Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Miernik grubości lakieru  
Autor Wiadomość
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-02-02, 20:33   

Lechu, no jak bez przesady, powyzej 160um bylo napewno malowane 2x ;) tak grubej warstwy fabryka nie daje kolego ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-02-02, 20:35   

Lechu napisał/a:
krzychu22.p1i napisał/a:
Wartości powyżej 160um można uznać za powtórnie malowane.


Bez przesady.


Ojj przepraszam, miało być 190, pisałem na szybkiego. Brawo za spostrzegawczość. Jednak jeśli będzie odbiegało sporo więcej od reszty to warto się przyjrzeć. Znawcą niestety nie jestem w tej materii.

robertas napisał/a:
Lechu, no jak bez przesady, powyzej 160um bylo napewno malowane 2x ;) tak grubej warstwy fabryka nie daje kolego ;)


Czyli jak mam na całości 135-150um to mam kostkę rubika? :roll: :->
_________________
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-02-02, 20:41   

krzychu22.p1i, powiem tak...zmierze moim jutro jeszcze raz auto i powiem Ci jakie odczyty sa elementow ktore byly napewno malowane i to przezemnie wlasnorecznie.... Ale jesli masz na calosci takie wartosci to moglo byc malowane, lub mogla byc nakladana dodatkowa warstwa lakieru..... Obmierze i Ci podam ;) Reszte ocenisz sam ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2013-02-02, 22:21   

super to najprawdopodbniej sobie sprawie taka zabaweczke , przyda sie przy ogledzinach na które wybieram sie w najblizszym czasie ,

koledzy powiedzcie mi gdzie moge szukac informacji podstawowych :

co i jak przede wszystkim sprawdzic w a8 d3 , nie chce zakładac niepotrzebnie nowych tematów

z tego co wiem to :

-grubosc lakieru (tutaj juz w miare wiem co i jak powinno wygladac )
-zawiecha pneumatyka (czy sie podnosci najpierw tył poźniej przód i czy podnosi sie płynnie)
-sprawdzic czujniki zblizeniowe keyless

a interesowały by mnie takie informacje jak
-jak powinna skrzynia zmieniac biegi w trybie D i S przy dynamicznej i wolnej jeździe(zakres obrotów)
-na co zwrócic jeszcze uwage , jakies pierdoły elektroniczne , luzy na kierownicy ? słyszałem tez ze silniczki od recznego potrafia szwankowac ?
-jak wyglada sprawa wahaczy sa niesmiertelne czy sypia sie jak w a6 c5 i a8 d2 ?

odrazu mówie ze próbowałem szukac w szukajce ale chyba mnie nie lubi :< bo nie moge nic konkretnego wyszukac

pozdrawiam
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2013-02-06, 18:32   

Osobiście korzystam z miernika MGR-10-S-Al z sondą na kablu. Działa wyśmienicie. Jeśli ktoś szuka miernika to koniecznie z sondą na kablu!
 
 
ShiveR 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 8
Skąd: Bochnia
Wysłany: 2013-02-07, 11:27   

Kolego a mógłbys uzasadnic dlaczego akurat polecasz taki z sondą na kablu? Pozdr.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-07, 11:30   

Pewnie dlatego że gdzie będzie chciał wciśnie samą sondę na przykład na podłużnice gdzie miernik by się nie zmieścił!
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2013-02-07, 18:39   

Jeśli mamy sonde na kablu to łatwiej nam będzie dokonac poprawnego pomiaru, czasem wystarczy zbyt słabo docisnąć sonde lub wystarczy że lakier jest zabrudzony i odczyt będzie niepoprawny. Auta nie są plaskie jak stół, dlatego sonda na kablu daje większą swobodę pracy.
 
 
ShiveR 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 8
Skąd: Bochnia
Wysłany: 2013-02-08, 18:51   

Dzięki i wszystko jazne;)
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-09-02, 19:09   

1.
http://allegro.pl/miernik...6236789113.html

2.
http://allegro.pl/miernik...6314771362.html


który wybrać?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-09-02, 20:02   

Ja mam ten z pierwszego pkt. Ma skok pomiaru co 1qm a nie jak reszta co 10qm. Używałem sporadycznie przez 4 latka i jest ok. Fajnie, że widzi grubość większą jak 1,5mm :D
_________________
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2016-09-02, 21:16   

Mam ten drugi, sprawdza się
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2016-09-04, 22:25   

Minus tych mierników jest taki, że trzeba kalibrować najlepiej co auto, i są strasznie wolne. W tych pieniądzach to raczej lepszego nie kupisz.
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2016-09-05, 17:43   

Lechu napisał/a:
Minus tych mierników jest taki, że trzeba kalibrować najlepiej co auto, i są strasznie wolne. W tych pieniądzach to raczej lepszego nie kupisz.


Bez przesady, mam miernik z drugiej aukcji i mierze kilkadziesiąt aut rocznie i wszystko działa, kalibracja jest wykonywana tylko dla świętego spokoju, smiało mozna kupować.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.