Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-04-03, 21:18
|
|
|
Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ale....
ścigałem się swoim D3 z kolegą który ma A6 C6 3.0TDI (tip + quattro) z całkiem sporym "cipem"....
ze startu zatrzymanego zjadł mnie w całości i wyskoczył o dwie długości samochodu... na mojej 3-ce przestał uciekać i pod jej koniec byliśmy już łeb-w-łeb.... po wrzuceniu 4-ki oglądałem go już w lusterku wstecznym i na tym mocne 3.0TDI skończyło "kozakowanie"... po wrzuceniu 5-ki był już tak daleko, że puściłem gaz i hamując silnikiem rozpocząłem wytracanie prędkości.
Przykład drugi....
kilka ładnych lat temu miałem Omegę Kombi 2.5V6 (PB/LPG, manual) dłubniętą przez Irmscher'a na 197KM..... tym autem na niemieckiej autostradzie ganiałem się z Niemcem który jechał fabryczną A6 C6 3.0TDI (dopiero co zaczęli ją produkować)...... Niemiec był wyraźnie zniesmaczony moim towarzystwem więc na długiej prostej podjął próbę ucieczki..... noi przy 235km/h przestał uciekać :-P
Resztę pozostawię bez komentarza 8-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2012-04-03, 22:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-04-03, 22:06
|
|
|
jest dokładnie tak jak FOSS pisze - kumpel miał golfa III zmodował dziada dosyć konkretnie - miał ok 220 KM i mnóstwo przeróbek typu - zawieszenie hamulce doloty coolery itp.... niepozorny golfik przy starcie drapał niemożlliwie i tylko sadza szła z rury :mrgreen: - jednak na trójce szedłem z nim juz równo a potem widziałem go w lusterku ...
jednak prawda jest taka ze tak na maxa zrobiona jednostka jak jest mocna deptana po prosu pada!
i tak tez się stało u mojego kumpla - motor poszedł na szrot - a on teraz kombinuje jak tu zrobić 250 KM .... iteż się liczy z tym ze padnie...
jednak uwielbia to uczucie(a jest naprawde fajne) jak stoisz na światłach z A8 albo BMW7 i na starcie gość widzy tylko kłęby dymu z rury i se myśli o kur...... co to jest??? |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-03, 22:29
|
|
|
ja mam swojego pascia podlubanego na 180KM i daje rade. W sumie to trzeba tylko pilnowac zeby wszystko bylo sprawne, chiptuning zmniejsza margines błedu.
Niestety wiecej niz te 180KM sie nie da, na wiecej trzeba zmieniac turbine. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-04-03, 22:32
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | ja mam swojego pascia podlubanego na 180KM |
Z jakim silnikiem ten Passat ?? Chyba nie 1.9TDI :?: :?: :mrgreen:
FOSS napisał/a: | Przykład drugi....
kilka ładnych lat temu miałem Omegę Kombi 2.5V6 (PB) dłubniętą przez Irmscher'a na 197KM..... tym autem na niemieckiej autostradzie ganiałem się z Niemcem który jechał fabryczną A6 C6 3.0TDI (dopiero co zaczęli ją produkować)...... Niemiec był wyraźnie zniesmaczony moim towarzystwem więc na długiej prostej podjął próbę ucieczki..... noi przy 235km/h przestał uciekać :-P |
No i ty kolega Foss daje przykład i to silnik 3.0TDi czyli prawie o 2 razy większa pojemność niż owy Passat 1.9TDI , 3.0TDI dało radę 235km/h się rozpędzić , ale kolega Pietro wyciska z Passata 110km :mrgreen: 240km/h :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Parodia . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pietro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Wieszowa
|
Wysłany: 2012-04-04, 04:36
|
|
|
w po swietach zamieszcze film;) fakt ze kreci do pełnych 5 tysiecy no ale na krotko to mu nie zaszkodzi:) |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Pietro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Wieszowa
|
Wysłany: 2012-04-04, 11:46
|
|
|
człowieku ale nie mowie ze jade tak caly czas twierdzisz ze jak mu tak dam na jakims odcinku to korby bokiem od razu wyjda albo co? bo ja nie wiem |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-04-04, 12:04
|
|
|
Pietro, Nie mówię że wyjdą , ale mogą wyjść ;-)
Po coś producent samochodów ogranicza w niektórych autach obroty silnika , ponieważ podzespoły mogą nie wytrzymać takich obciążeń .
Ciekawi mnie co powie właściciel pojazdu jak będzie musiał wywalić z 10kzł na naprawę auta ??
No ale skoro sam go chipował to jest chyba świadom ryzyka , co może się stać ??
W chipowanym BMW e46 co miałem przyjemność nim śmigać , nie przekraczałem nim 4tyś obr . W pewnym momencie silnik stracił moc . Okazało się że jakaś łopatka z kolektora ssącego się oderwała i wpadła pomiędzy tłoki , a zawory (tak mówił mechanik) .
Naprawa miała wyjść około 12tyś zł .
Diagnoza była prosta , przez chip .
Ale czytałem w "AŚ" że to jest akurat przypadłość tych silników BMW , że co mądrzejszy mechanik wyciąga właśnie ową blaszkę żeby nie napsociła ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-04-04, 13:24
|
|
|
mdamian napisał/a: | Po coś producent samochodów ogranicza w niektórych autach obroty silnika , ponieważ podzespoły mogą nie wytrzymać takich obciążeń .
Ciekawi mnie co powie właściciel pojazdu jak będzie musiał wywalić z 10kzł na naprawę auta ??
No ale skoro sam go chipował to jest chyba świadom ryzyka , co może się stać ?? |
dokładnie tak jest - taki sam przypadek opisywany przeze mnie kolega miał...
jak ktoś chce moc i to dużą a potem depta podłogę wrecz wgniatając tak się to kończy |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
TROLU
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-04, 15:44
|
|
|
mdamian napisał/a: | W chipowanym BMW e46 co miałem przyjemność nim śmigać , nie przekraczałem nim 4tyś obr . W pewnym momencie silnik stracił moc . Okazało się że jakaś łopatka z kolektora ssącego się oderwała i wpadła pomiędzy tłoki , a zawory (tak mówił mechanik) .
Naprawa miała wyjść około 12tyś zł .
Diagnoza była prosta , przez chip .
Ale czytałem w "AŚ" że to jest akurat przypadłość tych silników BMW , że co mądrzejszy mechanik wyciąga właśnie ową blaszkę żeby nie napsociła ;-) |
Bzdura
Soft tutaj nie miał nic do tego,klapki czy to w BMW czy AUDI nowych
Po prostu się urywają i robia szkody masakryczne.. |
|
|
|
|
|
|
|
Pietro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Wieszowa
|
Wysłany: 2012-04-04, 15:50
|
|
|
no chyba o tym wie... |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
TROLU
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-04, 16:07
|
|
|
Wiem ale napisałeś że wyczytałeś w AŚ
A ja Ci uświadamiam bo zajmuje się tymi tematami od kilku lat |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
TROLU
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-04, 16:20
|
|
|
Wszystkie silniki nowsze maja w ssacych kolektorach klapki..
Czy to 2,0D czy 3,0D itd.. Ja za kasuje klientów oklicee 450zł za demontaż kolektora z 3,0D usuniecie klapek i zalozenie kolektora na nowych uszczelkach ..
oczywiście mowa tu aurat o BMW |
|
|
|
|
|