Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-21, 21:36
|
|
|
D3 na tą chwile jak dla mnie tylko poliftowe 2007-2010. D2 to sami wiecie zalezy jak kto dbał. bardzo jestem ciekaw ile więcej poczciwy ABZ wypluje po wywaleniu automatycznego zamulacza |
|
|
|
|
|
|
|
opicasso
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 49 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2015-10-23, 12:53
|
|
|
kolego Apophis nie kazdemu zalezy na bardzo szybkim aucie, dla mnie sekunda roznicy na plus dla S8 nie stanowi powodu zebym wybral ja w porownaniu z a8 4,2 mpi d3 bo po prostu jest to juz stara mysl technologiczna i jest to przepasc w porownaniu z d3. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-10-23, 13:10
|
|
|
a co tam masz wielce nowego w d3 ? światłowody które mozesz tylko poogladac bo nic z tym nie zrobisz ew poogladasz w aso ? co jeszcze tam jest winda z ekranikiem ? moze kamera wstecznego ktora wychodzila od 2001 w nissanach p12, co jest tam nowego ?design rodem z a6 ? heble dali lepsze fakt ale co jeszcze na plus wzgledem d2 ale skup się bo mówimy o plusach |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-23, 15:12
|
|
|
Macieju, na + D3 jest pneumatyka, nowsza navi, sterowanie bramą, czujniki światła i deszczu, mocniejszy automat.
Osobiście nadal bym się rozglądał za D2, ale każdy ma inne potrzeby, priorytety oraz gust. Na korzyść D2 przemawia tańszy serwis. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-23, 15:53
|
|
|
Żadnej przepaści nie ma bo przedliftowe D3 maja niedopracowana wiecznie sie psująca elektronike. Ekraniki piloty pneumatyka,czujniczki bajery to se moge za 10k doposazyć swoja D2 i bedzie to mniej awaryjne jak seryjna D3 |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-10-23, 16:39
|
|
|
sterowanie bramą jest w longerach d2 wersja USA , czujnik swiatła beznadzieja a ostatni czujnik deszczu jaki mialem w aucie zniszczyl mi przednia szybe |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-23, 16:48
|
|
|
160zł moduł sterownia wycieraczkami i światłami z czujnikami zmierzchu i deszczu Pilot do bramy...widziałes u mnie przecie mam w podsufitce |
|
|
|
|
opicasso
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 49 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2015-10-23, 17:49
|
|
|
nie bede sie klocil, jak dla mnie po prostu staro wyglada zarowno zewnatrz jak i wewnatrz a d3 to d3:)
[ Dodano: 2015-10-23, 18:51 ]
zreszta jak chcecie to jezdzijcie d2kami ja po prostu wole d3 i tyle, d2 to nie moja era:), pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-23, 17:57
|
|
|
Wiesz rzadko widuje D3 co wygląda tak zdrowo w srodku jak moje D2. Wiesz z czego to wynika? jakośc materiałow wykonania zwyczajnej D3 jest dramatycznie niska. D2 zwykle sa wysiedziane juz ale nie kazda
Oczywiście każdy ma swe gusta. Mi sie D3 przed liftem nie podoba wizualnie. |
|
|
|
|
opicasso
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 49 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2015-10-23, 18:02
|
|
|
nie mowie ze twoje D2 jest brzydkie w srodku...
pozatym z reguly d2ki sa bardziej zuzyte bo sa starsze, mialem 2 D3ki i wnetrza byly jak nowe:) |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-23, 18:03
|
|
|
Dokładnie i bez spinki Panowie
Postawą różnicy jest wygląd - Jedna nowocześniej wygląda - druga starzej
Jedni wolą zadbane starsze krążowniki, a inni "bardziej nowo" wyglądające D3.
Co do wykonania ... no nie ma co się sprzeczać - im nowsze pojazdy tym szajs wtłaczają większy
I nie ważne czy autko kosztuje 100tyś czy 500tyś ... skoro farbka/gumka z guzików złazi bezczelnie xD |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
opicasso
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 49 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2015-10-23, 18:07
|
|
|
zero spiny, po prostu wyrażam swoje zdanie:) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-23, 18:07
|
|
|
No niestety recykling...a skóry chyba nie maja wiele wspólnego z naturalnymi albo są z krów chowanych na kiepskiej paszy |
|
|
|
|
|