Autor |
Wiadomość |
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2015-01-13, 21:46
|
|
|
bazzzyl napisał/a: | Poproszę o zestaw zaciski plus klocki przód i tył dla mojej Niuni w wersji:
a.) standard (ATE - jest sens?)
b.) coś lepszego niż standard
VIN WAUZZZ4DZYN003017, silnik 2.8 v6 |
Zaciski ? Czy może chodziło o tarcze i klocki ? |
|
|
|
|
|
|
|
soqratess
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: artur
Jeżdzę: a6 c5 a8 d3
Wiek: 37 Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2 Skąd: kunów
|
Wysłany: 2015-01-26, 17:51
|
|
|
witam.
planuje wymiane tarcz i klocków na przód do mojego audi, i ewentualnie na tył tarcze klocki już tylne wymieniłem na ate.
nr. vin wauzzz4ex4n004201
polecono mi zimmerman z klockami freedo racing tarcze nawiercane i nacinane na przód tył nawiercane.
I takie pytanie czy jest to sens jeżeli chodzi o nawiercane tarcze czy poprzestać na standardowych?
Przepraszam za ewentualne błędy w nazwie firm. |
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2015-01-26, 19:00
|
|
|
soqratess napisał/a: | witam.
planuje wymiane tarcz i klocków na przód do mojego audi, i ewentualnie na tył tarcze klocki już tylne wymieniłem na ate.
nr. vin wauzzz4ex4n004201
polecono mi zimmerman z klockami freedo racing tarcze nawiercane i nacinane na przód tył nawiercane.
I takie pytanie czy jest to sens jeżeli chodzi o nawiercane tarcze czy poprzestać na standardowych?
Przepraszam za ewentualne błędy w nazwie firm. |
Cześć
Jak już wymieniłeś klocki na tyle to do nowych tarcz już ich nie założysz więc albo kompletny tył zmieniasz albo dojeżdżasz klocki do końca i dopiero to robisz.
Na przód tarcze Zimmermann z klockami Ferodo ok ale nie ma Zimmermannów nawiercanych ani nacinanych, masz pewnie na myśli perforowaną wersję sport czyli wierconą
To czy jest sens zależy od Twojego stylu jazdy, spotykasz się przy aktualnych hamulcach ze zjawiskiem fadingu ? |
|
|
|
|
soqratess
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: artur
Jeżdzę: a6 c5 a8 d3
Wiek: 37 Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2 Skąd: kunów
|
Wysłany: 2015-01-26, 20:24
|
|
|
zostało to zaobserwowane przez innego kierowce w moim aucie. Osobiście mi się jeszcze nie przytrafiło ale wole dopłacić nieco i mieć spokojną głowe.
perforowaną - czyli przerabiana poprostu?
Oglądałem ceny na allegro i nie ma aż takiej różnicy cenowej (wiem co tam można trafić <jezu> ) między nawiecanymi a zwykłymi , a ze względów estetycznych choćby wolałbym nawiercane.
może inaczej co by pan polecił mógłby pan jakiś zestawik zaproponować i jakie są różnice cen tarcz nawiercanych i zwykłych. |
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2015-01-26, 20:35
|
|
|
soqratess napisał/a: | zostało to zaobserwowane przez innego kierowce w moim aucie. Osobiście mi się jeszcze nie przytrafiło ale wole dopłacić nieco i mieć spokojną głowe.
perforowaną - czyli przerabiana poprostu?
Oglądałem ceny na allegro i nie ma aż takiej różnicy cenowej (wiem co tam można trafić <jezu> ) między nawiecanymi a zwykłymi , a ze względów estetycznych choćby wolałbym nawiercane.
może inaczej co by pan polecił mógłby pan jakiś zestawik zaproponować i jakie są różnice cen tarcz nawiercanych i zwykłych. |
Żaden Pan, na forum nie ma Panów
Różnice w cenie wcale aż takie małe nie są z reguły około 50% droższa jest wersja sport ale jeśli jesteś w stanie tyle dołożyć to nie pożałujesz, nie w takim aucie.
Perforowane czyli z otworami. Oferta poleciała na PW |
|
|
|
|
elowa72
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ela
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 52 Dołączyła: 12 Sty 2015 Posty: 1 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2015-01-27, 22:35
|
|
|
Planuję wymianę tarcz i klocków z przodu w A8 D3.
Obecne hamulce są kiepskie - hamowanie z większych prędkości to tragedia.
W porównaniu do S5 - można powiedzieć, że są to tylko spowalniacze
Potrzebuję coś lepszego niż standard i nie chcę wydać fortuny.
Doradzicie coś? VIN WAUZZZ4E39N007125 |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-27, 23:39
|
|
|
Cytat: | Planuję wymianę tarcz i klocków z przodu w A8 D3.
Obecne hamulce są kiepskie - hamowanie z większych prędkości to tragedia.
W porównaniu do S5 - można powiedzieć, że są to tylko spowalniacze
Potrzebuję coś lepszego niż standard i nie chcę wydać fortuny.
Doradzicie coś? VIN WAUZZZ4E39N007125 |
swap s8 na przód ale koszta spore
kumpel w s6 miał EBC P+T i hamowało całkiem całkiem |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-28, 13:33
|
|
|
czy ja wiem pytanie jakie felgi są na aucie
wtedy można poszaleć i większe to lepiej |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-28, 16:16
|
|
|
raftor napisał/a: | swap s8 na przód ale koszta spore |
Przecież W12 ma te same heble co S8... |
_________________
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-28, 22:42
|
|
|
przód taki sam ? to nie wiedziałem byłem pewien ze s8 ma mocniejsze heble ,
a to ze w12 ma mocniejsze od zwykłej wersji to wiedziałem |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-28, 22:50
|
|
|
Średnica tłoczków jak i ich ilość taka sama, tarcze 385mm takie same klocki również. Wizualnie się tylko różnią W D2 mam swapa 385/335mm i jest hampel jak przystało na 2t klocka |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
W-a-l-d-e-k
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Waldek
Jeżdzę: D3 Long
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 88 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2015-02-27, 22:31
|
|
|
Witam. Proszę o jakąś propozycję tarcz i klocków na przednią i tylną oś. Dobrze żeby tarcze były nawiercane i nacinane, oczywiście dobra jakość i oczywiście w dobrej cenie . Numer VIN: WAUZZZ4EX7N012450 |
|
|
|
|
lvl07
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 19 Paź 2014 Posty: 1 Skąd: Szklarska Poręba
|
Wysłany: 2015-03-13, 09:57
|
|
|
Witam prosze o dobór tarcz i klocków na przednia oś. WAUZZZ4DZXN003930 |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-03-14, 09:59
|
|
|
Witam. Proszę o poradę w sprawie doboru kompletu tarcz hamulcowych i klocków hamulcowych do dwóch aut - szczegóły wysłałem pocztą. Dziękuję i pozdrawiam. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|