Autor |
Wiadomość |
willsonblack
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-24, 17:35
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Centralnie - przy scianie grodziowej . To tylko świadczy o tym ze ktoś niedawno wymieniał olej |
Jasno ale nie za bardzo jasno brazowy. Olejn napewno nie był zmieniany. No może brazowy. sorry nie znam się na kolorach. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
willsonblack
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-24, 18:23
|
|
|
pioter napisał/a: | http://www.audipages.com/Tech_Articles/d3/d3S8oilchange.html |
Wielkie dzieki.
Teraz tak patrze to ten olej sie wyciaga nie zlatuje dołem ????? |
|
|
|
|
willsonblack
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-24, 19:07
|
|
|
Kochani wielkie dzieki za pomoc mam jesze jedno pytanie moze nie zwiazane z tym działem. Wkładając płytę orginalna cd audio do zmieniarki o na wywala że nierozpoznawalna co trzeba ustawic lub zmienić . Dzieki. |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
willsonblack
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
|
|
|
|
|
|
|
|
willsonblack
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-24, 20:35
|
|
|
pioter napisał/a: | http://www.audipages.com/Tech_Articles/d3/d3S8oilchange.html |
to olej nie spuszcza sie dołem ??? jak to jest
sorry na zdjęciu doczytałem że to pompa do odsysania |
|
|
|
|
willsonblack
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-25, 07:18
|
|
|
niby tak tylko skąd on wie jaka jest temperatura oleju ????
a to kryterium zasadnicze
jak by ją wykonał i przy odpowiedniej dolał oleju -sprawdził jego stan to tak zgadzało by się |
|
|
|
|
willsonblack
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-25, 07:52
|
|
|
pepi napisał/a: | niby tak tylko skąd on wie jaka jest temperatura oleju ????
a to kryterium zasadnicze
jak by ją wykonał i przy odpowiedniej dolał oleju -sprawdził jego stan to tak zgadzało by się |
Nie wystarczy rozgrzać auta czy czeba kompa podłanczać |
|
|
|
|
|
|
|
Unseen [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-26, 09:48
|
|
|
willsonblack napisał/a: | stillbadboy napisał/a: | sondy i przeplywke bym sprawdzil. |
po podłaczeniu do kompa błedy:
- przerywanie spalania w cylindrach 1, 5, 7, 10,
- norma dolna mieszanki mieszanki została przekroczona (za słaba mieszanka)
po wymieszaniu baku pół ma pół z verą 98 błędy dały się usunąć i póki co ich brak.
Silnik pracuje póki co normalnie.
Jednak schell leje syf...
ps. od jazdy na tym syfie mogła mi się trochę sadza w wydechu pojawić - tylko tak delikatnie.???? |
Wszystkie silniki benzynowe Audi sa takie wrazliwe czy tylko v10? Chyba, ze wysokooktanowa benzyna w Polsce nigdy nie zbliza sie do 95-98. |
|
|
|
|
willsonblack
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-26, 21:07
|
|
|
Unseen napisał/a: | willsonblack napisał/a: | stillbadboy napisał/a: | sondy i przeplywke bym sprawdzil. |
po podłaczeniu do kompa błedy:
- przerywanie spalania w cylindrach 1, 5, 7, 10,
- norma dolna mieszanki mieszanki została przekroczona (za słaba mieszanka)
po wymieszaniu baku pół ma pół z verą 98 błędy dały się usunąć i póki co ich brak.
Silnik pracuje póki co normalnie.
Jednak schell leje syf...
ps. od jazdy na tym syfie mogła mi się trochę sadza w wydechu pojawić - tylko tak delikatnie.???? |
Wszystkie silniki benzynowe Audi sa takie wrazliwe czy tylko v10? Chyba, ze wysokooktanowa benzyna w Polsce nigdy nie zbliza sie do 95-98. |
Witam.
Zalałem na mało uczeszczanej stacji schella a nie oszukujmy sie VPower Racing mało kto tankuje - także jakośc paliwa po długim lezakowaniu ..... pozostawia wiele do życzenia.
Z pasatem 2.0 tsi tez miałem takie przygody.
Bęzyna widze w tych silnikach jest bardzo wazna - chodzi o jakość. |
|
|
|
|
|
|
|
willsonblack
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-26, 21:15
|
|
|
Rozwiazanie VERWA 98 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-26, 21:16
|
|
|
blok 004 - pozycja 1 (temperatura oleju ATF)
obserwujemy temperaturę oleju, i gdy osiągnie ona 35*C olej powinien delikatnie wyciekać przez otwór kontrolny
max przy 40 |
|
|
|
|
|
|
|
willsonblack
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-26, 21:21
|
|
|
pepi napisał/a: | blok 004 - pozycja 1 (temperatura oleju ATF)
obserwujemy temperaturę oleju, i gdy osiągnie ona 35*C olej powinien delikatnie wyciekać przez otwór kontrolny
max przy 40 |
Zrobie tak jak tu piszą:
http://www.a8team.pl/all-...ju-atf-vt76.htm |
|
|
|
|
|