Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Miernik grubości lakieru  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-01-10, 00:37   

Oki, dziękuję za odpowiedzi. Już zamówiłem zestaw nr 2. Czekam teraz na przesyłkę :lol:
_________________
 
 
Tores 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB
Imię: Bogdan
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 3
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-01-11, 13:49   

Pochwal się jak to będzie się sprawowało od tego sprzedającego.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-01-11, 15:26   

Na razie dużo nie mogę powiedzieć, bateria padła i muszę jechać kupić nową:D

Mam też pytanie.. Jaka powinna być grubość lakieru w D2 i jej maksymalna tolerancja?
_________________
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-11, 15:53   

krzychu22.p1i napisał/a:
Mam też pytanie.. Jaka powinna być grubość lakieru w D2 i jej maksymalna tolerancja?


Mi jak badali auto na umowę z AC to wychodziło między 42 a 47. Tylko lewy błotnik był chyba 55. ;)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-01-11, 17:05   

Na pewno to są dobre wartości? :-o
_________________
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-11, 19:24   

krzychu22.p1i napisał/a:
Na pewno to są dobre wartości? :-o


Oj tam czepiasz się... :D
Jedynki z przodu pozjadałem. ;)
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-01-11, 20:26   

Simone331, czyli malowane ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-11, 20:42   

robertas napisał/a:
Simone331, czyli malowane ;)


hehe...
Raczej nowa baza nie jest położona, albo jest to zrobione idealnie. Mi się wydaje, że jak już to tylko klarem całe auto było przeciągnięte, ale czy to miałoby jakiś sens? Jak wymieniałem przedni błotni to nie było widać jakiejś podwójnej warstwy. Jakby była cała malowana to te wartości chyba byłyby dużo wyższe co nie? Tymbardziej, że wartość wymienianego błotnika znacznie nie odbiega od reszty.

Niech ktoś inny poda wartości ze swojego autka to z moim będzie już wszystko jasne. ;)
 
 
Maciex 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-01-11, 20:45   

Ja mam całe auto 90-120.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2013-01-11, 21:35   

U mnie jak wyżej, sprawdzane miernikiem w ASO AUDI przed zakupem (jak i po) całe auto 90-120, tam gdzie był malowany ładne przejście do 140/150 - fragment błotnika tył.
_________________

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-01-11, 21:41   

Maciex, mi sie tez auto zamykalo w tych granicach.... no poza blotnikami z przodu i maska... ale o tym to wiem...wiadomo plaskie poziome elementy na samochodzie maja nieco wiecej grubosci lakieru niz pionowe... ja tam nie mowie ze Simone ze auto bylo bite czy cos, bycmoze jak tak mysle to moga byc roznice w dwoch pomiarach 2och roznych urzadzen ;) Ale szczerze gdy mierzylem nie bita corse to pomiary wychodzily mi w granicach 40.... do 90 um ;) Tak wiec mysle ze a8 maja grubsza warstwe lakieru niz chocby opel ;) ale 140.... 150 um to mysle ze element byl malowany 2 razy ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2013-02-02, 17:34   

Panowie, jestem w trakcie poszukiwan a8 d3 lift , chciałbym sie zaopatrzyc w miernik lakieru , jakie wartosci powinna miec badana powłoka w d3? czy mozna jakos sprawdzic powłoke lakieru na zderzakach ??
oraz czy powloka lakieru na podlużnicach jest taka sama jak na innych elementach ?

mysle równiez nad miernikiem :

http://allegro.pl/miernik...2977243827.html

jak on sie sprawuje ? jest szybki i dokładny ?

pozdrawiam
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-02-02, 19:14   

Kolego, kupiłem taki sam miernik lakieru jak podałeś. Co mogę powiedzieć, baterię dołączoną do miernika wywal na śmieci i kup nową markową philipsa alkaliczną. Kijowa bateria przekłada się na wynik pomiarów, sam mało zawału nie dostałem :shock: Miernik działa super, jest w miarę dokładny, szybko odczytuje pomiar. Odnośnie grubości lakieru, najlepiej jakby na wszystkich elementach było tyle samo. Grubość lakieru na drzwiach można porównać od środka a potem na zewnątrz. Na progach, słupkach itp mogą być czasem mniejsze wartości (przykładowo 35-80um jednak powinny być dosyć zbliżone po obu stronach auta) Wartości powyżej 160um można uznać za powtórnie malowane. Czy jest sens spr. grubość lakieru na zderzakach? Jeśli przód auta będzie gładziusieńki, bez odprysków od kamyczków itp to pewnie malowany albo odpowiednio zarobione i wypolerowane.
_________________
 
 
emre 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 60
Skąd: Tomaszów Lub
Wysłany: 2013-02-02, 20:11   

W swoim sklepie mam na półce podstawowe mierniki. Sprawdzony, bardzo podobny do tego w aukcji tylko bez sondy na przewodzi wychodzi poniżej 200zł ;-)
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2013-02-02, 20:23   

krzychu22.p1i napisał/a:
Wartości powyżej 160um można uznać za powtórnie malowane.


Bez przesady.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.