Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 LPG] Problem z za bogata mieszanką  
Autor Wiadomość
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-06-27, 10:14   

Ja na twoim miejscu bym sprawdził lewiznę , u mnie uszczelki kolektora ssącego rozpadały się w rękach i ciągnęło przy śrubach lewe.

Objawy = drgania delikatne na wolnych , błąd za bogatej mieszanki , i rozjazd między bankami

Błąd też raz się pokazywał a nie raz i przez kilkaset kilometrów go nie było, rok tak jeździłem i skończyło się na wypalonej uszczelce pod głowice razem z blokiem.
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-07-16, 10:56   

Dzisiaj pojechałem z ciekawości do znajomego na SKP mają bdb analizator spalin po kalibracji. Sprawdziłem skład mieszanki na PB i LPG. Po pomiarze wyszło że na jednym i drugim skład mieszanki wzorowy, żadnych odchyłów. Sprawdziłem doloty, węże gumowe wygląda ok.
 
 
kozi135 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 63
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2019-07-16, 19:35   

Hej. Jaką masz instalację LPG?
Jeśli Stag i AQH to można porównać z moimi mapami jak to wygląda.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-07-16, 21:01   

porównać to wy sobie możecie co najwyżej to co macie w spodniach
:P
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-07-29, 11:00   

To tak, polatałem na samej benzynie i nie ma checka. Normalnie po mieście jak jeżdżę to cyklicznie po skasowaniu błędu 30km i wyskakuje za bogata mieszanka. Zrobiłem ponad 100km i żadnych błędów, przełączyłem na LPG zobaczymy czy błąd się pojawi, jak tak to ewidentnie wina będzie po stronie instalacji.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-07-29, 19:18   

zazwyczaj jest
a jaki gaz masz wtryski parownik model i ile na tym gazie juz nalatane
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-07-29, 21:26   

A tak na marginesie właśnie zobaczyłem że Kolega Kozi i Pepi to moje Okolice. Może jakiś spot na którymś Orlenie ???

Pogadali by, wozy pooglądali <brawo>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-07-30, 06:25   

ja lubelskie bo jest trzy w polsce :P
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-07-30, 08:46   

A to już po spocie hahahaha

[ Dodano: 2019-08-01, 23:01 ]
To tak podsumowując, na benzynie nie pojawia się check. Na lpg pojawił się standardowo po 40 km. Na analizatorze spalin na lpg i pb skład mieszanki wzorowy. Auto w trasie spala przy spokojnej jeździe 140-160km/h 16,8l przy dynamicznej 180-240km/h 19l. Nic nie szarpie, żadnych problemów z mocą czyt zapierdala jak trzeba :) Instalacja gazowa zamontowana 20 tyś temu Optima (wtryski baraccuda, reduktor romano itp). Przy montażu gazu nowe świece + nowe cewki NGK. Nieszczelności w dolocie nie znalazłem, błędy jakie cały czas wywala to za bogata mieszanka bank 1 i 2.

Z instalacją jeden feler jaki zauważyłem to to że gość co zakładał ją, zamontował reduktor za mały bo do 300km. W sumie lata dobrze ale jak jest zimno, zima przy małej ilosci gazu w zbiorniku przyspieszając z gazem w podłodze potrafi się przełączyć na pb.

Ale bede wywalał ten reduktor i zakładał duży do 450km i będzie spokój.

Ciekawi mnie że wywala błąd bogatej mieszanki a analizator spalin pokazuje spalizy książkowe tak na pb jak na lpg. <bezradny>

To chyba tyle :)
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2019-08-01, 22:04   

Robiłeś Konrad diagnostykę sterownika LPG czy tam nie ma zapisanych błędów ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-08-01, 22:05   

Pytanie jeszcze, jakie wartości powinny wykazywać sprawne sondy w blokach pomiarowych. Jutro sprawdzę...

[ Dodano: 2019-08-01, 23:11 ]
michalwruszak napisał/a:
Robiłeś Konrad diagnostykę sterownika LPG czy tam nie ma zapisanych błędów ?


Byłem u Kolegi "Gazownika" on stwierdził że są różnice w czasie wtrysków a reszta niby ok.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-08-02, 06:53   

no ja z agisem to twoja optima walczyłem a wyszło na to że sterownik lpg zapinał też paliwo bywają takie jazdy z tymi sterownikami .
Może to u ciebie następuje ale spalanie masz jakieś wysokie bo mi zazwyczaj kolo 15 palilo
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-08-06, 11:39   

Miałem dzisiaj chwilę i sprawdziłem bloki pomiarowe sondy:

I chyba instalacja jak pisze kolega jest tu winna

Pomiary sond na PB:

https://www.youtube.com/w...dBi3rfQ&index=2

Pomiary sond na LPG:

https://www.youtube.com/w...dBi3rfQ&index=1

I jeszcze czasy wtrysków itp:

https://www.youtube.com/watch?v=kmLckyD5CVY
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-08-06, 13:39   

Jak dobrze widzę to jest za bogato , palisz katy .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-08-06, 14:07   

coś tam leje na całego na jednej stronie <boisie>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.