Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 ] Odkręcenie śruby centralnej wału  
Autor Wiadomość
lohr 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 43
Skąd: białystok
Wysłany: 2013-09-20, 14:05   

zawieche? przecież zawieszenie tam nie przeszkadza tylko umiejscowienie śrub , było by łatwiej może jak bym miał przedłużki itp na3/8.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-09-20, 21:10   

szeryfisch napisał/a:
eee tam. Zwalasz zawieche i juz jest dostep.

Zawiechę do chłodniczki oleju :shock:
szczerze mówiąc nie widzę potrzeby zwalania zawieszenia... no chyba, że śruby z tyłu ktoś już obrobi i nie pójdą normalnym kluczem.
Tak to przedni zderzak i całą puchę filtra powietrza i potem już chłodniczka.

Ale fakt faktem chłodniczka oleju nie należy do moich ulubionych tematów... robiłem ich kilka i potrzebującym nie odmawiam ale mam na nią alergię... szczególnie na te dwie śruby zwane "mega trudna" i "bardzo trudna" :evil:
Podstawą sukcesu to bogaty magazyn kluczy... przedłużek i kardanów aby było w czym dobierać. Właściwie to wiele nie trzeba... byle mieć dokładnie to co potrzeba :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-08, 16:51   

Koledzy a koło pasowe wału w ABZ powinno zejść po odkręceniu tych 4 śrub imbusowatych ?? i jaki jest gwint na centralnej śrubie wału ??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-08, 17:19   

Trzeba odkręcić główną śrubę ,normalny prawy gwint
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-08, 18:43   

a jakiś pomysł żeby zblokować wał??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-04-08, 19:11   

blokada wału jest dobra do tego tylko fabryczna :)
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-08, 19:18   

No właśnie tylko droga i będzie użyta raz :D Na zamachowym trochę strach żeby obudowy nie złamać , już musiałem ściągać górną miskę żeby sworzeń dorobić na zamachowym bo jakiś fachowiec pewnie blokował o niego.
Ma ktoś jakiś pomysł jak odkręcacie te koło nawet żeby rozrząd zmienic??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-08, 20:15   

Klucz na śrubę tylko porządny zapierasz o posadzką jeden ruch stacyjką i śruba odkręcona .Tylko trzeba uważać żeby klucz zębów nie wybił .


DODANO
21:17
Najlepszy jest klucz pneumatyczny .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-04-09, 04:58   

klucz nie da rady raczej ;)
jeśli było dobrze dokręcone
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-04-09, 20:57   

Ktoś wcześniej pisał o przerobionej blokadzie z T4 2.5TDI, to fakt, ale pasuje ten sposób tylko do przedlifta.
Jak kiedyś robiliśmy jeszcze mechanikę, to zawsze rozrusznik out, dobra breszka, jeden trzyma za ząbki modląc się żeby wytrzymały, a drugi odkręcał kluczem i czterema rurami :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-04-09, 23:42   

chicken20091986 napisał/a:
... jak odkręcacie te koło nawet żeby rozrząd zmienic??

Oryginalną blokadą.
Metod "na rozrusznik" czy "o podłogę" nigdy nie stosowałem - za mało odważny chyba na to jestem ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-11, 07:06   

odkręciłem :) duży śrubokręt w otwór pod skrzynią klucz 27 z przetyczka calową najlepiej bo 1/2 dwie zlamalem no i z 2m rury. Masakra tak bylo dokręcone na rozrusznik to mozna sobie odkręcac slabiej dokręcone śruby ale jaki sens jak można zablokować na zamachowym.
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-04-11, 11:04   

Tak, 3/4 cala to minimum. Ja mam przedłużkę na 1,2 m. Jakoś idzie.

Mówisz, że wytrzymała micha w tym punkcie co wsadziłeś śrubokręt (dziury na śrubki dokręcenia miski).

Zastanawiałem się zawsze czy można spróbować ale obawiałem się
potencjalnego grzebania przy tym (nowa micha + wymiana). W sumie tam
nie ma dużego momentu ale jakoś tak psychicznie nie mogłem się przełamać :) .
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-11, 11:14   

ja też się bałem ale nie mialem wyjscia i naprawde mocno byla dokrecona .Bo tam po lewej stronie skrzyni to kolo jest za bardzo oddalone i nie ma dobrego zaparcia . Do dokrecania ten otwór jest ok ale nie do odkrecania . sory za pisownie pisze z kom
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.