Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 LPG ] RS8 czas na D2  
Autor Wiadomość
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-11-10, 20:51   

Przemek21, Cieplak powiadasz ;) w dobre ręce trafiłeś <brawo> <okok>
_________________
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-10, 21:01   

Wiem w bardzo dobre ,naprawdę super gość

[ Dodano: 2016-11-10, 21:12 ]
Zlecił zrobienie na zamówienie u jakiegoś swojego magika sprawdzonego turbo pod moje audi, W końcu takiego jak ma być na łożyskach a nie jak te chińskie podróbki na panewkach wiedz na pewno będzie trochę szybciej wstawać
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-11-10, 21:17   

http://perunturbo.pl/

Oni dają radę :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-10, 21:27   

Aż takiego budżetu nie przewiduje ( sprzedaje części które uzbierałem do tego projektu a trochę tego jest i za to kupuję nowe zabawki ) zdam się na kolegę Cieplaka w sprawie turbo
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-11-10, 21:29   

Przemek21 - dobre projekty nie lubią oszczędności , ale zrobisz oczywiście jak uważasz. Jeśli masz jakieś ciekawe graty to pisz śmiało
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-10, 21:37   

Nie oszczędzam wszystko jest przemyślane uczę się na błędach
Jak w poniedziałek wszystko ruszy to wszystko powoli opiszę co i jak
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2016-11-11, 19:06   

Przemek21 napisał/a:
Przemówię po długiej przerwie,jak już pisałem w temacie Uturbienie 4,2 badanie rynku
Po moich przygodach stwierdziłem że nie warto bawić się w żaden tuning tylko cieszyć się bezawaryjnością naszych seryjnych aut lub po prostu kupić mocną serie nie koniecznie audi <cicho>

U mnie poległa elektronika co chwile coś (a w szczególności nagminne palenie się cewek )oraz sporo niedoróbek <boisie>
Podałem się i miałem dosyć tego samochodu,myślałem nawet żeby sprzedać je na części <blee>

Ale upłynęło trochę czasu,odetchnąłem i stwierdziłem że skoro wpakowałem w nie tyle kasy oraz posiadam mnóstwo gratów od różnych audi (s8 manual rs6 s4) to dam sobie jeszcze jedną szanse i nie odpuszczę projektu.

Teraz już wszystko będzie robione u mnie na miejscu
W poniedziałek start <amasz>



Najmądrzejsze co w tym temacie zostało powiedziane. Dobrze, że się uczysz na błędach a szkoda, że nie doceniłeś tego co masz Audi S8 2002 roku. Samochód niepowtarzalny, który powinien wg. mnie pozostać w oryginale, a nie dłubany przez ... profesjonalnych amatorów.
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-15, 21:36   

Kosmy masz racje że nie powinienem go ruszać ale teraz to już za póżno <bezradny>
Chociaż jak by wszystko działało tak jak należy, auto powodowało banana na twarzy <chura>

samochód znowu rozebrany w drobny mak ( jutro wstawię jakieś foty z tego artystycznego nieładu)
Z dobrych wieści magik cieplaka na czwartek skończy nowe turbo ( wysłał fotkę )
co się dowiedziałem to że obudowa jest modzona z t76 wirnik ssący garreta korpus łożysk również. Resztę informacji napiszę w czwartek jak będzie na miejscu

[ Dodano: 2016-11-15, 21:39 ]
fota

15033768_1239558072768038_1251810152_n.jpg
Fota
Plik ściągnięto 55 raz(y) 97,01 KB

 
 
tygrxek 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A6 C5
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 28
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-11-17, 16:56   

do 4,2 tylko 1 turbo?

[ Dodano: 2016-11-17, 16:59 ]
S8-1997 with RS6 C5 engine, 6spd tdi 01E, upgraded RS6 turbos, custom built exhaust manifolds, A8 intake camshafts, wagners ic's, bigger fuel rails, AN8 fuel line, walbro 450lph fuel pump in catchtank, EV14 1000cc/95lb fuel injectors, RS6 brakes, RS6 rear diff modified with LSD, KW competition 2-way and more in my S8/RS8 ciekawe ile trzeba budżetu na to ;)
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-11-17, 17:11   

Pewnie z 50tyś zł - same Wagnery pewnie kosztuja 12tyś :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
tygrxek 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A6 C5
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 28
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-11-17, 19:16   

przeliczajac na "normalne" zarobki to 10,000 e na zrobienie dobrego rs8 d2 dla niektorych pewnie nie stanowi problemu....tylko to chyba taniej dać jesli mozna wszystko z rs6 c5 do budy d2..... bo przeciez sprawne rs6 c5 kosztuje te 50 tys pln ;)
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-11-17, 19:44   

Tak sobie teraz patrze - ze jednak więcej niż 50K
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-17, 21:41   

Tak tylko jedne .co do silników rs6 c5 nie są tak wytrzymałe jak pancerne ABZ( faktem jest że to nowsza konstrukcja i na pewno mniej zabawy przy takiej przekładce chociaż jak na początku były przymierzane graty od rs6 też brakowało miejsca )
Dziś wyleciała stara wiązka i na jej miejsce wskoczy nowa przygotowana pod ten projekt

[ Dodano: 2016-11-17, 21:47 ]
A i czekamy na nowe wałki rozrządu bo jak wiadomo w silniku wolnossąncym mają inną charakterystykę
Teraz będą takie (dziś przyszła specyfikacja )teraz trzeba oczekiwać na wykonanie około pięciu tygodni

[ Dodano: 2016-11-18, 17:00 ]
Właśnie przyszło nowe turbo na porządnych wirnikach a co najważniejsze na łożyskach :]
jutro przymiarki

15139225_1985183091708243_993272586_n.jpg
Plik ściągnięto 68 raz(y) 50,52 KB

15135515_1382946988412745_1520436863_n.jpg
Plik ściągnięto 71 raz(y) 47,69 KB

15135647_1243597392364106_1157043531_n.jpg
Plik ściągnięto 96 raz(y) 34,92 KB

 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-11-20, 21:45   

Nie na temat - ale warto zobaczyć - http://audisrs.com/archiv...t__t_33129.html
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-03, 03:23   

Korzystając z okazji że auto rozebrane zostało odświeżone podwozie i wyleciał bak ( wiadomo stały problem jak jest mniej niż 1/3 baku samochód gaśnie <blee> )
W tylne zawieszenie też zawitają tuleje poliuretanowe

[ Dodano: 2016-12-03, 10:30 ]
Czekając na nową wiązkę z nowymi wtyczkami do cewekm, zawitały cewki od FSI <chura>
wyczytałem że to dobry pomysł przy aucie z większą mocą
muszla od turbo też już przerobiona (w końcu dopieszczone tak jak być powinno )
moje stare turbo na sprzedasz jak by ktoś zainteresowany

15151407_1250040918386420_683937372_n.jpg
Plik ściągnięto 61 raz(y) 16,67 KB

15209021_639701176234474_203726281_n.jpg
Plik ściągnięto 64 raz(y) 61,6 KB

IMG_1256.JPG
Plik ściągnięto 46 raz(y) 30,96 KB

15218640_639642272907031_1243390358_n.jpg
Plik ściągnięto 91 raz(y) 89,06 KB

15211763_639728099565115_272772416_n.jpg
Plik ściągnięto 79 raz(y) 84,95 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.