Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-02, 10:55
|
|
|
Odwiedziłem ponownie Nürburgring
.
O mały włos nie wpakowałem się swoją czarnulą ale w tym niedokończonym stanie moich silnikowych wariacji nie chciałem jej męczyć
Odjeżdżałem z dużym niedosytem
Ale... co się odwlecze to nie uciecze.
W sezonie zimowym dokończę to co wymyśliłem, na wiosnę może jeszcze jakiś lepszy hamulec zmotam i może next time to już będą zdjęcia i filmiki bezpośrednio z Ringu |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2017-10-02, 11:54, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-02, 11:01
|
|
|
No pacz, a ja dzisiaj po północnej pętli jeździłem - R8 LMS, tyle, że w... PC2 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-02, 15:54
|
|
|
dice111 napisał/a: | No pacz, a ja dzisiaj po północnej pętli jeździłem - R8 LMS, tyle, że w... PC2 |
No powiem ci, że naprawdę gryzłem się z samym sobą.
I właściwie to dobrze, że z małżonką byłem bo sam to bym pewnie poleciał dla samej przejażdżki.
Ale w swoich zabawach z wałkami rozrządu nie doszedłem do zadowalającego etapu więc rozsądnie było tym razem odpuścić
Ale my tu pitu pitu a tymczasem przyjechały do mnie właśnie nowe felgi na zimę
Poprzednie sprzedałem bo moim zdaniem za ładne na zimową pogodę były.
Nowe, podobnie jak poprzednie, w rozmiarze 8,5x19" więc pod zimówkę pasują jak ulał - zobaczymy jak na samochodzie będą wyglądały
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-06, 18:09
|
|
|
A tak w ogóle to jakieś 2 tygodnie temu stuknęła nowa cyfra
Korygować "złe" wskazania czy zostawić?
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-10-06, 18:36
|
|
|
oczywiście, że zostawić.
Przy 1mln km zgłoś się jak al bundy na dostanie nowej fury od producenta |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-10-06, 18:41
|
|
|
FOSS napisał/a: | A tak w ogóle to jakieś 2 tygodnie temu stuknęła nowa cyfra
Korygować "złe" wskazania czy zostawić?
|
To masz już połowę mojego . Dobrze idziesz . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-06, 18:47
|
|
|
To spore przebiegi miesięcznie robisz |
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2017-10-07, 10:14
|
|
|
pioter, chciałbym zobaczyć wnętrze D3 co ma najechane x2 km |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-16, 14:16
|
|
|
Jak już gdzieś wspominałem, na 2 dni przed urlopem i naszym zlotem zanotowałem ponowną już awarię sterownika ABS w moim D3
O tyle to wnerwiające, że nie dalej jak na wiosnę już ten sterownik wymieniałem
Na szczęście posiadałem na stanie jeden taki sterownik, może nie w pełni sprawny ale zdecydowanie lepszy niż ten co się popsuł więc dokonałem szybkiej przekładki i auto ruszyło.
Po powrocie ze zlotu zainteresowałem się wnikliwie tematem i sterownik został naprawiony - oceniam, że skutecznie i jak domniemuję teraz wystarczy na następne kilka lat bezawaryjnej pracy. I dobrze, bo znając usterkę tej elektroniki uważam, że kupno używanego to tylko półśrodek i każdy z tych sterowników jest obarczony tym samym problemem i każdy z nich, wcześniej czy później, padnie.
Po kilkunastodniowym okresie testowym stwierdzam, że z tymi typowymi usterkami aktualnie mogę naprawiać takie sterowniki i dać jeszcze na to gwarancję i nie będę już się borykał z nieudolnymi firmami oferującymi pseudo-regenerację |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
olimp510
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: IRQ
Jeżdzę: D3 380KM 768Nm
Dołączył: 09 Paź 2015 Posty: 14 Skąd: FZ/ RJA
|
Wysłany: 2017-10-18, 20:59
|
|
|
dobra robota |
_________________ Tego nie pomalujesz. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-29, 11:18
|
|
|
Miało być na wiosnę ale jakoś tak mnie poniesło... i zrobiłem już teraz, przed zimą.
Podłubałem przednie hamulce i zmieniłem zaciski - zestaw od S8D3 zdemontowałem a zamiast tego wrzuciłem 6-cio tłoczkowe Brembo od RS6C6
Na razie zostawiłem w oryginalnej kolorystyce czyli czarne ale w planach mam jeszcze bigbrake z tyłu i jak już będzie komplet to zastanowię się nad jakimś innym kolorem
.
Różnica w wielkości klocka pozawala przypuszczać, że hamowanie będzie bardziej efektywne, nieprawdaż
Noi zimno się jakoś zrobiło, deszczowo, brzydko... więc wrzuciłem zimówki.
Koła już tradycyjnie 19-tki - zresztą 18-tki na obecne heble i tak już nie wejdą ale nie przeszkadza mi to wcale
Na razie brak dystansów bo nowe felgi mają ET35 i nic konkretnego pod to nie miałem na stanie. Nie wspominając już o tym, że jak dobry wujek pożyczyłem jakieś dystanse i jeszcze do mnie nie wróciły... a teraz by się właśnie przydały - życie.
Na ten sezon tak to wygląda
Poza tym, przed zimą wrzuciłem nowy akumulator - tym razem BOSCH bo VARTA jakoś średnio się spisywała |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-29, 12:55
|
|
|
Ile Cię to Damian wyszło ? Chodzi mi o koszt samych kompletnych zacisków na przód jeśli możesz zdradzić (na alle widzę jeden komplet za 3,3k PLN, a za tyle to ja mam przód, tył i połowa jeszcze zostanie). Myślałem też nad tym, ale do D2 wystarczy 385, tyle, że u mnie będzie budżetowo na zaciskach z D4 (raz, że nowsze, w lepszym stanie, dwa - tańsze niż to co chcą aktualnie za S8, czy W12)
PS - S8 D4, ma chyba to samo co RS6 C6, 3 tłoki, ale ceny jeszcze wyższe |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-11, 12:05
|
|
|
Dawno tu nie pisałem ale spokojnie, project in progress
Ostatnio znalazłem wreszcie trochę czasu na dalsze modyfikacje wydechu.
Długo z tym wewnętrznie walczyłem bo wydech który miałem, moim zdaniem, był idealny ale trzeba iść dalej - aktualnie w toku jest wydech aktywny made by FOSS
Zewnętrznie nic się nie zmieniło - te same owalne końcówki tak samo wklejone w tylny zderzak.
Dźwiękowo zmian będzie sporo - krótki trailer z tego co się będzie działo znajdziecie tutaj: https://www.facebook.com/...11996015506019/ |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2018-03-11, 13:06
|
|
|
Pięknie drze japę. Ogólnie jak dla mnie najbardziej miarodajnym filmikiem jest jednak filmik pod obciążeniem- tylko, że jak mam montować kamerkę na przyssawkę na czas jazdy to wiecznie mam takie odczucie (start 0:14):
https://www.youtube.com/watch?v=zfVkGNnXtio |
|
|
|
|
|