Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
S8 D2 czy A8 D3 4.2  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-09-22, 17:22   

Temat został wydzielony bo po co 2 jednakowe? ;)
_________________
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-09-22, 17:35   

A to przepraszam <faktycznie>
_________________
Black Cars Matters
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-09-23, 14:14   

hadwao napisał/a:
a jak to jest z tymi d2 po lifcie bo teraz czytam że dodali jakiej zmienne fazy rozrządu i jest to awaryjne? spodziewam się że 15 letnie a8 to ma już najechane minimum ze 300 tyś km ile wytrzymują silniki 4.2?
Najgorsze w polifcie są nastawniki. Koszt zamienników to 700zł (są bodajże 2). Jednak nie jest to wydaje mi się jakiś nagminny problem. Też się o to bałem kupując FLa ale nie żałuje bo na szczęście jest spokój. Wiadomo, auto po liftingu jest młodsze i w teorii powinno mieć mniej nalatane i słabej wyeksploatowane. Co do wytrzymałości to z tego co słyszałem to te VÓsemki są jedne z bardziej żywotnych silników. Ponad pół miliona nie robi na nich większego wrażenia ale wiadomo, jak dbasz jak masz :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-23, 14:48   

Nyku napisał/a:
Koszt zamienników to 700zł (są bodajże 2)


Mówisz o ryżowych zamiennikach
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-09-23, 17:11   

koszt nastawnika to jakies 2k na znizkach w aso :) + uszczelki i pierdoly + robota ale można i kupic zamienniki nikt tu nic nie zabrania opinie są dobre i złe
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 276
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-09-24, 23:37   

Apophis napisał/a:
Nyku napisał/a:
Koszt zamienników to 700zł (są bodajże 2)


Mówisz o ryżowych zamiennikach


Owszem, nawet kiedyś na forum jakiś temat mi się przewinął że dwie/trzy osoby jeźdżą na tych chińczykach i nic się nie dzieje. Dlatego napisałem jak napisałem uwzględniając że to tylko zamienniki :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-25, 09:55   

2,3 jeźdzą a kilkadziesiat musiało to wywalic albo i robic głowice więc nie ma co nawet brac tego pod uwage. Jak ktos zachwala te buble to niech pisze tez o tych co im sie nie trafiło tak szczesliwie i nie trzymajmy sie pierdół które tu kiedys jeden wypisywał że by ryzowiec pracował trza uprzednio silnik wyremontować :)
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-10-20, 21:42   

Według mnie S8 D2 przed liftem. Jeśli masz zacięcie sportowe to skrzynia manualna, jeśli pieniądze nie grają roli to S8 rocznik 02 też manualna. Jeśli wolisz wygodę to automat.
A8 D3 jest nowsze, podejrzewam że bardziej komfortowe i na pewno wielu ludzi wybrało by tą opcję. Oczywiście A8 D3 lepiej się prezentuje i ma lepsze wyposażenie (z racji nowej generacji).
W każdy z tych samochodów trzeba pompować pieniądze.

ps. Odczucie który kupić jest subiektywne.
 
 
opicasso 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 49
Skąd: ONY
Wysłany: 2015-10-21, 17:35   

bierz d3, jak dla mnie nie ma co równać:)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-21, 19:16   

opicasso napisał/a:
bierz d3, jak dla mnie nie ma co równać:)


No nie ma nie ma-zadbana S8 D2 zjada zwyczajne A8 D3 na sniadanko :]
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-10-21, 19:51   

tylko ze zadbanych jest malo, albo za mało , a te co mają jeszcze moc jak z fabryki to prawie wcale nie ma :) ja wolałbym d3 w tym wypadku no chyba ze rodzynka jakiegos trafi ale takich nie ma ....
ba pojde jeszcze dalej i w ogóle odradze manuala w tym aucie :) zaraz znawcy sie odezwa ze nie , no ale powiedzcie jak to aauto wygląda z manualem w środku ? no jak ? no dobra powiem wam jak :)
JAK POMYŁKA :) no chyba ze to fura na wyscigi miejskich rydwanów ale to już nie to samo co aksamitna jazda na automacie z palcem w nosie :)
jak kogos uraziłem to sorry ale chyba moge wyrazic swoje zdanie :)


zara mnie Apo zlinczuje :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-21, 20:15   

Może ty masz więcej cierpliwości do tych automatów bo ja juz nie. Jesli jednak manual nie przypadnie mi do gustu to z pewnością Kupie sobie S8 w automacie i bede szukał aż znajde. Żadna D3 poza liftami nie dorównuje mi jakościa i frajda z jazdy zadbanej S8. A cięzko tez o zadbane D3 :]

Tu przykład manuala co do dzis trzyma serie-była hamowana i posiadął ja znzny nam klubowicz.

http://allegro.pl/audi-s8...5716827821.html
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-10-21, 20:31   

a to racja bo przy d3 to jeszcze trzeba miec stalowe nerwy do tych wszystkich błęów albo wypieprzyć złącze diagnostyczne z tego auta i jezdzic poki nie padnie :D
a jak by kupic s8 d3 ? i pozbyc sie jej mankamentów co ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-21, 20:57   

To musisz sie pozbyc silnika bo on jest tam mankamentem. Mam wrazenie że S8 D3 nie ma tylu wad ale sa to stosunkowo droższe i nowsze auta od tych zajechanych przedliftów więc czas pokaże czy reszta tak samo sie bedzie sypać.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-10-21, 21:33   

no nie ze wszystkie sa zajechane itd np ja tez przygarnął bym 340 konna s8 prelift d2 ale znalezc taką jest trudno , chyba ze mowisz o d3 mi ogólnie d3 wyglądają na troszke wieksze co jest złudzeniem i powiem Ci co zreszta juz wies ze przytulil bym jako 2gie autko kolejną d2 czy A czy S obojętnie :) 1 bym mial do jezdzenia a 2 do głaskania :)znajac zycie ta glaskana by czesciej fochy strzelała :D zastanawam sie jak wmiare dokładnie zmierzyc przyspieszenie od 0-100 spałowac i wykorzystac np filmik i liczyc czas czy jak ? w sumie moge to zrobic odpłatnie na hamowni aleee nie chce mi się bulić i patrzec jak jakis kolo pałuje mi auto
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.