferrodo. On sam tez zakladał kiedyś do A8 textary i mowił że sie wstydu tylko najadł tym piszczeniem a Ferrodo były ciche i u mnie też. |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-07-12, 10:37
|
|
|
Potrzebuje klocki hamulcowe przód.
Mam zamontowane tarcze ATE średnica 323.
Co mozesz polecic do tych tarcz i w jakiej cenie.
Pozdrawiam.
Audi S8, WAUZZZ4DZWN018281 |
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2013-07-12, 10:52
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | Potrzebuje klocki hamulcowe przód.
Mam zamontowane tarcze ATE średnica 323.
Co mozesz polecic do tych tarcz i w jakiej cenie.
Pozdrawiam.
Audi S8, WAUZZZ4DZWN018281 |
Info na PW
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|