Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 LPG ] RS8 czas na D2  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-14, 20:54   

Wez ty lepeij na zlot przyjedz i sie pochwal cos do tej pory namodzil ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-03-15, 06:54   

Najpierw suszarke upcham. W moim temacie jest na bieżąco :p
_________________
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-03-15, 21:23   

martin rs4 na początku miałem taki zamiar bo chciałem razem z wałkami zamienić popychacze hydrauliczne na mechaniczne żeby można było zakręcić tym silnikiem do ponad 8000rpm (silnik wytrzyma jest tam jeden patent guziola który na to pozwala )
ale zrezygnowałem z tego pomysłu
1 wysoka cena zrobienie takich głowic , choc to jeszcze do przejścia <boisie>
2 skrzynia jaka posiadam 01E po wyżej 7400rpm będzie miała problem z zmiana biegów wiedz trzeba by znowu kupić skrzynię 0A3 od rs4 b7 która bez problemu zmienia biegi przy 8000rpn
3 posiadam już dwie wyremontowane skrzynie 01E wiedz było by to głupotom
Dlatego postanowiłem pójść inną drogom, ustawić maksymalne obroty na 7400rpm i skrócić czas zmiany biegów do minimum ,czyli zawita Ultra shifter plus zostanie wgrany do komputera no lift shift czyli twarda odcinka ze zmianą biegów bez puszczania gazu


olozwirski sam jestem ciekawy charakterystyki na sportowych wałkach i nowej turbinie która jest na łożyskach a nie na ślizgach i ma inna budowę łopatek ,wiem że kolega co zamawiał parametry wałków wie co robi .z tego co mi mówił nie będzie ubytków w górnym
zakresie obrotów Nasze oczekiwania to ponad 700 ps i 1000nm ale pożyjemy zobaczymy

[ Dodano: 2017-03-15, 21:41 ]
krzychu22 jak się zdecydujesz na suszarke pisz albo dzwon, pomogę mam już trochę szlak przetarty
 
 
WOY 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-05, 16:35   

Dzieje się coś w temacie?
Jak te wałki i turbo? Zdały egzamin?
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2018-10-05, 21:11   

daj jakiś filmik :)
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.