Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju  
Autor Wiadomość
Blokersik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 58
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-03-27, 19:20   

Na chwile obecna papieru nie mam, jutro jadę odebrać fakturę. Zobaczymy co mi jutro powiedzą w tym drugim zakładzie. Mam nadzieje ze uda mi sie udowodnić im ta winę. Bede chciał żeby ten drugi zakład wypisał mi na papierze co zostało źle zrobione i podpisał się pod tym.

A tak powracając jeszcze do tej skrzyni, to zauważyłem ze tak jakby ona nie wie jaki bieg ma sobie wrzucić lub skacze z jednego na drugi bo tak obroty skaczą. Tak samo ciężko jest jej chyba z redukcja, bo wjerzdzajac dzisiaj pod taka większa górkę nie zredukowała biegu, nawet jak stopniowo zacząłem wciskać pedał do oporu. Na prostej drodze jakoś jej ta redukcja przy przyspieszaniu wychodzi , natomiast przy hamowaniu jest już gorzej, zauważyłem ze ciężej jest sie zatrzymać.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-27, 21:24   

Czytam i oczom nie wierzę :shock: ...........dlatego takie rzeczy robię sam 8-)
1.źle dobrany zamiennik oleju,każdy rodzaj skrzyni lub zbiór ma swój rodzaj oleju w orginale a nie olej do D3
2.metoda wymiany wybrana ale procedura chyba z traktora.
3.oddać samochód do warsztatu w którym zwalili skrzynie.
4. a cóż to za przebieg 330tys na skrzynie tiptronic do 4.2 :D - ta skrzynia należycie uzywana bez problemu robi 500 i 600tys / sprawdzone organoleptycznie /
5.udowodnić źle zalany olej przez wydruk z servisu
6.udowodnić źle dobraną procedurę wymiany - przez wydruk z servisu ,
7.domaganie się doprowadzenia samochodu do stanu przed wymianą
8.ewentualna wizyta u radcy prawnego i podanie telefonu do firmy / koszt skrzyni będzie znaczny :-/ /
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-03-28, 01:17   

drugi zakład nie obsmaruje podobnej firmy no chyba, że wyjątkowo źle żyją
z kolei jak zostawisz tam gdzie pierwotnie było to skoro tacy "fachowcy" to teraz zapewne powiedzą, że coś przy silniku niedomaga i dlatego tak się dzieje (tylko co to nie czasy podciśnieniowego sterowania skrzynia...)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Acht
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-28, 17:49   

ja juz po wymianie oleju

ASB Długołęka , tam kolego gdzie się wybierasz , chłopaki robią dobre wrażenie i co za tym idzie myslę że dobrą robotę , no ale nie zapeszam

wymiana dynamiczna weszło ok.18 litrów , olej ATF kolor żółty , filtr , uszczelki - komplet 1200 PLN , - olej nie wymianiany od nowości , tak przynajmniej twierdzę po dacie produkcji filtra 2001 , olej rzeczywiście nieciekawego koloru , magnesy na misce z "grzebykiem" ale po tylu latach...

Póki co pracuje bez różnicy , tak jak przedmówcy nie odpuszczałbym temu co robił ostatnio , choć walka z tego typu usterkami jest trudna , nic tylko złapać dobre argumenty u innego mechanika - powodzenia
 
 
Blokersik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 58
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-03-28, 17:49   

Sprawa wyjaśniona. Powodem tego wszystkiego byl oczywiście zalany nie ten olej , i oprócz tego było go trochę za mało. Po wizycie w ASB wszystko działa bez żadnego zarzutu. Na nowym oleju zrobiłem dzisiaj ponad 200 km i skrzynia powróciła znowu do żywych , chodzi jak nowa :) Az kamień spadł mi z serca.

colln napisał/a:
drugi zakład nie obsmaruje podobnej firmy no chyba, że wyjątkowo źle żyją


Na szczęście nie było żadnego problemu do opisania przyczyny i podpisania sie pod tym , teraz czas na wywalczenie kasy od firmy SYLTOM


Dzieki wszystkim za pomoc , jutro opisze finał sprawy

I tak w nawiasie mówiąc niech wszyscy omijają firmę SYLTOM z daleka, a jeśli ktoś szuka fachowców, to szczerze polecam firme ASB Dlugoleka, bardzo fachowe podejście do sprawy.
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2011-03-28, 18:13   

no to całe szczęście że skrzynia cała a tych partoli do nie polecanych dodaj od razu i napisz za jakiś czas jaki finał zakończenia sprawy z partaczami :-D
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-03-28, 23:47   

Blokersik napisał/a:
i taki odgłos jak bym skrzynia szorowała po ziemi.

Masakra jestem załamany


obawiam się, że za 10 tys kilometrów wrócisz z tematem
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Blokersik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 58
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-03-29, 17:18   

colln napisał/a:
obawiam się, że za 10 tys kilometrów wrócisz z tematem


Oby to sie nigdy nie stalo :) Jak narazie chodzi idealnie , nie czuć zmiany biegow, normalnie redukuje, zero obiawow ze cos jest nie tak.
 
 
jojo-jar 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 205
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-03-29, 17:45   

tak czytam i stwierdzam ze zmiana oleju w skrzyni to jest troszke problem. A dokladnie gdzie go zmienic zeby nie znalesc sie w sytuacji jak nasz kolega!
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2011-03-29, 17:57   

jojo-jar napisał/a:
tak czytam i stwierdzam ze zmiana oleju w skrzyni to jest troszke problem. A dokladnie gdzie go zmienic zeby nie znalesc sie w sytuacji jak nasz kolega!


jeśli nie masz pewnego warsztatu do wymiany dynamicznej, to można zrobić statyczną i powtórzyć za powiedzmy kilka miesięcy. Jak auto nie mam nalatane niebotycznego przebiegu to powinno wystarczyć.
 
 
Blokersik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 58
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-03-30, 21:19   

Ok sprawa w 100% zakończona. Dzisiaj odzyskałem pieniądze. W sumie żadnego problemu nie było, chociaż dalej upierali się przy swojej racji. Twierdza ze ten olej cały czas leja i tylko u mnie pojawił sie problem :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-30, 21:40   

Blokersik napisał/a:
Ok sprawa w 100% zakończona. Dzisiaj odzyskałem pieniądze. W sumie żadnego problemu nie było...

Nooooo gratulacje... i o to chodzi 8-)

Blokersik napisał/a:
... chociaż dalej upierali się przy swojej racji. Twierdza ze ten olej cały czas leja i tylko u mnie pojawił sie problem :)

Taaaa, napewno... jakby byli tacy 100% pewni swego to by kasy na pewno nie oddali... nie znam takich którzy lubią dokładać do interesu i pracować za darmochę :evil:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tomv8 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 52
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 5
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 2011-03-31, 03:57   

kolego Blokersik z racji tej iż naprawiam czasami automaty,to kolega Colln ma rację.Problem Twojej skrzyni powróci.(daj boże nie) Dzwięki które słyszałeś za skrzyni to właśnie ruszył początek jej końca.(jej zegar już tyka)
W tej chwili elektronika czuwa nad jej właściwą pracą,ale po czasie już nie nadrobi usterek mechaniczny typu spadek ciśnienia oleju,które to steruje hydrauliką itd,pozdrawiam
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-04-10, 00:09   

Panowie tak czytam to i tylko ręce załamywać.
Niedawno opisywałem moje problemy ze skrzynią w innym poście. Po naprawie (pękł kosz wałka przedniego) jezdziłem dwa tygodnie. Następnie zaczęły się problemy jak opisane w tym temacie, okazało się że trzeba wymienić sterownik skrzyni z elektrozaworami, ponieważ ktoś kto zalewał ją olejem schrzanił swoją robotę, a kasę wziął i to nie małą. W sumie "pseudo mechanik" robi to na swój koszt, udało mi się prawnie to załatwić. Wcześniej również słyszałem od niego "jak ja robiłem automaty to inni nie wiedzieli co to jest jeszcze i co Ty mi tu opowiadasz".
Najgorsze to jest to że po prostu okradają ludzi z kasy i nie można nic z tym zrobić, śmieją się Nam prosto w twarz, jak reklamujemy usługę. Wszystko na piśmie trzeba mieć inaczej nie warto się nawet zastanawiać nad warsztatem. Warto korzystać z informacji jakie są na forum i wybierać sprawdzone miejsca, bo naprawdę można porządnie zawyżyć wartość swojej fury.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-10, 10:03   

jojo-jar napisał/a:
tak czytam i stwierdzam ze zmiana oleju w skrzyni to jest troszke problem. A dokladnie gdzie go zmienic zeby nie znalesc sie w sytuacji jak nasz kolega!

zakasać rękawy i zrobić to samemu.............choćby nawet wynająć sobie garaż.......na pewno wyjdzie taniej i dokładniej a na pewno porządnie. ;-)

[ Dodano: 2011-04-10, 10:05 ]
Acht napisał/a:
uszczelki - komplet 1200 PLN

co wchodziło w skład tego kompletu?...............bo to jakiś kosmos :shock:

[ Dodano: 2011-04-10, 10:13 ]
Acht napisał/a:
olej nie wymianiany od nowości , tak przynajmniej twierdzę po dacie produkcji filtra 2001 , olej rzeczywiście nieciekawego koloru , magnesy na misce z "grzebykiem" ale po tylu latach...

czyżby taki obraz:

a są zwolennicy nie wymieniania oleju w skrzyni :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.