Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-02-15, 22:41
|
|
|
gary2000 napisał/a: | ... a według Was lepiej jest kupić przed czy po lifice? |
Wg. mnie zdecydowanie po-lift. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
gary2000
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1,8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 6 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 2015-02-15, 22:44
|
|
|
FOSS a dlaczego ? Ze względu na dostępność części czy może lepszy motor? bo zmiany wyglądowe są kosmetyczne |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-02-15, 22:50
|
|
|
gary2000 napisał/a: | FOSS a dlaczego ? Ze względu na dostępność części czy może lepszy motor? |
Ze względu na wszystko.
W rozwinięciu dodam, że nie widzę kompletnie niczego w czym przed-lift miałby być lepszy niż po-lift więc tym bardziej po-lift.
gary2000 napisał/a: | ... bo zmiany wyglądowe są kosmetyczne |
wg. mnie zmiany "wyglądowe" są dosyć znaczne ale w tym przedmiocie każdy może mieć własne zdanie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-15, 22:52
|
|
|
Przedlifty są starsze ale mniej maja pierdól które powoduja nerwicę. Choc by nastawniki-ich w przedlifcie nie ma. Ja osobicie wole przedlifty |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-02-15, 22:55
|
|
|
polifty maja tez magiczne nastawniki 2,5 klocka za sztukę |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-15, 22:59
|
|
|
Własnie tylko FL |
|
|
|
|
|
|
|
gary2000
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1,8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 6 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 2015-02-15, 23:08
|
|
|
To na razie zostanę na przed liftach
Tego z Wrocławia widziałem na www ale nie brałem go pod uwagę. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-02-15, 23:09
|
|
|
preston81 napisał/a: | polifty maja tez magiczne nastawniki 2,5 klocka za sztukę |
Czyli zmienne fazy rozrządu połączone ze zmienną geometrią dolotu a co za tym idzie lepsza charakterystyka silnika w przedmiocie moc i moment
Nastawniki są drogie, cóż A8 do tanich w zakupie nie należą a w serwisowaniu tym bardziej. Jak ktoś kupuje auto żeby było tanio to chyba lepiej pójść w A4 1.9TDI a nie pchać się w A8 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-02-15, 23:22
|
|
|
FOSS napisał/a: | Czyli zmienne fazy rozrządu połączone ze zmienną geometrią dolotu a co za tym idzie lepsza charakterystyka silnika w przedmiocie moc i moment |
jeszcze kolega nie dopisal zwiekszona awaryjność o te wspniałe elementy
co ma piernik do wiatraka, parka nastawnikow to 5k względem czego ? 10km więcej i jak bardzo różni sie moment przedlift a polift? nie pamietam dokładnie ale sądze że jest ch**a wart , to nie wyścigówki jak ktos chce kupic wyscigówke to nie kupuje limuzyny tylko auto sportowe
2 jeśłi trafisz na zadbanego przedlifta to sie nie zastanawiaj (mowie to jako user polifta) tez mi różnica kilka lat przy aucie NASTOLETNIM.....
zawsze mozesz dozbierac i kupic sobie klopot w postaci d3 jak to kolega pięknie ujął auta z innej epoki, z epoki tanich rozwiązań i mnożeniu problemów a nie ich rozwiązywania, z epoki początku totalnego przywiązania do aso
wooooow to moj 1000 post sorry za ton ale troche prawdy w tym jest |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-16, 18:14
|
|
|
preston81 napisał/a: | polifty maja tez magiczne nastawniki | Te "magiczne nastawniki" mają też wszystkie silniki 1.8L w VAG-ach i nie odstrasza to ludzi przed ich kupnem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-16, 18:18
|
|
|
danishow napisał/a: | preston81 napisał/a:
polifty maja tez magiczne nastawniki
Te "magiczne nastawniki" mają też wszystkie silniki 1.8L w VAG-ach i nie odstrasza to ludzi przed ich kupnem |
Bo tam kosztuja 300zł no z wymianą 500 a nie 5tyś Tylko w A8 sa one dziwacznie drogie. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-16, 18:36
|
|
|
Toć to ta sama część ...po czyyssta to som chinole a ori w ASO też 2 klocki kosztuje |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-16, 18:57
|
|
|
Chyba nie ta sama a podobna. Reasumując kilku znajomych to robiło w swoich 1.8 i nie wydawali tysięcy a setki,niech sie wypowie Doc bo niedawno sam tez to wymieniał przy okazji rozrzadu.
No i te podróbki tam smigaja a w A8 niebardzo.... |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-16, 19:16
|
|
|
W każdym bądź razie zestawy naprawcze do tych nastawników są identyczne dla wszystkich silników 1.8, 2.4, 2.7, 2.8, 3.7 i 4.2L. Możliwe a raczej też i na pewno niektóre różnią się obudową. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-16, 19:18
|
|
|
Mozliwe Danielu. Nie jestem specem, ale faktem jest że np Andrzej-Doc zmienił i zapomniał a posiadacze liftów rwa tu włosy z głowy albo wydają tysiące. |
|
|
|
|
|