Autor |
Wiadomość |
lohr
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 43 Skąd: białystok
|
Wysłany: 2013-09-20, 14:05
|
|
|
zawieche? przecież zawieszenie tam nie przeszkadza tylko umiejscowienie śrub , było by łatwiej może jak bym miał przedłużki itp na3/8. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-09-20, 21:10
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | eee tam. Zwalasz zawieche i juz jest dostep. |
Zawiechę do chłodniczki oleju :shock:
szczerze mówiąc nie widzę potrzeby zwalania zawieszenia... no chyba, że śruby z tyłu ktoś już obrobi i nie pójdą normalnym kluczem.
Tak to przedni zderzak i całą puchę filtra powietrza i potem już chłodniczka.
Ale fakt faktem chłodniczka oleju nie należy do moich ulubionych tematów... robiłem ich kilka i potrzebującym nie odmawiam ale mam na nią alergię... szczególnie na te dwie śruby zwane "mega trudna" i "bardzo trudna" :evil:
Podstawą sukcesu to bogaty magazyn kluczy... przedłużek i kardanów aby było w czym dobierać. Właściwie to wiele nie trzeba... byle mieć dokładnie to co potrzeba :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-04-08, 16:51
|
|
|
Koledzy a koło pasowe wału w ABZ powinno zejść po odkręceniu tych 4 śrub imbusowatych ?? i jaki jest gwint na centralnej śrubie wału ?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-04-08, 17:19
|
|
|
Trzeba odkręcić główną śrubę ,normalny prawy gwint |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-08, 19:11
|
|
|
blokada wału jest dobra do tego tylko fabryczna |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-04-08, 19:18
|
|
|
No właśnie tylko droga i będzie użyta raz Na zamachowym trochę strach żeby obudowy nie złamać , już musiałem ściągać górną miskę żeby sworzeń dorobić na zamachowym bo jakiś fachowiec pewnie blokował o niego.
Ma ktoś jakiś pomysł jak odkręcacie te koło nawet żeby rozrząd zmienic?? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-04-08, 20:15
|
|
|
Klucz na śrubę tylko porządny zapierasz o posadzką jeden ruch stacyjką i śruba odkręcona .Tylko trzeba uważać żeby klucz zębów nie wybił .
DODANO
21:17
Najlepszy jest klucz pneumatyczny . |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-09, 04:58
|
|
|
klucz nie da rady raczej
jeśli było dobrze dokręcone |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-04-09, 20:57
|
|
|
Ktoś wcześniej pisał o przerobionej blokadzie z T4 2.5TDI, to fakt, ale pasuje ten sposób tylko do przedlifta.
Jak kiedyś robiliśmy jeszcze mechanikę, to zawsze rozrusznik out, dobra breszka, jeden trzyma za ząbki modląc się żeby wytrzymały, a drugi odkręcał kluczem i czterema rurami |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-04-09, 23:42
|
|
|
chicken20091986 napisał/a: | ... jak odkręcacie te koło nawet żeby rozrząd zmienic?? |
Oryginalną blokadą.
Metod "na rozrusznik" czy "o podłogę" nigdy nie stosowałem - za mało odważny chyba na to jestem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-04-11, 07:06
|
|
|
odkręciłem duży śrubokręt w otwór pod skrzynią klucz 27 z przetyczka calową najlepiej bo 1/2 dwie zlamalem no i z 2m rury. Masakra tak bylo dokręcone na rozrusznik to mozna sobie odkręcac slabiej dokręcone śruby ale jaki sens jak można zablokować na zamachowym. |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-04-11, 11:14
|
|
|
ja też się bałem ale nie mialem wyjscia i naprawde mocno byla dokrecona .Bo tam po lewej stronie skrzyni to kolo jest za bardzo oddalone i nie ma dobrego zaparcia . Do dokrecania ten otwór jest ok ale nie do odkrecania . sory za pisownie pisze z kom |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
|