Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-01-10, 00:37
|
|
|
Oki, dziękuję za odpowiedzi. Już zamówiłem zestaw nr 2. Czekam teraz na przesyłkę :lol: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Tores
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB
Imię: Bogdan
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2013-01-11, 13:49
|
|
|
Pochwal się jak to będzie się sprawowało od tego sprzedającego. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-01-11, 15:26
|
|
|
Na razie dużo nie mogę powiedzieć, bateria padła i muszę jechać kupić nową:D
Mam też pytanie.. Jaka powinna być grubość lakieru w D2 i jej maksymalna tolerancja? |
_________________
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-11, 15:53
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Mam też pytanie.. Jaka powinna być grubość lakieru w D2 i jej maksymalna tolerancja? |
Mi jak badali auto na umowę z AC to wychodziło między 42 a 47. Tylko lewy błotnik był chyba 55. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-01-11, 17:05
|
|
|
Na pewno to są dobre wartości? :-o |
_________________
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-11, 19:24
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Na pewno to są dobre wartości? :-o |
Oj tam czepiasz się...
Jedynki z przodu pozjadałem. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-11, 20:42
|
|
|
robertas napisał/a: | Simone331, czyli malowane |
hehe...
Raczej nowa baza nie jest położona, albo jest to zrobione idealnie. Mi się wydaje, że jak już to tylko klarem całe auto było przeciągnięte, ale czy to miałoby jakiś sens? Jak wymieniałem przedni błotni to nie było widać jakiejś podwójnej warstwy. Jakby była cała malowana to te wartości chyba byłyby dużo wyższe co nie? Tymbardziej, że wartość wymienianego błotnika znacznie nie odbiega od reszty.
Niech ktoś inny poda wartości ze swojego autka to z moim będzie już wszystko jasne. |
|
|
|
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-01-11, 20:45
|
|
|
Ja mam całe auto 90-120. |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2013-01-11, 21:35
|
|
|
U mnie jak wyżej, sprawdzane miernikiem w ASO AUDI przed zakupem (jak i po) całe auto 90-120, tam gdzie był malowany ładne przejście do 140/150 - fragment błotnika tył. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2013-01-11, 21:41
|
|
|
Maciex, mi sie tez auto zamykalo w tych granicach.... no poza blotnikami z przodu i maska... ale o tym to wiem...wiadomo plaskie poziome elementy na samochodzie maja nieco wiecej grubosci lakieru niz pionowe... ja tam nie mowie ze Simone ze auto bylo bite czy cos, bycmoze jak tak mysle to moga byc roznice w dwoch pomiarach 2och roznych urzadzen Ale szczerze gdy mierzylem nie bita corse to pomiary wychodzily mi w granicach 40.... do 90 um Tak wiec mysle ze a8 maja grubsza warstwe lakieru niz chocby opel ale 140.... 150 um to mysle ze element byl malowany 2 razy |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2013-02-02, 17:34
|
|
|
Panowie, jestem w trakcie poszukiwan a8 d3 lift , chciałbym sie zaopatrzyc w miernik lakieru , jakie wartosci powinna miec badana powłoka w d3? czy mozna jakos sprawdzic powłoke lakieru na zderzakach ??
oraz czy powloka lakieru na podlużnicach jest taka sama jak na innych elementach ?
mysle równiez nad miernikiem :
http://allegro.pl/miernik...2977243827.html
jak on sie sprawuje ? jest szybki i dokładny ?
pozdrawiam |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-02-02, 19:14
|
|
|
Kolego, kupiłem taki sam miernik lakieru jak podałeś. Co mogę powiedzieć, baterię dołączoną do miernika wywal na śmieci i kup nową markową philipsa alkaliczną. Kijowa bateria przekłada się na wynik pomiarów, sam mało zawału nie dostałem :shock: Miernik działa super, jest w miarę dokładny, szybko odczytuje pomiar. Odnośnie grubości lakieru, najlepiej jakby na wszystkich elementach było tyle samo. Grubość lakieru na drzwiach można porównać od środka a potem na zewnątrz. Na progach, słupkach itp mogą być czasem mniejsze wartości (przykładowo 35-80um jednak powinny być dosyć zbliżone po obu stronach auta) Wartości powyżej 160um można uznać za powtórnie malowane. Czy jest sens spr. grubość lakieru na zderzakach? Jeśli przód auta będzie gładziusieńki, bez odprysków od kamyczków itp to pewnie malowany albo odpowiednio zarobione i wypolerowane. |
_________________
|
|
|
|
|
emre
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 60 Skąd: Tomaszów Lub
|
Wysłany: 2013-02-02, 20:11
|
|
|
W swoim sklepie mam na półce podstawowe mierniki. Sprawdzony, bardzo podobny do tego w aukcji tylko bez sondy na przewodzi wychodzi poniżej 200zł ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2013-02-02, 20:23
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Wartości powyżej 160um można uznać za powtórnie malowane. |
Bez przesady. |
|
|
|
|
|