Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 08 ] Szarpanie - bujanie na zimnym  
Autor Wiadomość
willsonblack 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 134
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-23, 19:13   

Apophis napisał/a:
Ja ci zyczę jak najlepiej bo nic miłego jak pada serce ukochanej fury-szczegolnie tak drogie.

Odchwaśc po ASO i przestudiuj dokładnie temat obsługi silnika. Aha i do pałowania sie on nie nadaje.

Dzięki. NA szczęście jestem kierowca spokojnym który palenie gumy i wyscigi na swiatłach dawno przezył. Poscigac sie mozna tylko w trasie.

ps. może sa na forum jakies gotowe tematy na temat obsługi tego silnika??
poproszę o linki. Dzieki.
 
 
willsonblack 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 134
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-23, 19:44   

Może jeszcze jakieś uwagi co do eksploatacji tego silnika, chetnie posłucham kogoś kto się zna oraz uzytkowników tegoz motoru. <okok>
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-23, 19:50   

Swego czasu kolega minus4 prowadził w dziale Nasze Auta blog dotyczący swojego auta, również S8 D3. Było tam m. in. o tych klapkach w kolektorze. Nie pamiętam czy je usuwał, czy coś tam poprawiał... Niestety kolega chyba się usunął a tematu nie mogę znaleźć. Może któremuś z Adminów uda się go odkopać.

Koniecznie zajrzyj do działu Nasze Auta i również opisz swoje. Czekamy na foty ;)
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
willsonblack 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 134
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-23, 20:31   

VanDyke napisał/a:
Swego czasu kolega minus4 prowadził w dziale Nasze Auta blog dotyczący swojego auta, również S8 D3. Było tam m. in. o tych klapkach w kolektorze. Nie pamiętam czy je usuwał, czy coś tam poprawiał... Niestety kolega chyba się usunął a tematu nie mogę znaleźć. Może któremuś z Adminów uda się go odkopać.

Koniecznie zajrzyj do działu Nasze Auta i również opisz swoje. Czekamy na foty ;)

Dzięki za info.

mam jeszcze pytanie czy ktos z kolegów i koleżanek stosował jakies specyfiki do usówania nagarów tj. cos w sprayu lub coś dodawane do paliwa. Narazie wolałbym uniknąć rozkręcania silnika bo jak coś soię ruszy to może się "posypać" dalej.
Bazuje na swoim doświadczeniu, jak zmieniałem raz blok w bmw x5 4.8i, po tej operacji juz nigdy nic nie grało jak zawsze i raz na tydzień byłem u mechanika bo coś tam ciekło, nie grałi itp. pół roku problemów..
Proszę o odp. Pozdro.
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-23, 20:42   

Te dodatki do czyszczenia to czyszczą ale portfel <jezyk>

Kolega Apopis Cię zupełnie niepotrzebnie nastraszył na dzień dobry. Kilku kolegów z forum jeździ S8 w budzie D3 ale z tego co kojarzę to jeszcze żaden silnika nie wymieniał.
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
willsonblack 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 134
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-23, 20:45   

VanDyke napisał/a:
Te dodatki do czyszczenia to czyszczą ale portfel <jezyk>

Kolega Apopis Cię zupełnie niepotrzebnie nastraszył na dzień dobry. Kilku kolegów z forum jeździ S8 w budzie D3 ale z tego co kojarzę to jeszcze żaden silnika nie wymieniał.


Dzieki za pociechę, może wiadomo jakie sa objawy padającego silnika lub tych nagarów, bo jak dla mnie autko śmiga narazie perfekt. Nie pedziłem jeszcze na full bo wymiane olejów w silniku dyfrach i skrzyni chce zrobić (wszystkie co sie da) i potem dopiero pojexdzić więcej.
Dodam że przesiadłem się z BMW X5 E70 4.8i. 355 KM.

Ps. Przy statycznej wymianie oleju w skrzyni ile wejdzie??? 10,8 czy z około 6???
 
 
willsonblack 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 134
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-23, 20:48   

Koniecznie zajrzyj do działu Nasze Auta i również opisz swoje. Czekamy na foty ;) [/quote]

Niestety do tej części forum nie mam dostepu, niewiem czemu.?? <hmm>
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-23, 20:55   

Co do objawów padającego silnika to się nie wypowiem. Co do wymiany oleju w skrzyni to zasugerowałbym Ci wymianę dynamiczną oleju, bezpośrednio w serwisie ZF w Dortmundzie lub Berlinie. Dlaczego tak a nie inaczej to mogę Ci już na PW napisać bo wywołam tu zaraz burzę ;)
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-23, 20:57   

willsonblack napisał/a:
Koniecznie zajrzyj do działu Nasze Auta i również opisz swoje. Czekamy na foty ;)


Niestety do tej części forum nie mam dostepu, niewiem czemu.?? <hmm> [/quote]

Musisz mieć chyba na koncie 50 postów aby mieć tam dostęp... <bezradny>
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
willsonblack 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 134
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-23, 21:12   

VanDyke napisał/a:
Co do objawów padającego silnika to się nie wypowiem. Co do wymiany oleju w skrzyni to zasugerowałbym Ci wymianę dynamiczną oleju, bezpośrednio w serwisie ZF w Dortmundzie lub Berlinie. Dlaczego tak a nie inaczej to mogę Ci już na PW napisać bo wywołam tu zaraz burzę ;)


prosze o PW.

A do silnika postanowiłem zalać to:
MOTUL 8100 X-CESS 5W-40
NAda się??
Wybrałem ten bo i przebieg mojej eski 198 tysi także wybrałem troche gęstszego.
 
 
willsonblack 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 134
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-23, 21:13   

Do skrzyni borę orginał z audi,
most tylni z motula,
przód i skrzynka rozdzielacza orginał z audi :]

A poza tym wymiana:
- płynów innych,
- uszczelka (silikon) pod miską olejową
- może uszczelki pod zaworami zalezy jak się z kasa wyrobię

Za jakieś dwa miechy może po świetach zlecam usuniecie klapek w kolektorze i czyszczenie nagaru. Myslę że to dobry plan działania jak narazie.
 
 
willsonblack 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 134
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-23, 21:18   

A tu chciałbym napisać że to bardzo ale to bardzo pomocne forum.
Oby tak dalej. <brawo>

ps. wybrałem MOTUL 8100 X-CESS 5W-40 bo przebieg mojej eski to 198 tysi. także lepszy powinien być ten trochę gęściejszy
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-23, 21:22   

PW puszczę Ci po weekendzie bo dziubam z telefonu a będzie z tego elaborat ;)
Używam tego samego oleju. Plan wymian płynów ok, widać że dbasz o auto.
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
willsonblack 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 134
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-23, 21:24   

VanDyke napisał/a:
PW puszczę Ci po weekendzie bo dziubam z telefonu a będzie z tego elaborat ;)
Używam tego samego oleju. Plan wymian płynów ok, widać że dbasz o auto.


Dbałem o X5 bede dbał o eskę.
Narazie planuję zrobic statyczna wymianę żeby skrzynia trochę "pooddychała" swiezością choc trochę chyba wyjdzie jaj na dobre ??
 
 
willsonblack 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 45
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 134
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-23, 21:25   

VanDyke napisał/a:
PW puszczę Ci po weekendzie bo dziubam z telefonu a będzie z tego elaborat ;)
Używam tego samego oleju. Plan wymian płynów ok, widać że dbasz o auto.


Wkońcu nie sa to autka za 5 zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.