Autor |
Wiadomość |
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-22, 20:21 MOJA ZŁOTOWŁOSA
|
|
|
Koledzy oto przedstawiam moja Złotowłosą ps ''Złota''. Tylko parę foto bo niestety musiałem z psiakami na wystawę jechać.Zaznaczam że jest dokładnie taka jaka sobie wymarzyłem tj złoty kolor,jasna skóra,jasne drewno i drewniana kierownica :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,brakuje jej tylko solara :-P
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Jest moja moja :diabel: :diabel: :diabel: :mrgreen: |
_________________ A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2012-04-22, 20:28
|
|
|
pamietam ja z allegro... dlugo wisiala
sprawdzales ja w carfaxie ?
mam nadzieje ze bedize sie sprawowac
szkoda ze przedlift... mimo ze zrobiony na polifta
szkoda tez ze usa i ze ktos nie wstawil zderzaka z distronikiem ( bo fis juz masz juz przygotowany pod distronic )
jasne wnetrze super sprawa jesli chodzi o wyglad
fajnie natomiast ze LONG ... mi sie marzyl long niestety trafil sie "nie long"
felge zostawiasz ? czy zmieniasz na cos sensowniejszego ?
daj wiecej fotek i jakis lepszy opis
szerokosci |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2012-04-22, 20:38
|
|
|
No fajna sztuka, mi tez chyba obila sie o oczy na allegro...bardzo charakterystyczny kolorek...choc nie przepadam za jasnymi to ten mi sie bardzo podoba Co do tego ze US...mi US style bardzo lezy...kwadratowa tablica...mmm tylko szkoda ze przedni zderzak juz nie US bo z tego co widzialem to powinien miec obrysowki no i to mi sie troche gryzie Ale tak autko na plus...zmienisz felgi i bedzie juz miodzio :mrgreen: |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-04-23, 08:01
|
|
|
Gratuluję zakupu , wygląd psują niesamowicie te felgi , chyba ,że tobie się podobają.
Dla mnie jesteś niezłym audi maniakiem.....91 tys zł :shock:
Zastanawiający jest ten licznik z dużym FIS-em.......w tym roczniku nie powinno go chyba być ale pewnie sie mylę :oops:
Znam pewnego belga który czesto wita w mojej miejscowosci servisujac swoje A8 i jest identyczne z twoim tyle tylko ,że w orginale i europa ;-) . |
|
|
|
|
|
|
|
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-23, 08:56
|
|
|
Koledzy cenę pan wystawił taka bo miał dosyć tel czy pójdzie za 50tys.Teraz długa nauka obsługi tego wszystkiego.Bardzo podoba mi się doświetlanie zakrętów i podświetlanie zewnętrzne. Fele oczywiście zmienię na orginały choć powiem że na tym profilu a są to 19 i niezły balon jest mega komfort.Dziś została odstawiona do gazowników na prinsa ale nie wiemy co to za gruszka w środku wneki na koło z kabelkami i wężykami jest.Może ktoś wie?? :-P Potem wszystkie oleje i płyny plus nowe klocki z tyłu. Auto przed kupnem zostało sprawdzone w aso audi szewczyk czas ok 3h. Po przeglądzie zaproponowali wykupienie gwarancji aso za bagatelka 10tys Złota była servisowana do 90kk teraz ma na liczniku 122kk aso twierdzi ze orginał. Zresztą co ja będę gadał zobaczycie sami :mrgreen: |
_________________ A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-04-23, 13:02
|
|
|
cerbera napisał/a: | Zresztą co ja będę gadał zobaczycie sami :mrgreen: |
No to ma się rozumieć , że lecimy do Kronach :mrgreen:
[ Dodano: 2012-04-23, 14:05 ]
cerbera napisał/a: | nie wiemy co to za gruszka w środku wneki na koło z kabelkami i wężykami jest.Może ktoś wie?? |
dawaj zdjęcie tego.....ale to pewnie tak jak ci pisałem filtr /pochłaniacz węglowy paliwa oparów.....ale reki nie dam siachnąć.
Na razie musisz to przenieść jak blokuje robotę. |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-04-23, 15:21
|
|
|
Gratuluje zakupu. Ja też jak będę zmieniał to na Langa. I marzy mi się środek ecru. Złotą miałem kiedyś E39 i zawsze jak o niej pomyślę to mi się cieplej robi. Też się nią interesowałem jak szukałem dla siebie przed rokiem. Ale na oglądaniu ogłoszenia się skończyło. Jeszcze raz gratuluję i przyjemności.
Uczucie po takim zakupie - bezcenne.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
Ostatnio zmieniony przez bunga bunga 2012-04-26, 19:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-23, 16:19
|
|
|
Już wiem i niestety jest to część od pneumatyki zawieszenia(samo poziomowanie na zakretach) w autach z eu jest to zamontowane z boku :roll: czyli butla niestety w bagażniku.
Felgi będą na bank inne ale to dopiero w nastepnej kolejności bo teraz prins mnie szczypnie.Może jakieś sugestie co do felg?? |
_________________ A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2012-04-23, 21:04
|
|
|
zanjac napisał/a: |
Zastanawiający jest ten licznik z dużym FIS-em.......w tym roczniku nie powinno go chyba być ale pewnie sie mylę :oops:
|
taki FIS byl montowany juz od poczatku za doplata w przedliftach oczywiscie tylko wtedy kiedy byl distronic |
|
|
|
|
cerbera
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 158 Skąd: kraków
|
Wysłany: 2012-04-24, 09:04
|
|
|
A ten distronic to jest to ze auto samo zwalnia jak dojedzie do innego auta?? Bo mam cos takiego i sie zdziwilem w czasie powrotu :-P |
_________________ A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-04-24, 10:13
|
|
|
Nowak_zg napisał/a: | szkoda tez ze usa i ze ktos nie wstawil zderzaka z distronikiem ( bo fis juz masz juz przygotowany pod distronic ) |
zanjac napisał/a: | Zastanawiający jest ten licznik z dużym FIS-em.......w tym roczniku nie powinno go chyba być ale pewnie sie mylę :oops: |
Z tym FIS'em jest raczej wszystko w porzadku... bo był montowany praktycznie od początku produkcji ale tylko dla aut wyposażonych w aktywny tempomat... a cerbera ma właśnie aktywny tempomat ;-)
cerbera napisał/a: | A ten distronic to jest to ze auto samo zwalnia jak dojedzie do innego auta?? Bo mam cos takiego i sie zdziwilem w czasie powrotu :-P |
Dokładnie to jest ten aktywny tempomat... ustawiasz sobie nie tylko prędkość z jaką chcesz się poruszać ale także odległość w jakiej chcesz pozostawać za poprzedzającym pojazdem...
np. ustawisz 140km/h na autostradzie... lecąc lewym pasem dojeżdżasz do TIR'a który właśnie kogoś wyprzedza więc system wyhamuje Cię do prędkości TIR'a i będzie utrzymywał za nim stałą odległość nie zależnie czy TIR zwolni czy przyspieszy.... a kiedy TIR zjedzie na prawy pas i lewy będziesz miał już przed sobą pusty to system automatycznie przyspieszy Twoje auto do zadanej prędkości czyli tych 140km/h ;-)
Aktywny tempomat współpracuje też m.in. z czujnikiem kąta skrętu kierownicy tzn. system wie kiedy skręcasz i bada strefę przed Tobą także pod odpowiednim kątem... dzięki temu jadąc na wprost możesz wyprzedzać jadące wolniej sąsiednimi pasami auta ale jadąc w zakręcie za jakimś autem za którym tempomat utrzymuje stałą odległość system nie zwariuje i nie przyspieszy tylko dlatego że centralnie przed nim auto zniknęło ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2012-04-24, 12:14
|
|
|
cerbera napisał/a: | A ten distronic to jest to ze auto samo zwalnia jak dojedzie do innego auta?? Bo mam cos takiego i sie zdziwilem w czasie powrotu :-P |
FIS kolego masz od wersji z distronikiem
ale grilla brakuje
w wersji z distronikiem grill powinien wygladac tak
http://allegro.pl/show_item.php?item=2281503959
czyli pod rejestracja jest zaslepka za ktora znajduje sie radar |
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-04-24, 14:36
|
|
|
Felgi będą na bank inne ale to dopiero w nastepnej kolejności bo teraz prins mnie szczypnie.
Kolego zastanów się nad prinsem ! popytaj na forum lub na forum gazowym - koszta duże a nie wiem czy Ty wiesz :mrgreen: że prins praktycznie nie uznaje gwarancji ze względu na jakość naszego gazu! to najlepsza instalka LPG ale nie u nas! na spokoju założyć możesz dobrego Staga z hanami i z taką konkretnie zmontowaną i wystrojoną instalką śmigasz ze miło. a cenowo to prawie połowa prinsa! warsztaty które duuuużo robią powiedzą Ci to co napisałem - no chyba ze ktoś chce sprzedać prinsa to Ci go poleci...ale potem może (nie musi) być troszkę problemów...
no i gaż tylko butla za tylną ścianę bo w US są te pierdoły w bagażniku niestety:(
poza tym ładna sztuka tylko lacie zmieniaj
jak coś to mam do sprzedania z S8 ori za dobrą kase |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2012-04-24, 15:37
|
|
|
dokladnie tak jak mowi marinezzg
stag 300 +
hana2000
do tego jakies dwa sensowne reduktory
i bedziesz latac spokojnie na dobrej elektronice ktora ogarnia kazdy kumaty gazownik oraz na dobrych wtryskach
reduktory tez mozna fajne dobrac w zaleznosci od preferencji
ja mialem taki zestaw w tt 1.8T i s6 4.2 340KM ... i zawsze spisywal sie bez zarzutow |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-04-24, 16:39
|
|
|
ja mam też taki zestaw u siebie i nie nażekam :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|