Autor |
Wiadomość |
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2015-11-19, 00:30
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Podjedz do mnie w przyszlym tygodniu pod koniec (miedzy sroda a sobota) jak dasz rade to spawdzimy vagiem ten konwerter. Lockup zapina na biegach 4 i 5 i przy okreslonych prędkosciach (zazwyczaj powyzej 100 na godzine). Co naprawiales w skrzyni? Sam konwerter czy kompletny remont robiles? |
Robiłem kompletny remont skrzyni w toruniu. Niestety jutro a raczej już dziś wyjeżdzam za granicę, więc wróce dopiero 3 grudnia, to dopiero wtedy możemy się umówić na oględziny. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-19, 00:31
|
|
|
Bugi na 3 Lock też zapina w PreFL-u, u mnie jest to granice 45 km/h
Z kolei w FL chyba jeszcze to prze modzili i wcześniejsze łapie biegi. Ale nie dam sobie łapy uciąć z FL
Ktoś chyba kiedyś pisał, że drugi też zapina Lock-up |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-19, 08:36
|
|
|
Mozliwe, nigdy tego nie zgłebiałem bo nie potrzebowałem tego. Za to wiem na pewno ze lock zapina na 4 i 5 bo to wyraźnie widac i czuc. Wydaje mi sie ze jest zaleznosc miedzy zapieciem locka a wskazaniem spalania na zegarach przy hamowaniu silnikiem. Jak wskazują Ci zegary zerowe spalanie po puszczeniu gazu to lock jest chyba zapięty. Na bank mozliwe to jest na biegach od 3 do 5. Nie wiem jak na dwójce nie sprawdzalem. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-19, 09:09
|
|
|
Po pierwszej mojej wymianie oleju miałem problemy z Lock. Nie chciał się zapiąć. Dodatkowo wyrzucało wi błąd konwertera. Spalanie fakt kilka procent większe |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-11-19, 09:35
|
|
|
u mnie w fl lock up zapina się na dwójce (spadek 200 obrotów) i na trójce (spadek ok 500 obrotów) - przy obrotach ok 2800rpm na dwójce i ok 1800-1900 na trójce, dokladnie nie pamietam |
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2015-12-06, 14:11
|
|
|
Ok temat można zamknąć. Po wczorajszej konsultacji i próbie na drodze z kolegą Wojtkiem (BUGALON-em) można stwierdzić że skrzynia została naprawiona przez firmę z Torunia należycie i pracuje bardzo poprawnie.
Jeszcze raz dzięki Wojtek za pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-12-07, 11:33
|
|
|
Nie ma za co Skrzynia chodzi zacnie, nie ma sie do czego przyczepic a vag pokazał że lockup zapina jak trzeba. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|