Autor |
Wiadomość |
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-04-24, 18:47
|
|
|
cerbera napisał/a: | jest to część od pneumatyki zawieszenia(samo poziomowanie na zakretach) |
bardzo ciekawe to co piszesz....zrób zdjęcie tego....nie da się tego przenieść? |
|
|
|
|
|
|
|
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-24, 20:17
|
|
|
Ja tylko prins ew brc(miałem obie w innych autach) ale dostalem ta inst w cenie tej drugiej :-P fotki beda jutro bo sesja do reklamy warsztatu moich mechaników, ta ''gruszke'' podobno da sie przeniesć ale nie daja gwarancji na to bo w srodku jest takie dziwne cos jak kompas itp.Gazownicy to tez znajomi i ogarniaja instalki których nikt nie chce nawet dotykać(jakieś australijskie itp).Jutro Złota :mrgreen: dostaje nowe oleje i płyny.Mam pytanko jaki płyn do wspomagania kierownicy mienralny czy syntetyk?? |
_________________ A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-04-25, 07:08
|
|
|
oczywiście zrobisz co chcesz - ja i podejrzewam ze wiekszość która LPG zakładała nie robiło instaacji u Henka na ogródku - ja w GZW Zbrosławice gadałem i też mi o prinsie to samo powiedzieli (sa podobno jednym z lepszych warsztatów LPG w Polsce-poczytaj na LPG forum) kategorycznie stwierdzili-PRINS to najlepsza instalka - ale nie w PL:)
co do przeniesienia gruchy - ja bym Ci odradzał kategorycznie! jak piszesz bez gwarancji-a jak nie wyjdzie ? to zostaniesz się z taką kupą ze hej:) |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-25, 19:07
|
|
|
Gaz zakładali mi ci sami koledzy co zawsze ''AlfaGaz'' na ul.zbożowej do nikogo innego nie mam zaufania.Servis auta tylko u kolegów A&G auto servis nikt inny już nie dotknie moich cacek.Butla poszła do bagażnika i nie ma tragedii,co do prinsa mam super zdanie i go nie zmienie w jeepie przelatalem 60kk bez żadnej usterki.Tankuje tylko na shellu :-P
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
w bagazniku chcemy zrobic zabudowe z pleksi
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
A jutro zrobie dokladne zdjecia tej gruchy od zawiasu :-P |
_________________ A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-04-25, 19:10
|
|
|
plus takiej butli że nie musisz na stacje tak często zajeżdżać :-D |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez badyl 2012-04-25, 19:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2012-04-25, 19:13
|
|
|
ile wchodzi L gazu do takiej butli ? |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-04-25, 19:14
|
|
|
strzelam butla 100 L |
_________________
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-04-25, 19:26
|
|
|
zmieniaj felgi:) :-P
co do tankowania to akurat moja działka jest więc to ze tankujesz na shellu nic w temacie jakości LPG nie zmienia - bo to ORLEN jest :-P
co do strony wizualnej instalacji to identyko mamy ;-) |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|
|
|
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-04-25, 20:11
|
|
|
pamiętaj jak chcesz 19 z S8 to dawaj znaka:) |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|
|
|
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-28, 21:27
|
|
|
Wymienione wszystkie płyny,olej Mobil 5w30,na poniedziałek zamówione 5 wahaczy, końcówki drążków i olej do skrzyni,cała reszta cacy.Czekam tez na spotkanie z kolegą z krk który ma d2 s8 coś ponad 400hp.Czy ktoś mogłby mi zrobić w fotoshopie moją Złotą w felach z s8 i ori słoneczkach?? |
_________________ A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2012-04-29, 01:08
|
|
|
a jakim cudem kolega ma w s8 d2 ponad 400KM ? ma wykres ? czy tylko tak sobie pododawal kupujac jakies elementy tuningowe ?
kolego silniki 4.2 wolnossace Audi zarowno FSI jaki i starsze nie FSI
nie trzymaja mocy seryjnej
wystarczy popatrzec na wykresy 4.2 zarowno zwyklych "A" jak i "S"
sam mialem wczesniej s6 4.2 teraz a8 4.2 ale doskonale sobie zdaje sprawe ze cos takiego jak "moc seryjna" w tych silnikach nie wystepuje
FSI dodatkowo maja problem z gromadzacym sie nagarem ... przez ktory rs4 b7 czesto maja zamiast 420KM 330-360KM ...
S4 b7 natomiast jak ma 320KM z katalogowych 344KM to nalezy sie cieszyc .
wiec jesli nie jest to uturbione lub "skompresowane" s8 d2 ... to takie 400KM to kolega sobie moze opowiadac ... w przedszkolu dziecia .
chetnych do poczytania na temat silnikow 4.2 N/A odsylam na racingforum do dzialu "Audi sport" i poczytania tematow np. "W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8", "Silniki Audi 4.2 - różnice", "Rs4 b7 problem z moca" itd itp... jest tego tam wiecej ... wystarczy poszukac troche wykresow zeby sie przekonac o tym ze niestety wolnossaki 4.2 nie trzymaja mocy
http://www.racingforum.pl...V8--t74412.html
http://www.racingforum.pl...showtopic=77606
http://www.racingforum.pl...ice-t55837.html
to tak w ramach OT i propagowania swiadomosci co do naszych silnikow
ps. na nikogo nie najezdzam bo sam mam 4.2 tak jak pisalem .. i to juz drugie w dodatku jestem bardzo zadowolony z tego silnika ... ale nie oszukujmy sie ... nie jest to silnik ktory trzyma moc podana przez producenta.... co mi akurat w niczym nie przeszkadza. |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-04-29, 06:45
|
|
|
Nowak_zg napisał/a: | a jakim cudem kolega ma w s8 d2 ponad 400KM ? ma wykres ? czy tylko tak sobie pododawal kupujac jakies elementy tuningowe ? |
może grzebane przez MTM?
http://www.youtube.com/watch?v=SuLVSnhEHow
[ Dodano: 2012-04-29, 07:46 ]
Nowak_zg napisał/a: | .. ale nie oszukujmy sie ... nie jest to silnik ktory trzyma moc |
jak kto dba tak ma :-P
[ Dodano: 2012-04-29, 07:59 ]
przestudiowałem...i niczego sensownego nie znalazłem jak żale , i rozczulanie się nad zakatowanymi silnikami....S i RS po to są :shock: a u nas się je kupuje od obcokrajowców kiedy sięgają apogeum ....i dopiero wtedy trzeba je do porządku doprowadzić , ot cała filozofia turbo , biturbo , nagarów , spadków mocy i jak tam któryś fachowiec napisał cyt.:
" przyspieszacz wałka rozrządu" :lol:
żeby przynajmniej napisał nastawnik, fazator ....a rozwiązanie ich problemów jest proste wystarczy je zablokować aby nie pracowały a dawały maksymalny efekt...jedynie troszkę więcej będzie palił i tyle |
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2012-04-29, 09:32
|
|
|
zanjac napisał/a: | Nowak_zg napisał/a: | a jakim cudem kolega ma w s8 d2 ponad 400KM ? ma wykres ? czy tylko tak sobie pododawal kupujac jakies elementy tuningowe ? |
może grzebane przez MTM?
http://www.youtube.com/watch?v=SuLVSnhEHow |
... ale te mtm to jest kompresor wiec skoro ktos wklada kompresor czy turbo to zmienia postac rzczy co napisalem wyzej ( ja mowie o serii ... a nie o dmuchaniu powietrzem w silnik ):
"wiec jesli nie jest to uturbione lub "skompresowane" s8 d2 ... to takie 400KM to kolega sobie moze opowiadac ... w przedszkolu dziecia ."
zanjac napisał/a: |
Nowak_zg napisał/a: | .. ale nie oszukujmy sie ... nie jest to silnik ktory trzyma moc |
jak kto dba tak ma :-P |
kolego to nie jest jak kto dba tak ma .... ten silnik po prostu nie trzyma seryjnej mocy.
a jesli nie wierzysz to pojedz na hamownie swoja serja i pokaz mi 334KM i 430Nm na hamowni obciazeniowej ... ( pomijam tu firmy ktore rysuja wykresy pod klienta ) albo obojetnie jaka seria 4.2 N/A ktora trzyma katalogowa moc.
cerbera mozesz wrzucic zdjecie tylnej kanapy ? oraz tego ile tam jest miejsca za twoim fotelem ? |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-04-29, 09:52
|
|
|
Nowak_zg napisał/a: | to kolega sobie moze opowiadac ... w przedszkolu dziecia ."
|
i tak pewnie jest ;-)
[ Dodano: 2012-04-29, 10:54 ]
Nowak_zg napisał/a: | .... ten silnik po prostu nie trzyma seryjnej mocy.
a jesli nie wierzysz to pojedz na hamownie swoja serja i pokaz mi 334KM i 430Nm |
no nie da rady bo mój trup chodzi na połowie i wyciąga jakieś 102KM ..a tak na poważnie to swoją hamownię poddaj "dozorowi i legalizacji" bo to pewnie ona nie trzyma parametrów 8-) . |
|
|
|
|
|