Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2013-02-19, 19:53
|
|
|
Ja czasem jeździłem do Michała na regulację. Choć mam ponad 160 km więc odległość dla dobrego montażu instalacji nie powinna być problemem. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2013-02-19, 21:17
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | No proszę wystarczy parę fotek i facet się nie ogoni :mrgreen: | Sam mu doradzałem zrobienie takiej relacji ;-) Chłopak sie stara, więc z tym bezrobociem, to ........ :mrgreen: , a bedzie jeszcze lepiej ;-) |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
archi
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: d2
Wiek: 40 Dołączył: 05 Lis 2012 Posty: 1 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2013-02-20, 22:50
|
|
|
Michał poprawiał moją instalacje i powiem wam,że zrobił to konkretnie. Na taką robotę to aż miło popatrzeć. Polecam bo koleś jest konkretny.Mam do niego 100km ale warto jechać. |
_________________ Artur |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-05-11, 12:46
|
|
|
mogę jedynie dołączyć zdjęcie swojej instalki od hipcia
:mrgreen: |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-05-11, 13:21
|
|
|
maciu napisał/a: | mogę jedynie dołączyć zdjęcie swojej instalki od hipcia |
Wrzuć fotkę po montażu bo tu to chyba jeszcze przed :mrgreen: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-05-11, 19:34
|
|
|
Nie no coś tam jest upchnięte bo dekiel troche podniesiony :-> |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-05-11, 19:58
|
|
|
tak można było zrobić trochę ciaśniej ale to był królik doświadczalny no i wtryski
dosyć duże bo hany magic jety by tam wpadły i nic by nie było widać |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-05-12, 12:23
|
|
|
Można wgląd do mapek ze staga.
Jakie spadki ciśnienia są przy bucie na 2x gold. Skąd wzięte podciśnienie do reduktora?
Na jakim ciśnieniu śmiga instalacja?
Czy ISA2 sprawdza się czy rozjeżdża korekty Pb? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-05-12, 16:16
|
|
|
Jak robiliśmy Maćka auto to Barracudy nie było na świecie.
Łukasza na Hanie, bo Barac.. nie było w hurtowni.
Co do pytania
karol208 napisał/a: | Można wgląd do mapek ze staga.
Jakie spadki ciśnienia są przy bucie na 2x gold. Skąd wzięte podciśnienie do reduktora?
Na jakim ciśnieniu śmiga instalacja?
Czy ISA2 sprawdza się czy rozjeżdża korekty Pb?:-D |
Nie mam zapisanych, zresztą ustawiam na korekty nie mapki.
W Łukasza aucie są 2 silvery i spadki z 1 do chyba 0.8 były
podciśnienie jest z wężyka od regulatora paliwa
ciśnienie robocze 1.0 a w programie coś troszke mniej bo potrafiło pętlić czasami.
Isa nie było wogóle włączana, sondy nie są podpięte do staga, wszystko ustawiałem ręcznie na korekty i sondy
Maćka auto to już nie pamiętam bo minął prawie rok, Ciśnienie na dwóch zavoli było najniższe jakie się dało około 1.3. spadków nie pamiętam, zresztą wynikły małe problemy wtedy ze spadkami i leciało mocno. Ale to już inna historia.
podciśnienie jak wyżej
Isa j.w. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-05-12, 18:26
|
|
|
karol208 napisał/a: | Można wgląd do mapek ze staga.
Jakie spadki ciśnienia są przy bucie na 2x gold. Skąd wzięte podciśnienie do reduktora?
Na jakim ciśnieniu śmiga instalacja?
Czy ISA2 sprawdza się czy rozjeżdża korekty Pb? |
Mam 2 goldy u siebie + Barracudy. Ciśnienie ustawione na 1,3bara - trochę za dużo, przy następnym strojeniu zejdę do 1,15. Spadek przy kickdownie na ułamek sekundy z 1,3 do 1,18bara i po chwili odbudowuje do 1,25 przy ciągłym przyspieszaniu. Podciśnienie, tak jak wyżej, brane z regulatora ciśnienia paliwa. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-05-12, 21:05
|
|
|
hipcio, czyli pełna profeska. Ciekawe jak goldy zimą poradzą bo słyszałem że termicznie wymiękają.
A co do estetyki to ważne ale wolał bym bałagan a dobrą konfigurację niż porządek i ciulowe ustawienie/ |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
JarekP
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 14 Sty 2014 Posty: 0 Skąd: Chodzież
|
Wysłany: 2014-03-16, 19:20
|
|
|
gratuluję wykonanej pracy. jestem ciekaw jak to się sprawuje po minionym czasie? |
|
|
|
|
|