Autor |
Wiadomość |
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-02-02, 20:35
|
|
|
Lechu napisał/a: | krzychu22.p1i napisał/a: | Wartości powyżej 160um można uznać za powtórnie malowane. |
Bez przesady. |
Ojj przepraszam, miało być 190, pisałem na szybkiego. Brawo za spostrzegawczość. Jednak jeśli będzie odbiegało sporo więcej od reszty to warto się przyjrzeć. Znawcą niestety nie jestem w tej materii.
robertas napisał/a: | Lechu, no jak bez przesady, powyzej 160um bylo napewno malowane 2x tak grubej warstwy fabryka nie daje kolego |
Czyli jak mam na całości 135-150um to mam kostkę rubika? :roll: :-> |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2013-02-02, 22:21
|
|
|
super to najprawdopodbniej sobie sprawie taka zabaweczke , przyda sie przy ogledzinach na które wybieram sie w najblizszym czasie ,
koledzy powiedzcie mi gdzie moge szukac informacji podstawowych :
co i jak przede wszystkim sprawdzic w a8 d3 , nie chce zakładac niepotrzebnie nowych tematów
z tego co wiem to :
-grubosc lakieru (tutaj juz w miare wiem co i jak powinno wygladac )
-zawiecha pneumatyka (czy sie podnosci najpierw tył poźniej przód i czy podnosi sie płynnie)
-sprawdzic czujniki zblizeniowe keyless
a interesowały by mnie takie informacje jak
-jak powinna skrzynia zmieniac biegi w trybie D i S przy dynamicznej i wolnej jeździe(zakres obrotów)
-na co zwrócic jeszcze uwage , jakies pierdoły elektroniczne , luzy na kierownicy ? słyszałem tez ze silniczki od recznego potrafia szwankowac ?
-jak wyglada sprawa wahaczy sa niesmiertelne czy sypia sie jak w a6 c5 i a8 d2 ?
odrazu mówie ze próbowałem szukac w szukajce ale chyba mnie nie lubi :< bo nie moge nic konkretnego wyszukac
pozdrawiam |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2013-02-06, 18:32
|
|
|
Osobiście korzystam z miernika MGR-10-S-Al z sondą na kablu. Działa wyśmienicie. Jeśli ktoś szuka miernika to koniecznie z sondą na kablu! |
|
|
|
|
ShiveR
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sie 2012 Posty: 8 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: 2013-02-07, 11:27
|
|
|
Kolego a mógłbys uzasadnic dlaczego akurat polecasz taki z sondą na kablu? Pozdr. |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-07, 11:30
|
|
|
Pewnie dlatego że gdzie będzie chciał wciśnie samą sondę na przykład na podłużnice gdzie miernik by się nie zmieścił! |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2013-02-07, 18:39
|
|
|
Jeśli mamy sonde na kablu to łatwiej nam będzie dokonac poprawnego pomiaru, czasem wystarczy zbyt słabo docisnąć sonde lub wystarczy że lakier jest zabrudzony i odczyt będzie niepoprawny. Auta nie są plaskie jak stół, dlatego sonda na kablu daje większą swobodę pracy. |
|
|
|
|
|
|
|
ShiveR
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sie 2012 Posty: 8 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: 2013-02-08, 18:51
|
|
|
Dzięki i wszystko jazne;) |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-02, 20:02
|
|
|
Ja mam ten z pierwszego pkt. Ma skok pomiaru co 1qm a nie jak reszta co 10qm. Używałem sporadycznie przez 4 latka i jest ok. Fajnie, że widzi grubość większą jak 1,5mm |
_________________
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2016-09-02, 21:16
|
|
|
Mam ten drugi, sprawdza się |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-09-04, 22:25
|
|
|
Minus tych mierników jest taki, że trzeba kalibrować najlepiej co auto, i są strasznie wolne. W tych pieniądzach to raczej lepszego nie kupisz. |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2016-09-05, 17:43
|
|
|
Lechu napisał/a: | Minus tych mierników jest taki, że trzeba kalibrować najlepiej co auto, i są strasznie wolne. W tych pieniądzach to raczej lepszego nie kupisz. |
Bez przesady, mam miernik z drugiej aukcji i mierze kilkadziesiąt aut rocznie i wszystko działa, kalibracja jest wykonywana tylko dla świętego spokoju, smiało mozna kupować. |
|
|
|
|
|
|
|
|