Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-03-23, 19:26   

Koledzy, poważnie myślę nad heblami, bo moich już mam dość :/
Rzućcie jakiś link z allegro, bo co dzwonię do sprzedającego to nigdy nie wie pod jaki to rozmiar tarczy sprzedaje. A rozmiary w D3 tez były różne.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-23, 19:31   

Gabriel napisał/a:
Koledzy, poważnie myślę nad heblami, bo moich już mam dość :/
Rzućcie jakiś link z allegro, bo co dzwonię do sprzedającego to nigdy nie wie pod jaki to rozmiar tarczy sprzedaje. A rozmiary w D3 tez były różne.

Jak potrzebujesz na przód zacisków i jarzm od D3 pod tarcze 360mm to ja mam takie na sprzedaż.... aktualnie jeden komplet (następny po tym co sprzedałem) a już niedługo prawdopodobnie znowuż następny ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-05, 20:01   

I jak tam Pany? ktoś już może wypowiedzieć się o skuteczności tego swapiku? ;)
 
 
BJ 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: S8 D2, A8D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-04-06, 22:03   

Ja mogę powiedzieć, że po zmianie zacisków i tarcz 360mm z w12 D2 jest dużo lepiej.
Idąc dalej, interesuje mnie możliwość montażu układu z D4. Może znajdzie się jakiś prekursor?
http://allegro.pl/audi-a8...4056478529.html
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-04-06, 23:42   

BJ napisał/a:
Idąc dalej, interesuje mnie możliwość montażu układu z D4. Może znajdzie się jakiś prekursor?

A pasuje p&p?.... bo jeżeli nie to to nie ma sensu kombinować..... chcesz więcej to załóż od D3 W12 zaciski i tarcze 385mm, te pasują p&p....... tylko ciężko znaleźć to w używce ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-05-28, 11:00   

BJ napisał/a:
Idąc dalej, interesuje mnie możliwość montażu układu z D4

W D4 z większych zestawów tarcz na przód jest 380x36mm (2tłoczki) i 400x38mm (3 tłoczki), zaciski wyglądają dość podobnie. W ślepo nie ma co kupować bo jeśli trzeba kombinować to gra świeczki nie warta bo ciut większy zestaw z d3 wchodzi p&p, a po drugie będziesz się się dłużej bujał ze sprzedażą tych z d4.. Na alle wisi jedno ogłoszenie a data na fotce to 2013r :O Następna sprawa to dostępność tarcz do d4.. 356mm widziałem parę natomiast z 380 i 400 robi się problem, a ceny w aso obu to zaokrąglając 1500zł/szt. Dlatego chcąc kupować te zaciski to najlepiej w komplecie z klockami i tarczami w b. dobrym stanie.

U siebie miałem dylemat nad 360mm ale całe szczęście przed samym kupnem tarcz i klocków znalazły się kompletne zaciski z w12 385mm i nie było nawet chwili namysłu :) Przynajmniej wejdzie mi 18" na zimę.
_________________
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-13, 15:53   

beyer28 napisał/a:
I jak tam Pany? ktoś już może wypowiedzieć się o skuteczności tego swapiku? ;)

Owszem, jest lepiej jak na seryjnym lucasie ;)


Na własnym przykładzie: Zacisk z A8 D3 W12 i tarczy 385x36mm pasuje p&p* na ALU zwrotnicę z zaciskiem lucasa 2 tłoczki.

* nie do końca. :P

- blaszka mocująca wężyk hamulcowy musi być ciut odgięta bo przylega do zwrotnicy
- końcówka gumowego przewodu z D2 ma 2 symetryczne wypusty w blachę mocującą, natomiast w D3 blacha ma te 2 wypusty pod kątem 65° (należy kupić nowe przewody od D3 - groszowe sprawy i są one zbrojone :D )
- przeróbka kostki czujnika zużycia.. D2 ma okrągłe a D3 prostokątne.

Plusy:
- jakość hamowania b. dobra, aż głowa boli przy mocniejszym wdepnięciu;
- kilkukrotne hamowanie z większych prędkości no problemo, nic nie śmierdzi;
- wizualnie wygląda lepiej w 20" felgach;
- przyzwoite koszta klocków;
- łatwość wymiany klocków.

Minusy:
- pompa hamulcowa mało wydajna, pierwsze wdepnięcie to leci niemalże do spodu ale i tak hamuje żyleta, następne wdepnięcie wymaga już mniejszego skoku pedału; ///EDIT: zestaw się dograł i nie wpada już pedał - skok jest podobny do fabrycznego spowalniacza czyli 323mm..///
- przy pełnym ognistym wdepnięciu potrafi przy 90km/h zapiszczeć kołami, zdarzyło się też terkotanie abs przy szybszym wciśnięciu pedału przy 70km i nie robię sobie tu jaj..; <jezu>
- jeśli na tyle pozostaje 269 albo 280mm tarcza to przód będzie nurkował;
- przy takich heblach każde mocniejsze hamowanie ukaże niedomaganie zawiechy;
- 1 zacisk waży 8kg;
- 1 tarcza waży 17,3kg.

Pozostaje kwestia przewodów. Mocno zastanawiałem się nad oplotem, ale ceny ori w ASO to przy dobrej zniżce 135zł/szt do D3 (końcówka pasuje idealnie w blaszkę) a oplot lata po 200zł/oś.. Osobiście przód mam do wymiany bo guma zmurszała i widać już oplot ale jest on w stanie nie naruszonym.
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-07-17, 23:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-06-13, 18:26   

No nie wiedziałem że jest różnica w przewodach hamulcowych D3 i D2 (poza wypustami), dlatego zostawiłem stare przewody. A do zacisków miałem dokręcone również przewody z D3. Będzie trzeba to zamienić, skoro lepsze ;)
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-13, 20:23   

Krzysiek zapodaj filmik jak hamuje np ze 150 do 0, jak będziesz miał chwilę czasu. Pozdrowionka
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-13, 20:38   

Rafał, różnicy w przewodach nie ma oprócz samej delikatnej długości 5mm jak i końcówki z wypustem.
D2 - M10x1x360mm
D3 - M10x1x355mm
Na przód założę z D3 rurki i będzie git. W D2 jak i D3 są one zbrojone więc nie ma co poszukiwać tych w stalowym oplocie jak hel czy goodrige.

Adrian, mam stare kapcie, co prawda 265 szerokość ale jak dotrę zestaw do wykonam stosowne pomiary na seryjnym tyle a potem po przekładce na 312mm.
_________________
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-08-07, 18:30   

FOSS napisał/a:

Jak potrzebujesz na przód zacisków i jarzm od D3 pod tarcze 360mm to ja mam takie na sprzedaż.... aktualnie jeden komplet (następny po tym co sprzedałem) a już niedługo prawdopodobnie znowuż następny ;)


A posiadasz je jeszcze? i czy pasują również do S8 D2 p&p? Waham się między hamulcami z RS a z D3... Dwie przeróbki na RS już na forum są, ale martwi mnie trochę fakt, że na 18" zimowych już sobie nie pojeżdżę przy nich i zapewne koszt eksploatacji też jest nieco droższy (tarcze klocki)...
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-08-07, 23:41   

r4q napisał/a:
i czy pasują również do S8 D2 p&p?

Jeśli masz tam brembo 4 tłok to nie bo jest inne mocowanie.. Jeśli chodzi o zestaw z RS, najpierw zapoznaj się z kosztami tarcz a potem kalkuluj :P Zestaw z D3 jest tańszy, ja np dopadłem zestaw z d3 w12 385mm z tarczami i klockami w cenie nie wiele wyższej jak za nowe seryjne tarcze i klocki 323mm, a robi masakryczną robotę :P
_________________
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-08-08, 00:15   

krzychu22.p1i napisał/a:

Jeśli masz tam brembo 4 tłok to nie bo jest inne mocowanie.. Jeśli chodzi o zestaw z RS, najpierw zapoznaj się z kosztami tarcz a potem kalkuluj :P Zestaw z D3 jest tańszy, ja np dopadłem zestaw z d3 w12 385mm z tarczami i klockami w cenie nie wiele wyższej jak za nowe seryjne tarcze i klocki 323mm, a robi masakryczną robotę :P



No właśnie patrząc choćby na tarcze wychodzą ze 2-3x drożej dlatego tak jak mówisz nie wiem czy nie lepiej spróbować jakiś zestaw z D3 bo różnica będzie pewnie spora a w eksploatacji tańsze no i zmieści się w moje biedne małe 18" :P Tylko nie wiem co by trzeba było przerobić, żeby to pasowało w eSce a w ciemno kupować nie chcę, żeby leżały :P
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-08-08, 11:06   

r4q napisał/a:
Tylko nie wiem co by trzeba było przerobić, żeby to pasowało w eSce a w ciemno kupować nie chcę, żeby leżały :P

No przecież opisane jest w tym temacie gdzieś powyżej.... zmieniasz zwrotnice na takie od A8 D2 i wtedy zaciski przednie z D3 masz p&p.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-08-08, 11:11   

FOSS napisał/a:

No przecież opisane jest w tym temacie gdzieś powyżej.... zmieniasz zwrotnice na takie od A8 D2 i wtedy zaciski przednie z D3 masz p&p.


No już krzychu22.p1i posłużył pomocą na prv nawet ze zdjęciem :D dzięki :)
A wracając do poprzedniego pytania do Ciebie, to masz może nadal takie części na sprzedaż ?
W Twoich tematach w dziale sprzedam jakoś nie zauważyłem... <niewiem>
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.