Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Silnik kuleje, brak mocy, CAT  
Autor Wiadomość
elektro 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-03-14, 10:51   [D2 97 4.2PB/LPG ] Silnik kuleje, brak mocy, CAT

Witam mam problem s8 4.2 97r Manual
Stała 6miesięcy na warsztacie Wymieniłem pompę wody, paski,rolki,napinacze itd
Po poskładaniu auta przestało chodzić równo kuleje i na gazie i na paliwie, brak mocy oświeca się po chwili cat,Mechanik twierdzi że miałem przestawiony rozrząd o 2-3 zęby na lewym wałku teraz mam według znaków i auto nbie jedzie nie wiem co dalej począć :(




elektro poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm

Pamiętaj, że tzw. [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Ponadto tytuł w postaci "Pomocy" lub "Proszę o pomoc" też nie jest poprawny - w temacie należy skrótowo opisać problem lub swoją prośbę.
Pozdrawiam, FOSS
_________________
Audi i tylko Audi :P
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-03-14, 10:57   

a podpinałeś pod komputer,wyrzuca jakieś błędy :?:
Gdyby dalej był źle ustawiony to wyrzuci błąd czujnika położenia wałka rozrządu.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-03-14, 11:51   

Może to zbieg okoliczności ale sprawdź czy któraś z cewek nie przestała działać .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
elektro 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-03-14, 22:15   

Na kąpie tylko pokauzje wypadanie iskier na wszystkich cylindrach lecz niestety na lewej v-ce wyszło że mam kąpresie około 9 a na prawej na wszystkich 14 i obawiam się że będe musiał wymienić glowice:(

[ Dodano: 2011-03-15, 11:25 ]
Może być to wina źle nastawionych faz rozrządu??

[ Dodano: 2011-03-16, 03:08 ]
Cewki daja wszystkie tak samo iskre:( Przed wymiana paska wsyztsko było ok 14 na wszystkich a teraz kupa/././.
_________________
Audi i tylko Audi :P
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2011-03-18, 21:56   

głowica do ściągnięcia, pewnie zawory krzywe jak 3 zęby źle, komora daszkowa jest niestety kolizyjna ;-)
 
 
Tomex221 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-03-21, 16:41   

Mialem kiedys podobna sytuacje jak jezdzilem 3.7. Tez jezdzilem po mechanikach, podlanczali go tysiace razy i nic... Zapalal sie CAT auto nie mialo mocy i poprostu zajzalem do katalizatorów, byly tak zapieczone ze spaliny nie mialy gdzie uchodzic i sie dusil, wyciąlem wsadzilem strumienice to kolega jezdzi do dzis :) Nie wiem czy w Twoim przypadku to dobry pomysl ale mze sprawdz??:)

Pozdrawiam!
 
 
zielun88 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: D2 3,7
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 5
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2014-03-26, 16:08   

mam ten sam problem u siebie tyle ze na zimnym silniku auto chodzi elegancko jak dostaje temperatury auto zaczyna szalec tak jak w twoim przpadku i obstawiam ze to beda zawory
 
 
piotrek1980 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-03, 13:36   

...
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 20:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-04-03, 14:01   

ciśnienie zmierz :) na tym cylindrze
 
 
piotrek1980 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-03, 15:37   

...
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 20:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-04-03, 18:09   

Wtryskiwacz od gazu nie jest trafiony i puszcza się ? Nie ma różnicy czy lpg czy benzyna ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
piotrek1980 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-03, 18:39   

...
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 20:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-03, 18:44   

Manometr i próba sprężania.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
piotrek1980 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-03, 18:53   

...
Ostatnio zmieniony przez piotrek1980 2014-04-16, 20:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-03, 19:33   

rozrząd raczej ni :( bo głupoty by wychodziły wszędzie. Pozdejmuj wszystkie cewki i poodkręcaj świeczki i rób pomiar. Jeśli będzie kicha na którymś to wstrzyknij troszkę oleju do środka w ten cylinder i próba jeszcze raz. Jak skoczy to pierścienie, jeśli nie to zawory :( albo uszczelka. Na razie nie kraczemy. Zrób pomiar baniaków i daj znać co wyszło.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.