Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-03, 07:17
|
|
|
a co teraz masz jakie inne zło ? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-03, 07:18
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Od kiedy pozbylem sie "tego" skonczyly sie problemy. |
Ciekawe, logi z połowy września ubiegłego roku mówią zupełnie coś innego |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-03, 07:50
|
|
|
Witam!
FOSS napisał/a: | Ciekawe, logi z połowy września ubiegłego roku mówią zupełnie coś innego | -napisz zatem kiedy klamales bardziej. Wtedy zapewniajac mnie ze wszystko jest ok czy teraz piszac ze tak nie bylo?
Stefan. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-03, 07:52
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Ciekawe, logi z połowy września ubiegłego roku mówią zupełnie coś innego |
Jak soft Agisa P13 był wysrany to nie dziwne. Po aktualizacji jest wszystko OK i chodzi po OBD.
Szczerze mówiąc przez pół roku tego nie ogarnąłem bo nie dało się. Dopiero p.Piotr z ACON po wypuszczeniu nowego softu interweniował i przez zdalny pulpit ruszył temat.
Ustawienie po aktualizacji praktycznie były identyczne. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-03, 17:30
|
|
|
to mu agisa dałeś
przecie on popsuje |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-04, 07:54
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | -napisz zatem kiedy klamales bardziej. Wtedy zapewniajac mnie ze wszystko jest ok czy teraz piszac ze tak nie bylo? |
To następne z twoich setek kłamstw, oszczerstw i manipulacji - jak to mawia twoja żona: "Typisch Stefan".
Nigdy nie mówiłem, że twoje LPG jest dobre bo w mojej ocenie to zawsze był szajs, chłam, bubel i drut.
Od kiedy znam to twoje auto to to nigdy na gazie nie jeździło dobrze.
Wystarczy spojrzeć na logi z twojego auta:
2014-07-29
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16586 - Zawór wtryskowy 2 cylindra (N31)
P0202 - 004 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
2014-10-14
Znaleziono 1 błąd:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
2014-11-20
Znaleziono 1 błąd:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
2015-01-31
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16406 - Z2; przestawianie wałka rozrządu w kierunku wcześniej
P0022 - 001 - Nieosiągnięta wart. wymagana - Sporadyczny
2015-02-16
- brak odczytu ze sterownika silnika
2015-02-18
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
18061 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS
P1653 - 008 - - Sporadyczny
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga
2015-07-28
17 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 001 - - Sporadyczny
16691 - Cylinder 7
P0307 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16685 - Cylinder 1
P0301 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16814 - Zespół 2; system katalizatora
P0430 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16804 - Zespół 1; system katalizatora
P0420 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16543 - Zespół 2; sonda 2
P0159 - 004 - sygnał za wolny - Sporadyczny
16687 - Cylinder 3
P0303 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16688 - Cylinder 4
P0304 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
17579 - Czujnik kąta 2 napędu przepustnicy (G188)
P1171 - 008 - Niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
18061 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS
P1653 - 008 - - Sporadyczny
16689 - Cylinder 5
P0305 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16686 - Cylinder 2
P0302 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16523 - Zespół 1; sonda 2
P0139 - 004 - sygnał za wolny - Sporadyczny
18669 - Sonda lambda 1; zespół 1; prąd pompy jonowej
P2237 - 008 - przerwa - Sporadyczny
18672 - Sonda lambda 1; zespół 2; prąd pompy jonowej
P2240 - 008 - przerwa - Sporadyczny
2015-09-13
12 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17579 - Czujnik kąta 2 napędu przepustnicy (G188)
P1171 - 008 - Niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
18061 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS
P1653 - 008 - - Sporadyczny
17950 - Czujnik kąta napędu przepustnicy (G187)
P1542 - 008 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 001 - - Sporadyczny
16685 - Cylinder 1
P0301 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16689 - Cylinder 5
P0305 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16804 - Zespół 1; system katalizatora
P0420 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16814 - Zespół 2; system katalizatora
P0430 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16687 - Cylinder 3
P0303 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16691 - Cylinder 7
P0307 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
Noi na koniec najlepsze....
Dwa ostatnie logi, jak widać po dacie, robione już w drugiej połowie 2015 roku czyli wtedy już, podobno, jak twierdzi Stefan, instalacja gazowa została poprawiona i zrobiona na tip-top.
Warto też dodać, że to jest tylko skrawek historii tego problemu.
Ile razy się z tym człowiekiem nie widziałem to nie znam dnia które to auto przejechało na LPG bez problemu.
Stefan kłamczuszek jakiś czas temu kupił sobie specjalnie mały komputer oraz kabel aby móc już praktycznie na bieżąco kasować błędy, wręcz "w locie" bo jak wyskakiwał CHECK to auto traciło moc i nie jechało poprawnie a przecież na benzynie to on jechać nie będzie.
Wiem, bo jako pasażer jeździłem wielokrotnie, również z owym kompuerkiem na kolanach aby na bieżąco diagnozować to LPG.
Tu warto też zauważyć, że auto w tym stanie przejeździło już prawie 100.000km - ale silnik na pewno ma się dobrze, prawda Stefan??
Jak jest na dzień dzisiejszy nie wiem bo auta nie widziałem - może wreszcie po latach jest dobrze |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-04, 08:32
|
|
|
zdajesz sobie sprawę że te babole to wina regulacji lub kucania ciśnienia i sterownik nie był w stanie skorygować
Nie wiem nie byłem przy aucie nie za bardzo mogę się wypowiadać co było lub jest nie tak
moje auta mają się dobrze |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-04, 10:13
|
|
|
W aucie do kwietnia bądz maja 2015r siedział stag 300-8.
O podłączeniu instalacji do auta ciężko powiedzieć cokolwiek (poskręcane bez lutów i po izolowane byle jak i to przy samej wtyczce sterownika Pb)
Niektóre przewody wtrysków miałem wrażenie że się stykają ze sobą robiąc zwarcie.
Wsadziłem tam zamiast Staga Agisa P13 (wszystko polutowane i poowijane izolacją jak należy.
Zestaw wtedy był na 2 zavolakach i hanach zielonych.
Założyliśmy poprawnie reduktory pod mały obieg chłodzenia +pompa obiegowa myśl p. Stefana wcześniej był połączony duży z małym obiegiem
Zrobiliśmy wstępną kalibrację,następnie włączone korekty po OBD wszystko ok ładnie przełącza i płynnie przyśpiesza (jedyne co mnie martwiło to przy gwałtownym dodawaniu gazu chrobotanie w lewej głowicy i na lpg i na Pb tak jakby nastawnik łańcuch oraz chwilowe zanikanie czasu wtrysku ). Kilkadziesiąt km po mieście i wszystko ok, czas naglił p. Stefan pojechał do domu czyli jakieś 1500km odemnie.
Dojechał do warszawy (jakieś 150km od mojej miejscowości) i przy ujęciu gazu zaczęły ,,wypadać cylindry" i tak co jakiś czas musiał gasić auto aby jechać dalej.
Od tamtego momentu agis wprowadzał niezły burdel w korektach. Męczyłem sięprzez zdalny pulpit i nic z tego (poprostu nie można było rozgryść tego)
Po jakimś czasie wymieniliśmy reduktory na KME twin oraz wtryski na BARACUDY oraz świece zapłonowe )
Bez zmian ciągle wypadanie zapłonów i check. Ustawiałem również z palca mnożnik i przez jakiś czas było dobrze (na pewno lepiej niż po OBD)
p. Stefan doszedł do wniosku że sterownik jest walnięty, chciałem mu nawet swój wysłać na podmianę, ale w listopadzie 2015 p. Piotr z ACON (Agis) przez zdalny pulpit zrobił aktualizację softu i wszystko śmiga jak należy (tak twierdzi p. Stefan bo sam auta nie widziałem)
Co śmieszne to ustawienie na starym sofcie były identycznie praktycznie jak po wgraniu softu, a auta nikt fizycznie nie dotykał. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-04, 11:39
|
|
|
no tak to dlaczego moje auta które ja robiłem na starym programie są ok ?
i dlaczego dobrze się zrobiło po piotrze ?
Moim zdaniem na stagu też by to pojechało -oczywiście agis lepszy dla jasności bo to jedyny sterownik który zakładam już od lat z małym wyjątkiem
ale wołałem o pomsty do nieba
jak mi się zachciało nowości .
Ale trzeba dodać że rozmawiamy tylko teoretycznie i opieramy się tylko na wypowiedziach karol208, -tu raczej ok normalny człowiek ale majkaistefan, -jakoś wypowiedzi tego pana do mnie nie trafiają .
Zresztą poczekamy samo wypłynie w praniu jak to jest. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-04, 13:32
|
|
|
pepi, Sądzę że na stagu by to też jeździło gdyby było poprawnie zamontowane.
Co do Agisa to zapewne coś wykrzaczyło soft bo przez 150km było ok. I uwierz że naprawdę nic drastycznie nie zostało skorygowane oprócz softu. Zresztąjak sam wiesz po OBD powinno bez ustawień hulać, a tak nie było.
Co do p. Stefana to czytając te wszystkie posty to wychodzi na to że chyba znam innego człowieka i jakoś się dogadujemy i pomagamy sobie nawzajem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-05, 08:32
|
|
|
karol208 napisał/a: | bez ustawień hulać, a tak nie było | -a kto ci takich głupot nagadał |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-05, 08:55
|
|
|
pepi napisał/a: | karol208 napisał/a: | bez ustawień hulać, a tak nie było | -a kto ci takich głupot nagadał |
Źle może się wysłowiłem że bez ustawień, bo parametry trzeba ustawić i określic ile cylindrów i je przypisać jeżeli korekty jadą na 2 bankach. Ale mnożnik może się sam wyrysować i nie musisz zbierać punktów benzynowych.
Ale jak mówią lepiej jest ustawić z grubsza mnożnik wtedy Obd będzie miało mniej do nadrobienia. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-05, 09:09
|
|
|
jeszcze trzeba dobrać parametry ciśnienie rozmiar dysz
i o tym ludzie zapominają .
Ja nie korzystam z obd nie podpinam tego bo dla mnie to jest nie potrzebne a w starszych autach nawet szkodliwe
Jeśli ciśnienie jest stabilne dobrze dobrane wtryskiwacze reduktor ma dobrą termikę to komp nie ma co robić .
Instalka bez baboli montażowych to zestroić jest łatwo |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-05, 14:11
|
|
|
pepi napisał/a: | Ja nie korzystam z obd nie podpinam tego bo dla mnie to jest nie potrzebne a w starszych autach nawet szkodliwe |
U mnie ta opcja jest po prostu wspaniała |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-05, 17:20
|
|
|
Apophis napisał/a: |
U mnie ta opcja jest po prostu wspaniała |
No niestety u mnie to nie hula bo auto a stare jest. Ale jakoś pyrka P13, czuje że już czas na nowe wtryski bo hany mają już 80tyś i na wolnych chyba niektóre podlewają.
Co teraz jest na czasie z wtrysków, bo za budową wyłączyłem się z bieżących tematów? |
_________________
|
|
|
|
|
|