Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Wartość S8 D2 lift manual  
Autor Wiadomość
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-26, 09:21   

Ja kupiłem swoje A8 stricte do zabawy, automat niestety jak tu wiele osób wspomniało.. mało się nadaje do świrowania.. człowiek chce polecieć między autami, zrobić dynamiczny manewr czy coś - to trzeba czekać godzinę aż skrzynia się namyśli. W tej landarze ASB nadaje się tylko do jechania do przodu, niestety. Ja planuje swojego automata wymienić możliwie szybko, bo primo - szkoda zdrowej skrzyni rozwalić kompresorem, po drugie - z założenia wole manual do tego typu aut. W automacie mam za to 270 konnego turbo Saaba, który przy masie 1400 kg przyspiesza zdecydowanie lepiej niż A8... i to jest miejski cruiser na korki :P
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-26, 09:24   

Deck napisał/a:
automat niestety jak tu wiele osób wspomniało.. mało się nadaje do świrowania.. człowiek chce polecieć między autami, zrobić dynamiczny manewr czy coś - to trzeba czekać godzinę aż skrzynia się namyśli.


no co Ty opowiadasz tu <faktycznie> ja mam tipa w kierownicy i zabawa jest przednia, bo sam zrzucasz bieg na nizszy kiedy chcesz, trzymasz go na obrotach, nawet redukcja biegu jest szybsza niż na automacie.

W każdym razie zabawa jest <hihi>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-26, 09:33   

No ja mam niestety przedlifta w automacie (ABZ) z tiptronic.. niby fajne, niby spoko.. ale jednak manual to manual.. poza tym, seryjna skrzynia (w pełni sprawna, nie szarpiąca) wytrzyma nagle +100-150~ KM z kompresora? Nie sądze <blee> Pewnie, że można redukować biegi z wyprzedzeniem, już nawet zdążyłem się tego "nauczyć".. ale zawsze te milisekundy lecą, a czasem jak lecisz slalomem na żyletki między autami to każda chwila jest bezcenna :P
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-07-26, 10:30   

Albo ja nie potrafie pisać, albo Wy nie potraficie czytać ze zrozumieniem :)

123mielony - gdzie ja napisałem, że a8 nie da sie jezdzic po miescie? Napisałem że według mnie nie powinno byc to jego głównym zastosowaniem. Po prostu jest wiecej wad niż zalet jeżdżenia taką kolumbryną po miescie (no zale zawsze znajdzie sie jakiś preston, który twierdzi że jest inaczej - takie zycie i ludzka natura :) )

preston - gdzie ja pisałem cos o spalaniu? Gdzies mam spalanie, nie o nie chodzi. Chodzi o akcje typu szybkie włączenia się do ruchu. Ja chcę mieć kontrolę obrotów silnika zgodnie z moim życzeniem a nie zgodnie z życzeniem systemu który opracował jakiś szkop.

martin_rs4 - z tipem jest o tyle problem, że nie można sobie na nim wybierac biegów jakie chcesz bez przelatywania przez wszystkie po kolei. Np. lecę do ronda 70 na godzinę na 5 i widzę, że miga zielone dla pieszych (czyli mnie zapali się zaraz żółte). W manualu walę z 5 na 2 i pelnym ogniem wjezdzam na skrzyzowanie zdazajac przejechac. W tipie zanim sie przebije z 5 na 2 to już mam żółte i stoję. To jest dla mnie główny minus automatu - nie dostaję natychmiast tego czego potrzebuje.

Acha i żeby nie było - to jest tylko moje zdanie, mozna sie z nim nie zgadzać, nie zamierzam udowadniać komuś wyższości automata nad manualem albo na odwrót. Wszystko zalezy od potrzeb i od tego do czego kto auto wykorzystuje, jaki ma styl jazdy i jakie ma personalne upodobania. Dla mnie w związku z tym, ze manual zapewnia mi lepszą kontrole nad maszyną jestem w stanie za niego zaplacic dużo więcej - a o tym jest przecież ten temat.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-26, 10:45   

Bugalon napisał/a:
martin_rs4 - z tipem jest o tyle problem, że nie można sobie na nim wybierac biegów jakie chcesz bez przelatywania przez wszystkie po kolei. Np. lecę do ronda 70 na godzinę na 5 i widzę, że miga zielone dla pieszych (czyli mnie zapali się zaraz żółte). W manualu walę z 5 na 2 i pelnym ogniem wjezdzam na skrzyzowanie zdazajac przejechac. W tipie zanim sie przebije z 5 na 2 to już mam żółte i stoję. To jest dla mnie główny minus automatu - nie dostaję natychmiast tego czego potrzebuje.


Bugalon, po to też jest kick down ;) ale jak piszesz, każdy lata jak lubi <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-26, 13:06   

Ale zanim kickdown wrzuci odpowiedni bieg, zdążę zapomnieć po co w ogóle chciałem przyspieszyć.
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-07-26, 15:57   

Panowie ale to jest wątek o wartości s8 manual a nie o wyższości jednej skrzyni nad drugą :-)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-07-26, 17:37   

Deck napisał/a:
Ale zanim kickdown wrzuci odpowiedni bieg, zdążę zapomnieć po co w ogóle chciałem przyspieszyć.

to moze juz skrzynia nie jest taka zdrowa :) moim zdaniem kick down wrzuci szybcij bieg niz by sie zredukowalo manualnie moze powinniscie zresecic skrzynie i zrobic jej adaptacje od zera
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-07-26, 17:47   

Nie no dyskusja na temat przewagi automatu nad manualem lub na odwrót to jak dyskutować o przewadze lpg nad dieslem albo kto jest lepszy pis czy po :]
_________________
xyz
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-26, 18:23   

Skrzynia działa w miarę ok, niemniej nie mam punktu odniesienia do "w pełni sprawnej". Chodzi mi o sam fakt, że automat niestety za długo myśli. Osobiście jestem przyzwyczajony do jeżdżenia 300+ konnymi manualami, w których po prostu człowiek ma pełną kontrolę nad obrotami i momentem pod nogą. Automat to automat, dla starego dziadka na niemiecką autostradę zeby zapiać tempomat :)
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-07-26, 19:37   

Deck napisał/a:
Skrzynia działa w miarę ok, niemniej nie mam punktu odniesienia do "w pełni sprawnej". Chodzi mi o sam fakt, że automat niestety za długo myśli. Osobiście jestem przyzwyczajony do jeżdżenia 300+ konnymi manualami, w których po prostu człowiek ma pełną kontrolę nad obrotami i momentem pod nogą. Automat to automat, dla starego dziadka na niemiecką autostradę zeby zapiać tempomat :)

Kolego Audi A8/S8 nie jest autem wyścigowym tylko limuzyną z mocnym silnikiem do sprawnego i wygodnego przemieszczania.Konstruktorom nawet przez głowę nie przeszło że ktoś ósemką będzie się ścigał od świateł do świateł.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-26, 20:10   

Ja jestem pewien, że mój automat szybciej zruci bieg z 5-ki na 2-kę i przy okazji nie połamie karku pasażerom. Niestety w manualu nie da się uniknąć nagłych redukcji bez szarpania budą. Dodam jeszcze, że mieszkam w terenie gdzie jest pełno górek i jeszcze więcej zakrętów, ostra jazda na Tiptronic-u to fajna zabawa a przede wszystkim płynna zmiana biegów i pełna kontrola auta bo mamy dwie ręce na kierownicy ...wiem, wiem, super profesjonalni kierowcy nie potrzebują dwóch rąk na kierze ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-26, 20:17   

Oj tam, limuzyna jak limuzyna.. czemu od razu się godzić z kanapowym charakterem pojazdu, jak można go trochę odmulić i poprawić fabrykę. Saab też rajdówką nie jest, bo rzuca nim jak taczką g...wna, zwłaszcza na tylnej belce z tyłu.. ale lekka gleba -40 mm, sztywniejszy amorek, dwie rozpórki przód/tył + grubsze stabilizatory (25 mm zamiast 18 mm) i wszystko w poliuretanie.. i w końcu zawieszenie nadąża za mocą. Dla mnie A8 to nie limuzyna, tylko duży driftowóz z potencjałem. A jak to wyjdzie w praktyce, czas pokaże.. niestety tak czy inaczej, automat do upalania się nie nadaje :(
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2016-07-26, 20:32   

123mielony napisał/a:
Konstruktorom nawet przez głowę nie przeszło że ktoś ósemką będzie się ścigał od świateł do świateł


W czasach kiedy konstruwoali, myślę, że przeszło im to przez głowę ;)

Deck napisał/a:
Dla mnie A8 to nie limuzyna, tylko duży driftowóz z potencjałem


<hmm>
 
 
Deck 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Stanislaw
Jeżdzę: Audi A8 D2 4.2 Quattro automat
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-26, 20:46   

Lechu - moja A8 będzie lekko zmodyfikowana względem serii, stąd też takie podejście :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.