Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-26, 21:48
|
|
|
123mielony napisał/a: | Kolego Audi A8/S8 nie jest autem wyścigowym tylko limuzyną z mocnym silnikiem do sprawnego i wygodnego przemieszczania.Konstruktorom nawet przez głowę nie przeszło że ktoś ósemką będzie się ścigał od świateł do świateł. |
w zupelnosi popieram....
ostatnio sigal sie ze mna kolesw Rolls&Roycie Phntom'ie.... powiem Wam ze dziwnie to wygladalo jak taka limuzyna (a potezne to auto jest) chcialo sie scigac od swiatel do swiatel... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-07-27, 07:23
|
|
|
Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby jednak taka limuzyna poscigac sie od swiatel do swiateł Wystarczy miec manuala zamiast automatu (chociaz tym automatem tez można 85% dupowozów objechac). Dlatego manual jest warty więcej. Zapewnia komfort jazdy porównywalny z automatem (cisza, spokoj, kultura pełna - tylko czasem lapy do zmiany biegu trzeba uzyc) i zostawia przy okazji sportowy pazur w rezerwie (gdyby się chciało naprawdę mocno pojechac).
Ciekawy jestem czy manualna skrzynia biegów w tamtych czasach wymagała dopłaty |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-27, 16:06
|
|
|
Jedno powiem. Jak wsiadłem w te auto swoje po swapie i sie przyzwyczaiłem do tego ułomnego pedału gazu to byłem w szoku jak to zapierdalac nagle potrafi. Poprawienie softa da mi więcej zabawy na "dolnym" zakresie pedału przyspieszenia tak jak ma u siebie Wojtek na lince. Więc mając punkt odniesienia do manualne S8 redukcja z leniwej jazdy z 5 na np 2 to wystrzał o wiele sprawniejszy niz jakakolwiek redukcja automata-to nie podlega dyskusji nawet.
Widze na codzień jak ktoś rozpędzony nagle dostaje dystans gdy mi sie znudzi jego siedzenia na zderzaku. |
|
|
|
|
walker1235
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 20 Skąd: łuków
|
Wysłany: 2016-07-27, 23:13
|
|
|
ci co narzekają na manuale z pewnością nawet koło s8 manual nie stali a o czym mowa jechać. śmigałem wieloma automatami(również s8 i a8). dla mnie automat nie jedzie. ale nie o tym jest ten temat. jak kupowałem auto automaty nawet nie brałem pod uwagę, chociaż że były nawet o połowę tańsze. szkoda że d3 i d4 nie produkowali w manualu. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-27, 23:31
|
|
|
Z tematu wynika, że właśnie narzeka się na automaty a mi wydaje się że po prostu nie umiecie jeździć automatami
walker1235 napisał/a: | ci co narzekają na manuale z pewnością nawet koło s8 manual nie stali a o czym mowa jechać | Nie wiem jak inni ale ja mam w firmie RS4 B6 w maunalu i RS4 B7 w automacie, dosyć często ujeżdżam oba i jedno jest pewne ...nigdy nie kupię auta z dużą mocą w manualu do codziennej jazdy, to jest krótko mówiąc męczące |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-28, 05:44
|
|
|
Ja 15 lat w automatach bo nie lubiałem manuali teraz lubie jedne i drugie ale serwisowanie automata mnie wqrwia |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2016-07-28, 13:18
|
|
|
danishow, nowe automaty to całkiem inna bajka... tu porównując w D2 manual do automatu to manual jest dużo szybszy i precyzyjniejszy w nowych samochodach nie wiadomo jaki szybki kierowca by był nowym automatom nie dorówna....
ale i tak nie ma to jak zapach przypalonego sprzęgła o poranku |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-07-28, 14:36
|
|
|
Myślę, że nie ma co męczyć buły wyższości automata nad manualem.
Wartość S w manualu będzie wyższa ze zwzględu na walory kolekcjonerskie, ich wychodziło mniej . I kierowcy wolący skrzynie manualne niż automaty są w stanie więcej wydać PLN by mieć tego manuala. |
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-07-28, 20:03
|
|
|
danishow napisał/a: | Nie wiem jak inni ale ja mam w firmie RS4 B6 |
RS4 B6 nigdy nie powstało jak już to może macie tam S4 B6 |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-28, 21:12
|
|
|
j3drek napisał/a: | jak już to może macie tam S4 B6 | Może?! A Ty co, zazdrosny?
Poprawiam się, chodzi oczywiście o RS4 B7 w kombi. Zawsze mi się mylą te oznaczenia B5, B6 itd. ...w niemcowni używam nazwy RS4 8E |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-07-29, 10:08
|
|
|
W sumie jakby nie patrzeć B7 to taki lifting B6 właściwie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-29, 10:27
|
|
|
nie czepiać się chłopaka zauważcie że "6" na klawiaturze jest między "5" a "7".... każdemu się może kliknąć |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-07-29, 13:18
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | nie czepiać się chłopaka zauważcie że "6" na klawiaturze jest między "5" a "7".... każdemu się może kliknąć |
Z a wyjątkiem klawiatury numerycznej o ile takową posiada |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-29, 18:43
|
|
|
A posiada ...wrzucam fotę RS-a, obok stoi auto FOSS-a
20151114_171206.jpg
|
|
Plik ściągnięto 100 raz(y) 154,3 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
wlodar
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: brak
Skrzynia: brak
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: brak
Dołączył: 06 Kwi 2016 Posty: 1 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-07-29, 23:41
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | 123mielony napisał/a: | Kolego Audi A8/S8 nie jest autem wyścigowym tylko limuzyną z mocnym silnikiem do sprawnego i wygodnego przemieszczania.Konstruktorom nawet przez głowę nie przeszło że ktoś ósemką będzie się ścigał od świateł do świateł. |
w zupelnosi popieram....
ostatnio sigal sie ze mna kolesw Rolls&Roycie Phntom'ie.... powiem Wam ze dziwnie to wygladalo jak taka limuzyna (a potezne to auto jest) chcialo sie scigac od swiatel do swiatel... |
ja mam nieco inne zdanie, a8 to faktycznie limuzyna ale z sportowym zacięciem,przyrównując je z dajmy na to S klasą wypada bardziej sportowo (nie bez powodu są te twarde fotele recaro:)) tym bardziej s8. Może nie do ścigania się na światłach bo to wygląda dość komicznie takim autem ale do pokonywania szybciej zakrętów czy czasem wyskoczyć na tor- dlaczego nie? Fani sportowej jazdy na pewno wybrali by manual do tego auta bo poprostu ma się większą władze że tak powiem Np. do typowego dupowozu którym może być a8 albo S klasa nie wyobrażam sobie nic innego jak automat |
|
|
|
|
|