Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-05, 17:58
|
|
|
U siebie wymieniam na barracudy 130. Kupiłem do nich trójniki i pociągnę rurę 12mm łącznie z kompensacją. Do zestawu dobrałem od razu 2 filtry ultra, są b. małe i fajne |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-05, 18:02
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | barracudy 130 | - a po co ci one jak wystarczyły by 110 bez dysz
na rynku wtrysków te na b też już padają prawdopodobnie to wina naszego lpg i filtrów ale fakt jest faktem |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-05, 18:05
|
|
|
Takie były na stronie to w jedną paczkę wrzuciłem bo nie będę 3x za przesyłki płacił. Wolę z zapasem bo może kompresor wpadnie.. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-05, 18:11
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Wolę z zapasem bo może kompresor wpadnie. |
Taniej wydzie swapować chyba |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-05, 21:30
|
|
|
FOSS napisał/a: |
majkaistefan napisał/a:
-napisz zatem kiedy klamales bardziej. Wtedy zapewniajac mnie ze wszystko jest ok czy teraz piszac ze tak nie bylo?
To następne z twoich setek kłamstw, oszczerstw i manipulacji - jak to mawia twoja żona: "Typisch Stefan".
Nigdy nie mówiłem, że twoje LPG jest dobre bo w mojej ocenie to zawsze był szajs, chłam, bubel i drut.
Od kiedy znam to twoje auto to to nigdy na gazie nie jeździło dobrze.
Wystarczy spojrzeć na logi z twojego auta:
2014-07-29
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16586 - Zawór wtryskowy 2 cylindra (N31)
P0202 - 004 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
2014-10-14
Znaleziono 1 błąd:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
2014-11-20
Znaleziono 1 błąd:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
2015-01-31
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16406 - Z2; przestawianie wałka rozrządu w kierunku wcześniej
P0022 - 001 - Nieosiągnięta wart. wymagana - Sporadyczny
2015-02-16
- brak odczytu ze sterownika silnika
2015-02-18
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
18061 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS
P1653 - 008 - - Sporadyczny
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga
2015-07-28
17 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 001 - - Sporadyczny
16691 - Cylinder 7
P0307 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16685 - Cylinder 1
P0301 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16814 - Zespół 2; system katalizatora
P0430 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16804 - Zespół 1; system katalizatora
P0420 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16543 - Zespół 2; sonda 2
P0159 - 004 - sygnał za wolny - Sporadyczny
16687 - Cylinder 3
P0303 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16688 - Cylinder 4
P0304 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
17579 - Czujnik kąta 2 napędu przepustnicy (G188)
P1171 - 008 - Niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
18061 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS
P1653 - 008 - - Sporadyczny
16689 - Cylinder 5
P0305 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16686 - Cylinder 2
P0302 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16523 - Zespół 1; sonda 2
P0139 - 004 - sygnał za wolny - Sporadyczny
18669 - Sonda lambda 1; zespół 1; prąd pompy jonowej
P2237 - 008 - przerwa - Sporadyczny
18672 - Sonda lambda 1; zespół 2; prąd pompy jonowej
P2240 - 008 - przerwa - Sporadyczny
2015-09-13
12 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17579 - Czujnik kąta 2 napędu przepustnicy (G188)
P1171 - 008 - Niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
18061 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS
P1653 - 008 - - Sporadyczny
17950 - Czujnik kąta napędu przepustnicy (G187)
P1542 - 008 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 001 - - Sporadyczny
16685 - Cylinder 1
P0301 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16689 - Cylinder 5
P0305 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
16804 - Zespół 1; system katalizatora
P0420 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16814 - Zespół 2; system katalizatora
P0430 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16687 - Cylinder 3
P0303 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
17538 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1130 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny
16691 - Cylinder 7
P0307 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
Noi na koniec najlepsze....
Dwa ostatnie logi, jak widać po dacie, robione już w drugiej połowie 2015 roku czyli wtedy już, podobno, jak twierdzi Stefan, instalacja gazowa została poprawiona i zrobiona na tip-top.
Warto też dodać, że to jest tylko skrawek historii tego problemu.
Ile razy się z tym człowiekiem nie widziałem to nie znam dnia które to auto przejechało na LPG bez problemu.
Stefan kłamczuszek jakiś czas temu kupił sobie specjalnie mały komputer oraz kabel aby móc już praktycznie na bieżąco kasować błędy, wręcz "w locie" bo jak wyskakiwał CHECK to auto traciło moc i nie jechało poprawnie a przecież na benzynie to on jechać nie będzie.
Wiem, bo jako pasażer jeździłem wielokrotnie, również z owym kompuerkiem na kolanach aby na bieżąco diagnozować to LPG.
Tu warto też zauważyć, że auto w tym stanie przejeździło już prawie 100.000km - ale silnik na pewno ma się dobrze, prawda Stefan??
Jak jest na dzień dzisiejszy nie wiem bo auta nie widziałem - może wreszcie po latach jest dobrze | -fosik i tylko to twoja "aparatura" zarejestrowala? Bo toto moim zdaniem w zaden sposob nie wyjasnia dlaczego zawsze jak przekraczalismy 120 moim autem kurczyles sie na siedzeniu do rozmiarow paczki chipsow puszxzales baki i brakowalo ci tlenu?
Stefan. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-05, 22:12
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | jak przekraczalismy 120 moim autem kurczyles sie na siedzeniu do rozmiarow paczki chipsow puszxzales baki i brakowalo ci tlenu? | A to ten nowy, cudowny Agis takie wrażenia gwarantuje?! Wow, to se dwa takie zamontuje |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-05, 22:36
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | dlaczego zawsze jak przekraczalismy 120 moim autem kurczyles sie na siedzeniu do rozmiarow paczki chipsow puszxzales baki i brakowalo ci tlenu?
|
Ja bym to nazwał obawą o własne życie.
Nie każdy ma odwagę jeździć autem będąc w świadomości, że zaraz coś może eksplodować.
Jeden widzi tylko jakieś cyferki które można wykasować i nie ma problemu, drugi widzi moment wyprzedzania tira przed zakrętem i nagle te cyferki się pojawiają i autu uchodzi życie w połowie manewru, a zza zakrętu z naprzeciwka wyskakuje druga ciężarówka.
Wyobraźnia
Ale to tylko jakieś cyferki. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-05, 22:46
|
|
|
Witam!
ernesto napisał/a: | Ja bym to nazwał obawą o własne życie.
Nie każdy ma odwagę jeździć autem będąc w świadomości, że zaraz coś może eksplodować.
Jeden widzi tylko jakieś cyferki które można wykasować i nie ma problemu, drugi widzi moment wyprzedzania tira przed zakrętem i nagle te cyferki się pojawiają i autu uchodzi życie w połowie manewru, a zza zakrętu z naprzeciwka wyskakuje druga ciężarówka. | -a czwarty moze ma wieksza wiedze o usterkach tego pojazdu i nie chcac ich naprawic mowi wlascicielowi ze "wszystko jest w porzadku"
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-05, 23:04
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | -fosik i tylko to twoja "aparatura" zarejestrowala? Bo toto moim zdaniem w zaden sposob nie wyjasnia dlaczego zawsze jak przekraczalismy 120 moim autem kurczyles sie na siedzeniu do rozmiarow paczki chipsow puszxzales baki i brakowalo ci tlenu? |
A moje bąki jakoś istotnie wiążą się z zagadnieniem montażu LPG?...
Pytam bo nie wiem ale jak się dowiem to może będę wiedział czy na moje LPG też ma to wpływ.
majkaistefan napisał/a: | -a czwarty moze ma wieksza wiedze o usterkach tego pojazdu i nie chcac ich naprawic mowi wlascicielowi ze "wszystko jest w porzadku" |
No to musisz pogadać ze swoim serwisem od LPG - ja się niestety instalacjami LPG nigdy nie zajmowałem ale o twoim wielokrotnie mówiłem, że to kompletna porażka. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-06, 09:40
|
|
|
ja znam taki co gazownika 250 potraktowali
to potem nikt nie chciał jechać
Panowie samo wyjdzie czy jest dobrze czy nie domyślimy się po postach |
|
|
|
|
|
|
|
sprinter313
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 (D3)
Dołączył: 02 Lip 2014 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-02-07, 09:40
|
|
|
Jestem z Gdańska, ma ktoś do polecenia gazownika z tych okolic? Mieszkałem w centrum ,teraz będę się przeprowadzał na"wieś" i będę dużo więcej jeździł, więc gaz się przyda |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-07, 10:23
|
|
|
sprinter313, w Gdyni jest jeden chłopak polecany na lpg-forum.pl.
Dane kontaktowe:
Przemysłowa 21
81-163 Gdynia
+48 512 310 045
www.instalacjagazowa.com |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-07, 10:36
|
|
|
sprinter313, jak napisal michal, serwis smp daje rade |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-07, 11:49
|
|
|
Taaak jak z Gdańska to my meczymy Marka |
|
|
|
|
|