Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 4.2] Wymiana pompy paliwa  
Autor Wiadomość
aska_lodz 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Asia
Jeżdzę: a8 quattro
Dołączyła: 22 Paź 2009
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-11-15, 16:32   [D2 4.2] Wymiana pompy paliwa

witam mam pytanie czy mozna samemu załozyć pompe paliwa do a8 4.2 czy mozna to zrobic jedynie w serwisie.prosze o odpowiedz i pozdrawiam
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-11-15, 17:25   

mozna samemu jesli sie umie. Chetnie bym ci zalozyl ale dzieli nas 300 km
 
 
aska_lodz 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Asia
Jeżdzę: a8 quattro
Dołączyła: 22 Paź 2009
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-11-15, 17:41   

dzieki za dobre checi:)
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-11-15, 18:19   

robota jest prosta o ile nie masz butli "walca", mi zajmuje 15 min. Poszukaj na forum lub na AKP temat byl poruszany.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-09-02, 20:56   

Mi wskazówka poziomu paliwa nie schodzi poniżej 1/3 baku mimo że jest już pusto czy to wina żle zamontowanej pompy?
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-09-03, 06:39   

ja bym bardziej stawiał na syf w baku i przez niego zawiesza sie pływak, no chyba że w audi inaczej jest robiony pomiar ilościu PB w zbiorniku

Co do demontażu pompy:

http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm
 
 
wojti_sopot 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2010-09-22, 21:08   

Witam
Panowie właśnie jestem po wymianie pompy paliwa, powiem tyle, że wymiana tego ustrojstwa graniczy z cudem, trochę pomp już zmieniliśmy z moim wspólnikiem, ale nie w A8, tutaj robiłem to od godziny 18 do 23, we dwóch, , wyjęcie kosza, wymiana silnika pompy, złożenie kosza to pikuś, problem to włożenie tego na miejsce, otóż nie wiem jak u was, ale u mnie cała dolna podstawa znajdująca się w zbiorniku paliwa do której musimy trafić przesuwała się w prawo i lewo , każdy ruch pompy z modułem przestawiał tą podstawę i problem z trafieniem oczywisty, po wyjęciu starej pompy zamontowaliśmy do niej wąż 2 metrowy do wypompowania całego paliwa z dwóch komór, a było tego 40 litrów, potem przez denko lewe wprowadziliśmy na drucie diodę do oświetlenia podstawy, z góry przez otwór po prawej strony wprowadziliśmy drut sztywny aby zblokować podstawę, przez małe lusterko na drucie ustawialiśmy kąt wprowadzenia podstawy, miejsca tak mało, że lepiej nie pytać, po nie skończonej ilości prób w końcu się udało, dodam od siebie, że jak się dobrze ustawi kąt, to tylna rurka ustawia się automatycznie i nie trzeba specjalnie jej ustawiać, sama wjeżdża na swoje miejsce.
Szczerze współczuję tym, których to czeka, trzeba mieć mocne nerwy i dużo cierpliwości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-09-23, 00:25   

wojti_sopot napisał/a:
Panowie właśnie jestem po wymianie pompy paliwa, powiem tyle, że wymiana tego ustrojstwa graniczy z cudem, trochę pomp już zmieniliśmy z moim wspólnikiem, ale nie w A8, tutaj robiłem to od godziny 18 do 23, we dwóch, , wyjęcie kosza, wymiana silnika pompy, złożenie kosza to pikuś, problem to włożenie tego na miejsce, ...

Może w wersjach po-liftowych coś zmienili ale kilka miesięcy temu wraz z kolegą zmienialiśmy pompę paliwa w moim S8 i z mojego punktu widzenia to dosyć proste zadanie... więcej zabawy było z przełożeniem pompy i zmontowaniem kosza niż z demontażem i montażem całości z powrotem ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-09-24, 09:35   

kilkanascie minut doslownie
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-24, 21:07   

Przy odrobinie wiedzy maksymalnie godzinka.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Cruiser 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 45
Skąd: Koniec Swiata :)
Wysłany: 2010-09-25, 14:20   

Dla kogos kto ma doswiadczenie i wiedze bedzie to "pestka", dla osoby, ktora trobi to pierwszy raz "droga przez meke". Moj znajomy zmienial i tez przeszedl przez male pieklo :diabel: Pozniej pozostaje jeszcze niepewnosc, czy gdy wskaznik poziomu paliwa dojdzie do polowy samochod bedzie dalej jechal, czy stanie :shock:
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-09-25, 19:35   

Panowie tu chyba każdy ma coś z pompą .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-09-25, 19:41   

mdamian napisał/a:
Panowie tu chyba każdy ma coś z pompą .

chyba każdy posiadacz A8 musi przez to przejść.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2017-01-18, 21:14   

No właśnie sam przechodzę te mękę

Roz....ole to auto.
Trafić w te gniazda jest nie wykonalne w a8 3.3tdi....
Jak to ustrojowe tam włożyć żeby spadło na swoje miejsce ...
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-01-18, 22:43   

mus102 napisał/a:
Jak to ustrojowe tam włożyć żeby spadło na swoje miejsce ...

Tak jak w instrukcji ;) -> http://www.mediafire.com/...ompa_paliwa.pdf
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.