Autor |
Wiadomość |
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2019-10-05, 10:36
|
|
|
Został jeszcze przepływomierz.
Jakie korekcje się ustalają przy jeździe na benzynie? |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
jozku42v8
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Tomaszow lubelski
|
Wysłany: 2019-10-05, 11:32
|
|
|
Katy sa wyciete. Oprocz rozrzadu mialem przelozone wszytsko z innego modelu kupilem drugi komp głöwny zmienilem gaz na calkiem nowa instalacje i znowu to samo
[ Dodano: 2019-10-05, 12:36 ]
Wyczytalem ze mapy rozjechane i dlatego wiec zalalem bak benzyny gaz mialem zakrecony wyjezdzilem cala benzyne znowu to samo bak zmieniony na nowy swiece dedykowane do.a8 kazde czujniki cewki itp zmienione i caly czas tak samo. A cisnienie na kazdym cylindrze mam 12-max 13 na kazdym a koledzy tu pisza ze jedni maja 16 inni 15 wiec cos za.malo pewnie u mnie jest sam juz nie wiem kasy tyle wlozone ze nowa bym.kupil dlatego prosze o.pomoc kazdego.bo.szkoda mi ja sprzedac za 6 tys jak.wlozylem juz 15 i nic sie nie zmienia
[ Dodano: 2019-10-05, 12:40 ]
Jezeli ktos by chial pogadac prosze o.sygnal ja oddzwonie 884-880-337 pozdrawiam serdecznie kazdego kto odpisuje ;-) i pomaga |
_________________ jozku |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-05, 13:25
|
|
|
zapali ci nawet na 6
tylko nie pojedzie
a może rozrusznik za wolno kręci |
|
|
|
|
jozku42v8
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jozku
Jeżdzę: a8d2
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Tomaszow lubelski
|
Wysłany: 2019-10-05, 13:57
|
|
|
Ona pali od strzala z tym nie ma klopotu tylko ze szarpie gasnie widac ze telepie calym samochodem dopiero.jak przelaczy na gaz zaczyna chodzic lepiej ze mozna jezdzic ogolnie ma moc jedzie jak szalona ale ciagle wypadanie zaplonu i rzuca silnikiem na wolnych |
_________________ jozku |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-10-05, 16:14
|
|
|
Kiedyś było ok, czy w takim stanie już kupiłeś? Może zamienione wtyczki od wtryskiwaczy LPG, ewentualnie źle podłączone kable od sterownika LPG do wiązki wtrysków PB? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-05, 16:55
|
|
|
objawy dla pompy paliwa wypisz wymaluj
[ Dodano: 2019-10-05, 17:56 ]
jaki gaz masz |
|
|
|
|
|
|
|
grabiec
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2 AHC MANUAL :D
Dołączył: 02 Wrz 2019 Posty: 24 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2019-10-05, 19:14
|
|
|
A mozliwe jest to ze przez komp lpg sygnal zanika badz cos zmienia
Jak go fizycznie odepne badz sam impuls ktory idzie przez kompa rozepne i zepne bezposrednio tak jak ma byc to czy to cos zmieni
Teraz nawet czasami auto potrafi zgasnac jak jade i wlacze luz i bez gazu obroty spadaja spadaja az zgasnie zadko ale jednak |
_________________ GrabieC |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-05, 19:27
|
|
|
panowie nie dorabiajcie ideologi
jak masz normalny gaz który da się odpalić na lpg z programu lub z przycisku to jeśli na lpg będzie sporo lepiej to wina leży w paliwie i tam szukaj .
Jakby sygnał zanikał to masz od razu babola |
|
|
|
|
|
|
|
Assras
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 27 Lis 2014 Posty: 2 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 2019-10-05, 20:01
|
|
|
Witam. Ja również mam problem z odpalaniem Audi S8 d2 98r AHC. U mnie problem występuje sporadycznie, raz na 10 odpaleń auta, niezależnie czy auto jest zimne czy cieple. Odpala i od razu gaśnie. Przy następnym odpaleniu auta musze kręcić dłużej rozrusznikiem, silnik przez kilka sekund chodzi nierówno, po czym praca silnika wraca do normy.
Na kompie zero błędów
nowe świece
nowe cewki oryginalne beru
pompa paliwa wymieniona rok temu
Nie posiadam instalacji gazowej.
Jak wspomniałem problem jest sporadyczny,
ale czasami wkurza Mnie to.
Macie jakieś pomysły?? |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-10-05, 20:41
|
|
|
grabiec napisał/a: | Teraz nawet czasami auto potrafi zgasnac jak jade i wlacze luz i bez gazu obroty spadaja spadaja az zgasnie zadko ale jednak |
Mnie to + wypadanie zapłonów pasuje do czujnika położenia wału, ale go już wymieniałeś, więc stąd teoria o niepoprawnym podłączeniu we wiązce. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
grabiec
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2 AHC MANUAL :D
Dołączył: 02 Wrz 2019 Posty: 24 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2019-10-05, 22:44
|
|
|
I tego wlasnie nie lubie jak jeden zallzy temat a pare osob probuje rozwiazac swoj problem u kogos w temacie
Niestety u mnie nie ma zadnego wypadania zaplonu itp
A osoby ktore maja podobne problemy prosze o zalozenie swojego tematu
Nie dla tego ze nie chce aaby rozwiazas problem a dla tego ze robi sie montlik i pozniej sie wszystko wszystkim miesza
[ Dodano: 2019-10-05, 23:45 ]
Wiazka byc moze jest podlaczona ok ale moze cos komp od lpg zle komunikuje zla temperature badz cos i dla tego problem |
_________________ GrabieC |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-10-05, 23:44
|
|
|
Sorry, to mój błąd, Ty faktycznie nic nie pisałeś o wypadaniu zapłonów |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2019-10-07, 22:25
|
|
|
Może plus po stacyjce dla sterownika LPG złe wpięty.Ja bym odłączył cała wiązkę LPG od sterownika silnika. Jakie masz korekty paliwowe w 10bloku. Paliwo nie leci przez regulator ciśnienia paliwa do kolektora? Sprawdzales czy znak na kole pąsowym walu pokrywa sie z gmp na tloku |
|
|
|
|
grabiec
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2 AHC MANUAL :D
Dołączył: 02 Wrz 2019 Posty: 24 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2019-10-12, 20:11
|
|
|
odlaczajac cala wiazke lpg musze wszystkie kable lutowac itp
korekty na zimnym czy na cieplym silniku ?
nie nic nie leci regulator sprawdzany i zamieniany z innym jest ok
znakow niby tak nie sprawdzalem ale rozrzad wzgledem znaku na wale ustawiony poprawnie
czyli sugerujesz aby sprawdzic czy pokrywa sie gmp z tlokiem tak ?? |
_________________ GrabieC |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-12, 20:20
|
|
|
lpg to wystarczy jak wypniesz komp i sparujesz 8 kabelków we wtyku |
|
|
|
|
|