Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Pasek rozrządu  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-05-17, 20:54   

No też tak słyszałem że co poniektórzy wymieniają rozrządy w 4.0 i 3.0 TDI bez wyciągania silnika, na pewno jest to do zrobienia ale jednak bym targał silnik na dół. Tak jak wspomniał szeryfisch, nie ma wtedy problemów z wyciekami.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-05-18, 06:59   

czyli wyrywają skrzynię ?
w q7 jest sporo miejsca i można to zrobić jak trzeba
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-05-18, 10:04   

LUKAS134 w 4.0TDI robił sam u siebie i z tego co pamiętam to silnika nie zrzucał tylko trochę opuścił i wszystko na podnośniku i od tyłu robił więc ponoć się da :)
Ale ja tej roboty na samochodzie nie widzę - łatwiej wyrzucić silnik na glebę i wtedy masz wszystko jak na dłoni :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-08-17, 08:41   

krisker napisał/a:
Przyzwoicie zrobiona jest blokada wałków Asta (przykładowa aukcja: http://allegro.pl/asta-bl...ars_rule_id=201 ). Blokadę wału kupowałem w ASO za 32zł (T40237).


Ciekawostka bo ASO VW nie znajduje mi tych numerków i ponoć to się pozamieniało na jakieś inne.

Update :
T40237 - V03839111CJ ok 40 PLN
T40005 - V03839111SF ok 220 PLN
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-08-17, 10:02   

No to się pozmieniało. Bierzesz te nowsze i tyle.

T40005 to V03839111SM, a nie V03839111SF.

Jak dzwoniłem do swojego aso, to mi powiedzieli, że narzędzi zbyt ochoczo nie sprzedają (coś z dostępności i marżą). Kupiłem więc tylko T40237, którego zamienniki również są dostępne.
 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 139
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-06-19, 09:36   

Może ktoś doradzi, gdyż w trakcie robienia rozrządu mam 3 śruby które znajduję się na obudowie od koła wisko których nie idzie ruszyć, jeżeli ich nie wykręcę to nie wymienię napinacza, ewentualnie samą rolkę.

Stukanie młotkiem w śrubę, oraz wd-40 nie zdało egzaminu, poszło ze 3 nasadki 12mm śruby są jeszcze nie obrobione (bardzo twarde)

Pytanie czy te śruby są na klej, gdyż wchodzą one w obudowę silnika, najprawdopodobniej są dość długie, grzać to ustrojstwo palnikiem i próbować jakimś kluczem udarowym?

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-06-19, 22:58   

młotkiem tłukłeś w śruby ?
przed odkręceniem ?
Teraz są takie fajne klucze elektryczne udarowe co odkręcają takie coś
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-20, 00:03   

pepi napisał/a:
Teraz są takie fajne klucze elektryczne udarowe co odkręcają takie coś


tak, jeszcze dwa lata temu całe auto nadawało się na smietnik... dobrze ze chinczyki
wynalezli klucze elektryczne...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
rodzynek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 53
Skąd: SJZ
Wysłany: 2024-04-04, 18:38   

Pany,
zabieram się za wymianę uszczelniaczy zaworowych w AQF 40V. I poszukuję momentów dokręcania wałków. Znalazłem na poprzednich stronach do rozrządu - czy to do 40V?

A może ktoś jest chętny podesłać mi komplet niezbędnych momentów?

Podziękował ;)
 
 
Krzysiek-1984 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 35
Skąd: Turek
Wysłany: 2024-04-04, 20:27   

5Nm+90stopni
 
 
rodzynek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 53
Skąd: SJZ
Wysłany: 2024-04-05, 02:02   

Krzysiek-1984 napisał/a:
5Nm+90stopni


Dzięki.

Odnalazłem moją ELSĘ i chyba już nie będę musiał zadawać więcej pytań ;) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.