Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Strach przed chipem  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-04-03, 21:18   

Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ale....
ścigałem się swoim D3 z kolegą który ma A6 C6 3.0TDI (tip + quattro) z całkiem sporym "cipem"....
ze startu zatrzymanego zjadł mnie w całości i wyskoczył o dwie długości samochodu... na mojej 3-ce przestał uciekać i pod jej koniec byliśmy już łeb-w-łeb.... po wrzuceniu 4-ki oglądałem go już w lusterku wstecznym i na tym mocne 3.0TDI skończyło "kozakowanie"... po wrzuceniu 5-ki był już tak daleko, że puściłem gaz i hamując silnikiem rozpocząłem wytracanie prędkości.

Przykład drugi....
kilka ładnych lat temu miałem Omegę Kombi 2.5V6 (PB/LPG, manual) dłubniętą przez Irmscher'a na 197KM..... tym autem na niemieckiej autostradzie ganiałem się z Niemcem który jechał fabryczną A6 C6 3.0TDI (dopiero co zaczęli ją produkować)...... Niemiec był wyraźnie zniesmaczony moim towarzystwem więc na długiej prostej podjął próbę ucieczki..... noi przy 235km/h przestał uciekać :-P


Resztę pozostawię bez komentarza 8-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2012-04-03, 22:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2012-04-03, 22:06   

jest dokładnie tak jak FOSS pisze - kumpel miał golfa III zmodował dziada dosyć konkretnie - miał ok 220 KM i mnóstwo przeróbek typu - zawieszenie hamulce doloty coolery itp.... niepozorny golfik przy starcie drapał niemożlliwie i tylko sadza szła z rury :mrgreen: - jednak na trójce szedłem z nim juz równo a potem widziałem go w lusterku ...
jednak prawda jest taka ze tak na maxa zrobiona jednostka jak jest mocna deptana po prosu pada!
i tak tez się stało u mojego kumpla - motor poszedł na szrot - a on teraz kombinuje jak tu zrobić 250 KM .... iteż się liczy z tym ze padnie...
jednak uwielbia to uczucie(a jest naprawde fajne) jak stoisz na światłach z A8 albo BMW7 i na starcie gość widzy tylko kłęby dymu z rury i se myśli o kur...... co to jest??? :D :D
_________________
A8>eSka
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-03, 22:29   

ja mam swojego pascia podlubanego na 180KM i daje rade. W sumie to trzeba tylko pilnowac zeby wszystko bylo sprawne, chiptuning zmniejsza margines błedu.
Niestety wiecej niz te 180KM sie nie da, na wiecej trzeba zmieniac turbine.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-04-03, 22:32   

szeryfisch napisał/a:
ja mam swojego pascia podlubanego na 180KM

Z jakim silnikiem ten Passat ?? Chyba nie 1.9TDI :?: :?: :mrgreen:


FOSS napisał/a:
Przykład drugi....
kilka ładnych lat temu miałem Omegę Kombi 2.5V6 (PB) dłubniętą przez Irmscher'a na 197KM..... tym autem na niemieckiej autostradzie ganiałem się z Niemcem który jechał fabryczną A6 C6 3.0TDI (dopiero co zaczęli ją produkować)...... Niemiec był wyraźnie zniesmaczony moim towarzystwem więc na długiej prostej podjął próbę ucieczki..... noi przy 235km/h przestał uciekać :-P

No i ty kolega Foss daje przykład i to silnik 3.0TDi czyli prawie o 2 razy większa pojemność niż owy Passat 1.9TDI , 3.0TDI dało radę 235km/h się rozpędzić , ale kolega Pietro wyciska z Passata 110km :mrgreen: 240km/h :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Parodia .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Pietro 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Wieszowa
Wysłany: 2012-04-04, 04:36   

w po swietach zamieszcze film;) fakt ze kreci do pełnych 5 tysiecy no ale na krotko to mu nie zaszkodzi:)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-04-04, 08:19   

Pietro napisał/a:
fakt ze kreci do pełnych 5 tysiecy no ale na krotko to mu nie zaszkodzi:)
:/ :/ :/
Diesla kręcić do 5k obr/min i mówisz że mu to nie szkodzi :?: :?:
To czemu Fabrycznie tyle auto się nie kręci skoro to mu nie szkodzi :?:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Pietro 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Wieszowa
Wysłany: 2012-04-04, 11:46   

człowieku ale nie mowie ze jade tak caly czas twierdzisz ze jak mu tak dam na jakims odcinku to korby bokiem od razu wyjda albo co? bo ja nie wiem
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-04-04, 12:04   

Pietro, Nie mówię że wyjdą , ale mogą wyjść ;-)
Po coś producent samochodów ogranicza w niektórych autach obroty silnika , ponieważ podzespoły mogą nie wytrzymać takich obciążeń .
Ciekawi mnie co powie właściciel pojazdu jak będzie musiał wywalić z 10kzł na naprawę auta ??
No ale skoro sam go chipował to jest chyba świadom ryzyka , co może się stać ??

W chipowanym BMW e46 co miałem przyjemność nim śmigać , nie przekraczałem nim 4tyś obr . W pewnym momencie silnik stracił moc . Okazało się że jakaś łopatka z kolektora ssącego się oderwała i wpadła pomiędzy tłoki , a zawory (tak mówił mechanik) .
Naprawa miała wyjść około 12tyś zł .
Diagnoza była prosta , przez chip .
Ale czytałem w "AŚ" że to jest akurat przypadłość tych silników BMW , że co mądrzejszy mechanik wyciąga właśnie ową blaszkę żeby nie napsociła ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2012-04-04, 13:24   

mdamian napisał/a:
Po coś producent samochodów ogranicza w niektórych autach obroty silnika , ponieważ podzespoły mogą nie wytrzymać takich obciążeń .
Ciekawi mnie co powie właściciel pojazdu jak będzie musiał wywalić z 10kzł na naprawę auta ??
No ale skoro sam go chipował to jest chyba świadom ryzyka , co może się stać ??


dokładnie tak jest - taki sam przypadek opisywany przeze mnie kolega miał...
jak ktoś chce moc i to dużą a potem depta podłogę wrecz wgniatając tak się to kończy :)
_________________
A8>eSka
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-04, 15:44   

mdamian napisał/a:
W chipowanym BMW e46 co miałem przyjemność nim śmigać , nie przekraczałem nim 4tyś obr . W pewnym momencie silnik stracił moc . Okazało się że jakaś łopatka z kolektora ssącego się oderwała i wpadła pomiędzy tłoki , a zawory (tak mówił mechanik) .
Naprawa miała wyjść około 12tyś zł .
Diagnoza była prosta , przez chip .
Ale czytałem w "AŚ" że to jest akurat przypadłość tych silników BMW , że co mądrzejszy mechanik wyciąga właśnie ową blaszkę żeby nie napsociła ;-)


Bzdura :)
Soft tutaj nie miał nic do tego,klapki czy to w BMW czy AUDI nowych
Po prostu się urywają i robia szkody masakryczne..
 
 
Pietro 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Wieszowa
Wysłany: 2012-04-04, 15:50   

no chyba o tym wie...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-04-04, 15:57   

TROLU, przeczytaj dokładnie mój post ten co żeś zacytował , szczególnie 2 ostatnie linijki :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-04, 16:07   

Wiem ale napisałeś że wyczytałeś w AŚ
A ja Ci uświadamiam bo zajmuje się tymi tematami od kilku lat :) :)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-04-04, 16:12   

TROLU napisał/a:
Wiem ale napisałeś że wyczytałeś w AŚ
A ja Ci uświadamiam bo zajmuje się tymi tematami od kilku lat :) :)

To co , czyli dobrze napisali w AŚ , że BMW e46 1.8TDI ma taką przypadłość z tym kolektorem ssącym ??
Duże koszta by były żeby tą blaszkę wywalić z auta :?: :?:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
TROLU 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-04, 16:20   

Wszystkie silniki nowsze maja w ssacych kolektorach klapki..

Czy to 2,0D czy 3,0D itd.. Ja za kasuje klientów oklicee 450zł za demontaż kolektora z 3,0D usuniecie klapek i zalozenie kolektora na nowych uszczelkach ..

oczywiście mowa tu aurat o BMW :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.