Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
S8 D2 by FOSS ... (R.I.P. 31-12-2010)  
Autor Wiadomość
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-01-06, 17:06   

FOSS,

dziekuje ze zamiesciles swoje zdjecia.

mam nadzieje, ze to bedzie dobra nauczka dla nas wszystkich (dobra, bo nie wlasna), ze naped 4x4 nie jest w stanie obejsc praw fizyki. mysle, ze kazdego z nas kiedys "to cos" postawilo w poprzek. czasami jest pusta droga, a czasami slup na drodze. "to cos" nazywa sie niepotrzebna brawura.
 
 
Marcin123 
Moje A8


Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 92
Skąd: radomsko
Wysłany: 2011-01-06, 19:28   

niedawno podziwialem twoje auto na zlocie w katowicach.dobrze ze "ktos"nad wami czuwal i zyjecie.ja mialem szczescie dwukrotnie.2 sekundy i juz leze motocykl rozbity a ja zaskoczony.gosc myslal ze zdazy przede mna na skrzyzowaniu ja mialem pierszenstwo, niestety na cmentarzach duzo lezy motocyklistow ktorzy mieli pierszenstwo.wracaj do zdrowia jak najszybciej bo trzeba szukac nastepnej a8.pozdrawiam
 
 
czechu20vt 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 55
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-01-07, 14:24   

kolego FOSS auto żecz nabyta ważne jest dziecko ale jakby to nie była ósema to mogłoby się skończyć inaczej pozdro i powodzenia
_________________
czechu
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-01-08, 00:28   

Zdrówko i życie najważniejsze,FOSS nie przy takich uderzeniach ludzie płaczą do końca życia,ucałuj córcię,sam wiesz że ta super dopieszczona i wychuchana esa to tak na prawdę tylko trochę blachy,będzie następna ;-)
_________________

Ostatnio zmieniony przez gierobiala 2011-01-21, 13:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2011-01-08, 00:40   

gierobiala napisał/a:
....i na milion procent nie doszłoby do takiej sytuacji...

Na milion procent, to by nie doszło jakby został w domu.
Co do czteronapędu, to po wielu latach użytkowania mam zupełnie odmienne zdanie.
Ale jak to mówią kiepskiej baletnicy...
 
 
cerbera 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 45
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 158
Skąd: kraków
Wysłany: 2011-01-08, 14:39   

Kolego Foss bedzie jeszcze lepsza i pewnie w d3 s8 :-P mi odkad sie syn urodzil troszke zeszlo cisnienie na auto ale chce zeby byl wozony w jak najbezpieczniejszym aucie. Mysle ze a8 wlasnie takie jest. Powodzenia i zdrowia w 2011r ;-)
_________________
A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
 
 
martab99 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 157
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-08, 15:40   

gierobiala napisał/a:
Napęd Ouattro jest kurewsko nieprzewidywalny na śliskiej nawierzchni,tego mi nikt nie powie bo o wiele pewniej czułem się w byłej e38 niż w byłej a8.Pojeździłem sobie ostatnio nowy allroadem i jest taka sama historia,nie biję pokłonów do napędu Q,takie moje zdanie i jego nie zmienię.Na suchym owszem ,jest super,ale jak jest ślisko to jest do du..py i tyle.
A ośka na zimę jest najbardziej przewidywalna i na milion procent nie doszłoby do takiej sytuacji z biednym napędem tylko na przód.


Może trzeba po prostu nauczyć się z niego korzystać... :lol:

No ale nie o tym temat. Nikogo z nas tam nie było, nikt z nas nie ma ani wiedzy ani prawa aby oceniać co można było a czego nie.
_________________
Marcin

4WD + 1WD
 
 
czechu20vt 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: maciej
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 55
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-01-08, 17:29   

cztery napęd jest ok tylko trzeba nim dłużej jeżdzić osobiście nie zamieniłbym na inny kolego GIEROBIALA widocznie za krótko nim jezdziłeś ze nie możesz ogarnąć czterech ;-)
_________________
czechu
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-01-08, 22:00   

GIEROBIALA, ja mysle, ze masz racje, choc inaczej bym ujal to zagadnienie.

bardzo polegamy na napedzie quattro i w efekcie kiedy "przelamiemy" bariere praw fizyki, nic nie jest nam juz w stanie pomoc. a wiec wpadlismy w pulapke bardzo dobrych inzynierow - konstruktorow napedu quattro. zaprojektowali system 4x4 ktory bardzo dlugo "walczy" z prawami fizyki, przez co wydaje nam sie ze mozemy jeszcze wiecej/ewentualnie system ten usypia nasza czujnosc. no i jesli przeholujemy to efekty sa takie jakie w pierwszym poscie.

dlatego nie dziwie sie, ze opisujac naped w bmw (jesli dobrze rozumiem skrot e38) mowisz, ze jest to naped lepszy. bowiem znacznie wczesniej (przy mniejszej predkosci, lub na mniejszym zakrecie) wiesz, ze droga jest niebezpieczna - samochod szybicej traci stabilnosc na drodze. w efekcie taki samochod jest wg Ciebie bezpieczniejszy - bowiem uniemozliwia kierowcy zbytnia wiare we wlasne umiejetnosci. co wiecej daje Ci do zrozumienia wczesniej (mniejszy zakret, mniejsza predkosc), ze cos jest nie tak, a przy mniejszyej predkosci latwiej zapanowac nad krytyczna sytuacja.

inni zas opisujac przewage quattro nad tylnym napedem nie zgadzaja sie z Toba, bowiem nie szarzujac takim samochodem, rzeczywiscie pewnie jest stabilniejszy niz ten z napedem na tylna os.


w kazdym razie na poczatku lat 90 samochody z napedem na przednia os robily furore w Skandynawii,- bowiem byly latwiejsze w sterewaniu, niz te z napedem na tylna os. wtedy opcja "ESP" wystepowala jedynie w promach kosmicznych (i tez za doplata).
 
 
Ayvor 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-08, 22:56   

Moje najszczersze kondolencje po utracie S8.
Liczę, że zrekompensujesz z nawiązką ta stratę przy wyborze kolejnego auta.
_________________

 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-01-09, 11:28   

To mi adrenalina podskoczyła jak zobaczyłem Twoją eSe.Zdaję sobie sprawę z tego że w gardle robi sie sucho i ciężko jest patrząc na to przełknąć gorzką slinę.Stało sie. :cry: Wiem jak ciężko się patrzy tylko na głupią rysę na błotniku,a tu wypadek niebezpieczny z dzieckiem w środku.Bogu tylko dziękujmy że nikomu nic się nie stało.Mamy kolejny dowód na to że audi a8 jest bezpiecznym autem ,ale bez względu jak wiele o tym aucie wiemy musimy wiedzieć że to duża maszyna i może nas zdradzic w najmniej oczekiwanym momencie.Trzymam kciuki i mam nadzieję że wszystko się potoczy dobrze.Każdy z nas popełnia błędy wiec nie obwiniaj się za nic tylko głowa do góry i jesteśmy z Tobą.
_________________

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-09, 16:32   

nie ma dnia żebym o tym nie myślał i się zastanawiam foss w którym momencie zaczęło cię
obracać? miałeś z jednej strony auta śnieg z drugiej była lepsza przyczepność?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2011-01-10, 12:21   

Szczęście że jesteś cały Wozu szkoda, ale znajdzie się kolejny. Pozdrawiam.
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-01-10, 14:52   

Dopiero teraz zobaczyłem temat...
Dobrze, że skończyło się tylko na stracie auta, życie jest najważniejsze!
Szybkiego powrotu do zdrowia życzę, a innym użytkownikom trochę pokory.
_________________

 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-01-10, 21:49   

czechu20vt napisał/a:
nie możesz ogarnąć czterech


To nie kwestia ogarnięcia,nie jestem świeżym kierowcą,robię osobówką około 100kkm
rocznie
and808 napisał/a:
opisujac naped w bmw (jesli dobrze rozumiem skrot e38) mowisz, ze jest to naped lepszy


Takiego czegoś nie napisałem,na pewno tylny napęd nie jest lepszy,wręcz przeciwnie-RWD to najglupszy wymysł w dziejach ludzkości lecz akurat to auto było dla mnie lepsze w prowadzeniu i bardziej przewidywalne aniżeli A8 i osławione Q.
_________________

Ostatnio zmieniony przez gierobiala 2011-01-21, 13:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.